![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|
#1121 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Je hebt er dus geen. Dat dacht ik wel. Kon ook moeilijk, hé.
|
|
|
#1122 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Je wil weer gelijk krijgen Firestone ? Maar enfin , ik moet nu met mijn lief naar café de strandpaal in Assenede , morgen zal ik nog eens surfen tussen die miljoenen links . Wat betreft u link , de fout die ze daar gemaakt hebben is vrij simpel , ze zijn begonnen met de voorouder van de hond ...9 miljoen jaar geleden , waar moest staan 49 miljoen jaar geleden , en dan kom je voor de hondachtigen zoals te verwachten was op 41 miljoen jaar geleden uit . Vrij simpel toch . |
|
|
|
|
|
|
#1123 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wel, in dit verhaal heb ik inderdaad gelijk. Allez, niet ik, maar alle biologen op aarde.
Deze zaak (dat vele zoogdiersoorten relatief recent zijn) is trouwens helemaal niet controversieel. Alléén jij denkt daar anders over. Citaat:
Vrij simpel onzin, ja. Ze vergissen zich niet, hoor. Jij houdt om één of andere reden vast aan het verzinsel dat alle zoogdiersoorten (op primaten na) méér dan 40 miljoen jaar geleden zijn ontstaan. Dat is zonder meer fout, hoor. Ik heb daar enkele links voor gegeven. De nu bestaande zoogdierordes zijn misschien wel 40 miljoen jaar oud, de meeste nu bestaande zoogdiersoorten beslist niet. Lees gewoon de wetenschappelijke literatuur en probeer eens te begrijpen wat er staat, zonder vooroordelen. En nu stop ik ermee totdat je wat links geeft.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 5 oktober 2006 om 22:07. |
|
|
|
|
|
|
#1124 |
|
Banneling
|
Hier komt de ultieme link die de evolutietheorie bevestigd :
www.natuurtotaal.nl/200605/apen_lachen.php |
|
|
|
|
|
#1125 |
|
Banneling
|
De zoveelste wetenschappelijke link die het gelijk van rolling stone bewijst .
p.s.Firestone , als je in google , pagina's in het Nederlands ontstaan apen intikt sta je eervol tweede , dit is geen zwans , probeer het eens , ook genehunter staat daar met stip vermeld . Laatst gewijzigd door Kaffer : 6 oktober 2006 om 05:58. |
|
|
|
|
|
#1126 |
|
Banneling
|
Dat zelfs de apen lachen met de fantasmen dat de mens van de aap afkomstig is lijkt mij eerder een zekerheid dan een waarschijnlijkheid .
Laatst gewijzigd door Kaffer : 6 oktober 2006 om 08:55. |
|
|
|
|
|
#1127 | ||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#1128 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1129 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1130 | ||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Doe rustig voort met jezelf aan te stellen hoor.
|
|
|
|
|
#1131 |
|
Banneling
|
Wat zou ik hier verder als een zot naar links zitten zoeken ?
Tik zelf in google in : zoogdieren krijttijdperk en je merkt direkt Duizenden sites die spreken over het feit dat de huidige zoogdieren tientallen miljoenen jaren oud zijn ; als ik hier enkele links opzet gaan jullie nog beweren dat het geen ernstige zijn , zoek het dus zelf , je vindt direkt duizenden voorbeelden . Geen enkele link op internet bevestigd de link van Firestone . De honderden sites die ik heb bezocht ( moet ik die hier allemaal intikken , ik heb wel wat anders te doen ) , spreken over het feit dat de voorouders van de zoogdieren 160 miljoen jaar geleden zijn ontstaan . De honderden links ( die ik hier dus niet ga intikken , mijn gedacht ) spreken samenvattend over het ontstaan van zoogdieren : Eoceen :57-43 miljoen jaar geleden : ontstaan huidige katachtigen en knaagdieren . Vroeg-Dioceen :34-24 miljoen jaar geleden :ontstaan huidige hondachtigen . Mioceen : 23-6 miljoen jaar geleden : ontstaan huidige beren ( 20 miljoen jaar geleden ). Ik stel mij de vraag waarom jullie over die leeftijden wortelen , dat zijn toch evolutieschema's die je leert in de lagere school ? Laatst gewijzigd door Kaffer : 7 oktober 2006 om 05:24. |
|
|
|
|
|
#1132 |
|
Banneling
|
Hoe er vandaag de dag nog mensen zijn die in evolutie geloven is onbegrijpelijk .
Het is bewezen dat alle soorten dieren stokoud zijn . Het is bewezen dat talloze diersoorten uitgestorven zijn , ook reeds voor de mens eraankwam . Het is bewezen dat er geen soorten meer bijkomen . De evolutietheorie is een 19de eeuws wetenschappelijk model . Als blijkt dat dit model achterhaald is dan dan laat je het toch gewoon vallen , tiens . Laatst gewijzigd door Kaffer : 7 oktober 2006 om 08:19. |
|
|
|
|
|
#1133 | ||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dat zegt niets over het ontstaan van de huidige zoogdiersoorten. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik heb daar de links voor gegeven. Het is trouwens standaard wetenschap, hoor. Jij begrijpt gewoonweg niet het verschil tussen ordes en soorten. Daarom dat je ook geen links kunt geven voor jouw beweringen. Je eruit proberen te lullen door andere threads vol te spammen met onnozele opmerkingen over mij is een zwak en doorzichtig antwoord, beste Kaffer. Méér dan complimenten van Pindar zal het je niet opleveren.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 7 oktober 2006 om 10:57. |
||||||
|
|
|
|
|
#1134 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Bewezen? Waar? Citaat:
Bewezen in miljoenen links waar je er geen één van kunt geven? Citaat:
Citaat:
Wat jij doet is beweren dat het achterhaald is. Bewijzen blijven echter uit (al zijn er volgens jou miljoenen links ...
|
|
|
|
#1135 |
|
Banneling
|
Ik heb het nog niet over de ouderdom van de vogeltjes gehad .
Sommige vogelsoorten die we nu kennen ontstonden reeds in het Juratijdperk , 208 tot 146 miljoen jaar geleden , anderen in het krijttijdperk . Eén van de miljoenen links die je op internet kan vinden over ontstaan van huidige vogels , zoogdieren , apen en mensapen : http://www.frontierscience.nl/limbo/...ieuw&id=34&php Laatst gewijzigd door Kaffer : 7 oktober 2006 om 18:38. |
|
|
|
|
|
#1136 | ||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Griffin : 7 oktober 2006 om 18:38. |
||
|
|
|
|
|
#1137 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Enfin , ik ga nog eens proberen met er http://voor te zetten , maar volgens mij kan het niet aan dat liggen Al http voorgezet ; maar hetzelfde effect ! Tik het eens in in u zoekmachine , normaal moet dat lukken want ik heb geen enkele fout in het adres gezet ! Laatst gewijzigd door Kaffer : 7 oktober 2006 om 18:41. |
|
|
|
|
|
|
#1138 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Wat moet ik dan precies intikken in de zoekmachine?
|
|
|
|
|
|
#1139 |
|
Banneling
|
Het adres dat wél werkt in mijn googlemachine , te weten :
www.fronterscience.nl/limbo/index2.php?option=content&task=vieuw&id=34&php In mijn zoekmachine lukt dat en hier niet Misschien lukt dat hier niet omdat het zo'n lang adres is dat het in 2 staat , ik weet het niet . Laatst gewijzigd door Kaffer : 7 oktober 2006 om 18:52. |
|
|
|
|
|
#1140 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Nu krijg ik helemaal niks meer te zien. Wat tik je in in je googlemachine om tot die site te komen?
|
|
|
|