![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Staatssecretaris
|
![]() Gemeente: VLD (CD&V zit hier al enorm lang met een absolute meerderheid, en ik weet dat de kandidaat waarop ik gestemd heb zich enorm inzet voor mensen van alle slag)
Provincie: PVDA (Wist niet goed wat te stemmen omdat ik niemand op de lijsten ken, dus maar gestemd op een partij dat toch bijna geen stemmen haalt) Laatst gewijzigd door instromaniac : 8 oktober 2006 om 11:15. |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Altijd bij uw eerste gedacht blijven hé
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() 2 x VB
|
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag me af op wie de VB'ers stemmen als hun partij niet opkomt in hun gemeente...
|
![]() |
![]() |
#26 |
Parlementslid
|
![]() Ik wist vanochtend nog altijd niet voor wie ik moest stemmen, maar aangezien ze mij aan het stembureau bijna omver hebben gereden met al die auto's en er bovendien geen enkele parkeerplaats voor mijn fiets was, heb ik maar voor de groenen gestemd.
Ik hoop dat ze genoeg stemmen halen om de automobilistjes te kunnen pesten ![]()
#27 |
Parlementslid
|
![]() op de BUB, die komen 90 % overal op
#28 |
Parlementslid
|
![]()
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() N-VA voor gemeente en provincie.
|
![]() |
![]() |
#31 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik weet enkel dat ze er reclame voor maakt. Of is dat een vorm van afradingscampagne?
|
![]() |
![]() |
#32 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister
|
![]() VB-Vlott voor de gemeente.
Blanco voor de provincie. |
![]() |
![]() |
#34 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik heb heel even getwijfeld om op de Belgische Unie te stemmen, maar ik heb dan toch maar op Herman Reynders van de sp.a gestemd. Twee keer. De sp.a heeft Hasselt altijd goed bestuurd. Wie was de jongeman van de B.U.B. die voor het stemlokaal in Wimmertingen in zijn blauwe B.U.B.-shirt stond ? Het is de laatste keer dat ik in Hasselt stem, want ik verhuis naar Heverlee. Ik zal bij de grote verkiezingen zeker nog eens aan de Belgische Unie denken.
Laatst gewijzigd door Wanne : 8 oktober 2006 om 11:30. |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom blanco voor de provicie?
#36 | |
|
![]() Citaat:
1. Mensen die hun huis voor een appel en een ei verkocht hebben aan migranten en gevlucht zijn voor de multiculturele samenleving en die dat niet vergeten. 2. Mensen die zulke mensen kennen en die hopen dat door VB te stemmen die multiculturele samenleving niet naar hun dorp komt. Ik moet nog gaan stemmen dus ik kan nog niet zeggen op wie ik ga stemmen... maar ik heb zo al wel een gedacht..
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
Zelf overleef ik Antwerpen Noord nog wel even. Iemand moet er hier blijven om de juiste stem te geven. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
waar is het centrum als je ze nodig hebt..
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |