![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Parlementslid
|
![]() ah shit, ik wou nu juist hetzelfde topic maken!!!
![]()
![]() |
#62 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat de losers van het VB betreft, dit vind ik wel een goeie. De partij verdubbelt ongeveer zijn gemeenteraadsleden. Ik zal die onzin maar toeschrijven aan het roodvonk-virus waarmee onze linkse broeders lijken aangetast te zijn. Plots bestaat er in Vlaanderen maar één stad meer. Je vergeet dat de overwinning van PJ het gevolg is van veel factoren : de stemmen van de allochtonen, zijn goed uitgekiende campagne d.m.v. bekende Vlamingen, een nooit geziene haatcampagne in de media en zo kan ik nog wel even doorgaan. De ontnuchtering van diegenen die nu het VB afschrijven zal enorm frusterend zijn bij de federale verkiezingen van volgend jaar, hopelijk de aanloop naar een onafhankelijk Vlaanderen. Wat den Belziek betreft, op dit punt heb je gelijk : opgeruimd staat netjes. Voor alle duidelijkheid, ik ben geen VB lid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Onder VB naam had het VB ook veel sterker gescoord in wetteren , wat uiteraard niet wil zeggen dat jullie initiatief niet zeer mooi was. Maar de merknaam doet blijkbaar toch veel. Maar dat men van de grote winnaar hetVB de grote verliezer maakt vind ik wel helaam hilarisch... men denkt echt zo het VB terug te dringen. pure goebels praktijken... alos we de leugen maar genoeg herhalen dan gelooft iemand ze wel. In ieder geval afspraak in 2007. Maar ik hoop dat er tegen dan een kiessysteem komt dat transparant is en controleerbaar. Belgie is tot alles in staat om zichzelf in stand te houden. Laatst gewijzigd door ilfalco : 11 oktober 2006 om 19:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Minister-President
|
![]() Coveliers en De Decker die de 70.0000 partijleden van de VLD niet hebben kunnen overtuigen van een andere richting in te nemen en geweigerd hebben de consequenties van die weigering te aanvaarden en de einzelgangers hebben gespeeld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Minister-President
|
![]() Helemaal niet akkoord kijk naar de voorzittersverkiezingen, heel de partijtop van de vld zette zich achter somers en nog haalde die maar 50% en won hij zogezegd van de rechtse kandidaten
La causa nostra:Mani pulite Laatst gewijzigd door maarte : 11 oktober 2006 om 19:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Minister-President
|
![]() Ik kijk naar wat ik wil, niet naar wat iemand anders wil dat ik naar zou kijken, ik heb geen slavenmentaliteit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Elke partij zou zo iemand buitenzetten, in geen enkele partij zou geduld worden wat Dedecker allemaal uitkraamt.
![]() |
![]() |
#69 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Minister-President
|
![]() Man man man dat beetje sympathie dat ik nog voor somers had is nu wel totaal vervlogen. Wat een leugenaars toch die vld'ers en Tommelein is blijkbaar gewoon een broekscheiter want hij durft niet eens naar de studio te komen terwijl somers beweert dat Dedecker hem had uitgemaakt, waarschijnlijk is daar toch ook niks van waard
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Minister-President
|
![]() de nva is tenminste een partij iets wat je van spirit nog moeilijk kan zeggen
![]() |
#72 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#73 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dedecker ook niet. En toch is het net d�*t wat je hem kwalijk neemt.
![]() |
#75 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Soc
![]() |
![]() |
#77 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat klopt. We hadden een betere uitslag verwacht. Dat de verwachtingen niet werden ingelost heeft volgens mij verschillende oorzaken : de populariteit van de burgemeester (die man kan zich ongeveer alles permitteren), een barnum-rerclame van Respect (afgescheurde VLD'ers van W. Govaert, die bijna 3.000 voorkeurstemmen behaalt), de VLD die zwaar moest inleveren maar toch een stemmentrekker heeft (Vlaams parlementslid A.M. Hoebeke) en wij, met zeer beperkte financiële middelen, die er tussen gewrongen zaten. Bovendien is het VB in onze regio minder populair. Ook in de omliggende gemeenten bleven ze ver beneden het nationaal gemiddelde. We zullen ons wel bezinnen en beginnen met een keiharde oppositie te voeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Men heeft zijn beloftes totaal gebroken. Het is nu door een gerechtelijke uitspraak dat het gesplitst moet zijn. Maar dat kan evengoed omzeild worden. En als belonign voor dat slechte gedrag van spa en VLD gaat leterme nu OVERAL die tripartites opleggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |