![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ben als katholieke nationaal solidarist lid van het ACV. Op vele vlakken ben ik zelfs radicaler dan de doorsnee Vlaams Belanger. Ik heb nog niets gehoord
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
|
![]() Citaat:
Doch probleem is dat dit recht zeer selectief toegepast wordt: VB mag gediscrimineerd worden, maar vreemdelingen, homo's en vrouwen niet...
![]() |
![]() |
#106 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
PS: was dat een procedure tegen een lid of tegen de vakbond? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
|
![]() is het ACW diezelfde vakbond die opriep om zeker deel te nemen aan de concerten VOOR VERDRAAGZAAMHEID ?
Aha het is dus eenrichtingsverdraagzaamheid... Hoe noemt men dat... de maskers vallen af... |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#110 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Klopt. In een job en door een werkgever worden er doorgaans strengere eisen gesteld.
![]() |
#111 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#112 |
|
![]() en lekker verdraagzaam he....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
by the way, Annemie van de Casteele, VLD-ster, heeft ooit een wetsvoorstel in die zin ingediend. Is het ACV consequent geweest en heeft ze ook VLD-leden van hun lijsten geschrapt? Citaat:
Kunt u me één goede reden geven waarom bedrijven transparant moeten zijn, en vakbonden niet? Waarom hebben vakbondsleden geen inzicht in de financiën van de vakbond? Zeker gezien het feit dat het ACV eerder al tegen de lamp is gelopen toen bleek dat ze interesten van haar kas op een Luxemburgse rekening niet aangaf aan de belastingen? Citaat:
![]() Hoe u vervolgens in de uitdrukking A = B van A naar B gaat begrijp ik niet goed. Misschien een tikkeltje emotionaliteit dat u parten speelt? ![]()
![]() |
![]() |
#114 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Awel, als een vakbond rechtspersoonlijkheid heeft, dan kan men zijn pijlen richten op de vakbond zelf, en niet op de man. Trouwens: als er in België op dit moment procedures worden opgestart, dan is het altijd tegen individuele vakbondsmensen. U wilt dit dus bestendigen?
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mag je eigenlijk discrimineren op basis van politieke overtuiging? hmmmm....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zij zijn vrij hun eigen 'solidaristische' vakbond op te richten en daar toe te laten of te weigeren wie ze willen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
|
![]() Citaat:
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Minister
|
![]() Ik stem al een tijd voor het VB, en ik denk er aan mij te syndiceren, waar moet ik naar toe? Bij de ACV mag niet of ABVV of ACVLB willen ze geen VB.
Misschien moet het VB een nieuwe vakbond oprichten? Direct veel leden verzekerd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Minister-President
|
![]() De poco's hebben ervoor gezorgd dat het wel zeer moeilijk is om zoiets te verwezenlijken anders bestond er al lang een vlaams-nationale vakbond.
ACLVB tolereert wel VB leden dacht ik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |