Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Gemeenteraadsverkiezingen 2006
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006.

Discussietools
Oud 12 oktober 2006, 22:58   #301
Mamaloe
Schepen

Mamaloe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie Bekijk bericht
Kijk, die moslims beginnen nu al zwangere schoolmeisjes te schoppen. Of ze vallen mensen aan omdat ze overdag eten. Dat zegt genoeg. Trouwens, waarom zou ik niet in democratie mogen geloven?

Ik zeg alleen maar dat ik een democratie wil met alles erop en d'r aan. Bij democratie hoort een open debat en vrije meningsuiting. Alle meningen mogen dus verkondigd worden. Daar geloof ik in, maar blijkbaar ligt dat moeilijk?
Onlangs was er ook ene Hans Van Themsche, die op klaarlichte dag een shotgun kocht en eventjes ging richten op iedereen met een kleurtje. Maar dat bent u vergeten.

Een zwangere dochter van een Blokwatcher die vlak voor de verkiezingen in de media komt, dat is natuurlijk belangrijker voor u, omdat u dan weer met de vinger kan wijzen naar "de islam"...
Oud 12 oktober 2006, 22:59   #302
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lodi Bekijk bericht
Alles! De islam is zo enggeestig dat het de mensen zo maakt. Ze gedragen zich zoals de islam hen gebiedt.
Dat zeg jij...
filosoof is offline  
Oud 12 oktober 2006, 23:02   #303
Mamaloe
Schepen

Standaard

Citaat:
Nee, zo gaat dat niet. De politiek correcten zeggen: "Islam betekent vrede". Ayaan zegt: "Islam betekent onderwerping." IEMAND liegt hier. 't
De waarheid ligt zoals altijd in het midden mijn beste. Zo zijn er verschillende stromingen binnen de islam met verschillende opvattingen. De Rwandese christenen die elkaar uitmoordden in een van de grootste genocides van de laatste eeuw waren ook niet bepaald "vredelievend". Er zit daar zelfs nu nog iemand van het zogenaamde "Leger van de Heer" verscholen in de jungle van Burundi, die duizenden doden en verminkingen op zijn naam heeft staan...

(En trouwens, niemand beweert dat het woord "islam" letterlijk "vrede" betekent. Wanneer men zegt "islam = vrede" bedoelt men dat deze religie over het algemeen oproept tot vrede.)
Oud 12 oktober 2006, 23:03   #304
filosoof
Banneling

Standaard

Oorspronkelijk bericht door Stefanie
Kijk, die moslims beginnen nu al zwangere schoolmeisjes te schoppen. Of ze vallen mensen aan omdat ze overdag eten. Dat zegt genoeg. Trouwens, waarom zou ik niet in democratie mogen geloven?

Ik zeg alleen maar dat ik een democratie wil met alles erop en d'r aan. Bij democratie hoort een open debat en vrije meningsuiting. Alle meningen mogen dus verkondigd worden. Daar geloof ik in, maar blijkbaar ligt dat moeilijk?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mamaloe Bekijk bericht
Onlangs was er ook ene Hans Van Themsche, die op klaarlichte dag een shotgun kocht en eventjes ging richten op iedereen met een kleurtje. Maar dat bent u vergeten.

Een zwangere dochter van een Blokwatcher die vlak voor de verkiezingen in de media komt, dat is natuurlijk belangrijker voor u, omdat u dan weer met de vinger kan wijzen naar "de islam"...
En Hans van Themssche maakte gebruik van zijn vrije meningsuiting?

Laatst gewijzigd door filosoof : 12 oktober 2006 om 23:04.
filosoof is offline  
Oud 12 oktober 2006, 23:06   #305
Stefanie
Minister-President

Standaard

Citaat:

Helemaal niet. De moorden die Hans pleegde waren helemaal geen geval van religieus geweld. Mag ik er trouwens op wijzen dat het de moslims zijn die naar komen en ons komen lastig vallen en niet omgekeerd? Met al die huwelijksmigratie en gezinsheriging zullen we straks 'n minderheid in ons eigen land zijn! Het is echt de wereld op z'n kop. Dat wanbeleid van die paarsen maakt van ons land 'n puinhoop. De komende generaties zullen met de ellende zitten. Maar ja, daar trekken de politiek correcten zich niets van aan. Die denken helemaal niet aan de toekomst en aan hun nageslacht. Ook Groen niet, want die deden maar weinig voor 't milieu toen ze aan de macht waren. Ze hadden het veel te druk met het promoten van drugs.
Stefanie is offline  
Oud 12 oktober 2006, 23:06   #306
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Neen, klopt niet, want die minderheid van moslims kenden toen de sjaria. De eerste Christenen kenden dat niet.
Als je d�*t denkt ken je de Bijbel niet
filosoof is offline  
Oud 12 oktober 2006, 23:06   #307
Stefanie
Minister-President

Standaard

Citaat:
(En trouwens, niemand beweert dat het woord "islam" letterlijk "vrede" betekent. Wanneer men zegt "islam = vrede" bedoelt men dat deze religie over het algemeen oproept tot vrede.)
Ge liegt. Die betogers beweerden wel degelijk dat Islam vrede betekent. Zo stond het letterlijk op dat bord. Niet kronkelen, dus.
Stefanie is offline  
Oud 12 oktober 2006, 23:07   #308
Stefanie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Nee, helemaal niet. Die gebruikte geweld.
Stefanie is offline  
Oud 12 oktober 2006, 23:09   #309
Stefanie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Ik heb mijn communie gedaan, ik ging vroeger wekelijks naar de mis. Komaan zeg.

Die Christenen werden gedood, daar in Rome. En zij mochten niet liegen en veinzen, zoals de moslims. 'n Groot verschil dus. Trouwens, ik geloof dat er in de bijbel ergens 'n citaat staat over de scheiding tussen kerk en staat. Zij kenden dat dus wel degelijk.
Stefanie is offline  
Oud 12 oktober 2006, 23:12   #310
Stefanie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Trouwens, er bestaat helemaal niet zoiets als Christelijk recht of Christelijke rechtbanken. Dat bestaat helemaal niet. En ge moet mij niet wijsmaken dat het wél bestond toen de Christenen moesten onderduiken en werden uitgemoord. De eerste Christenen kenden dus helemaal geen sjaria.
Stefanie is offline  
Oud 12 oktober 2006, 23:12   #311
Mamaloe
Schepen

Standaard

Citaat:
Helemaal niet. De moorden die Hans pleegde waren helemaal geen geval van religieus geweld.
Wel van racistisch geweld. Als een moslim zo'n moordtocht zou uitvoeren, dan zou het Vlaams Belang meteen een verband met "de islam" zoeken, dat is nu net mijn hele punt.
Oud 12 oktober 2006, 23:13   #312
filosoof
Banneling

Standaard Fraude in Hoboken

Ik neem aan dat Annemans met harde bewijzen van fraude naar de rechtbank gestapt is (of vergat hij dat soms?)
Ja, 't is me wat..mijn grootvader begint ook Alzheimer te krijgen denk ik.
filosoof is offline  
Oud 12 oktober 2006, 23:14   #313
Mamaloe
Schepen

Standaard

Citaat:
Ge liegt. Die betogers beweerden wel degelijk dat Islam vrede betekent. Zo stond het letterlijk op dat bord. Niet kronkelen, dus.
ISLAM = VREDE

Dat is gewoon een slogan. Net zoals men op betogingen rondloopt met (even willekeurig wat voorbeelden): "Bush = Hitler" of "kapitalisme = fascisme". Neem jij dat letterlijk?
Oud 12 oktober 2006, 23:14   #314
Stefanie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ten eerste ging het in het geval van dat zwangere meisjes dat geschopt werd over 'n hele groep jongeren. Hans handelde alleen.

Ten tweede ging het in het geval van dat meisje om religieus geïnspireerd geweld.

Ten derde ging het in het geval van dat meisje om vreemdelingen die naar hier komen en autochtonen schoppen. Hans bleef in zijn eigen land.
Stefanie is offline  
Oud 12 oktober 2006, 23:15   #315
Starkan
Staatssecretaris

Starkan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
...Edina zegt: Dat citaat van Mohhamed over vrouwenbesnijdenis wordt betwist. Met andere woorden, sommigen geloven dat Mohammed dat écht gezegd heeft. Gij zegt van niet. IEMAND ligt dus. 't Kan niet ALLEBEI waar zijn. Hoe dom denkt gij dat ik ben? Trouwens, er is helemaal niets mis met 'n gezonde dosis wantrouwen.
Dom is een relatief begrip. Wetenschap is dat veel minder. Documenteer u eerst eens deftig voor je hier het ene nonsens artikel na het ander post.

aub.

Mensen hebben ook gevoelens.
Starkan is offline  
Oud 12 oktober 2006, 23:18   #316
Kaffer
Banneling

Kaffer's schermafbeelding

Standaard

Rare logica hanteren sommigen hier .
Ik heb net een onderwerp gemaakt over het feit dat zelfs de Nederlandse regering het electronisch stemmen niet veilig vindt.

Laatst gewijzigd door Kaffer : 12 oktober 2006 om 23:19.
Kaffer is offline  
Oud 12 oktober 2006, 23:18   #317
Stefanie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Wel van racistisch geweld. Als een moslim zo'n moordtocht zou uitvoeren, dan zou het Vlaams Belang meteen een verband met "de islam" zoeken, dat is nu net mijn hele punt.
Ik denk dat ge u hier vergist. Trouwens, waarom zouden moslims niet racistisch kunnen zijn? De grootste racisten zijn net de politiek correcten. Die houden ons voor dat moslims übermenschen zijn die onmogelijk nooit of te nooit racistisch kunnen zijn. De Vlamingen daarentegen zijn volgens hen wél racistisch en onverdraagzaam.

'n Moslim die crimineel is, is steeds zogezegd het slachtoffer van racisme en discriminatie. Omgekeerd worden de Vlamingen wel de hele tijd gestigmatiseerd en beledigd. Ik ben het dus kotsbeu om door de politiek correcte racisten gestigmatiseerd en uitgescholden te worden, enkel en alleen maar omdat ik Vlaamse ben.
Stefanie is offline  
Oud 12 oktober 2006, 23:19   #318
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9 Bekijk bericht
Onzin de koran zegt nergens dat ze moeten stelen, integendeel zelfs.

Dat er meer marokanen in de gevangenis zitten dan procentueel verantwoord is omdat arme mensen nu eenmaal meer misdaden plegen waar je voor word opgesloten. En marokanen behoren tot de armere klasse, als je op die manier vergelijkt is er amper verschil.
Rijke mensen betalen ook betere advocaten en langere procedureslagen:
Hoe lang rekte het VuilB de procedure niet??
filosoof is offline  
Oud 12 oktober 2006, 23:20   #319
Stefanie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Starkan Bekijk bericht
Dom is een relatief begrip. Wetenschap is dat veel minder. Documenteer u eerst eens deftig voor je hier het ene nonsens artikel na het ander post.

aub.

Heel grappig! Ha ha! Ik zeg alleen maar wat ik op T.V. gehoord heb. Iemand liegt daar. Het kan niet dat zowel die politiek correcten als Ayaan en Mohammed B de waarheid spreken. Iemand liegt dus.
Stefanie is offline  
Oud 12 oktober 2006, 23:21   #320
Stefanie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Starkan Bekijk bericht

aub.

Trouwens, over wetenschap gesproken. Dat rapport van de VN van vier jaar geleden toont duidelijk aan dat moslimwereld flink achterop hinkt op wetenschappelijk gebied. Het westen heeft dus een ruime voorsprong op dit gebied ten opzichte van de moslims. En de VN gaat dat toch niet zeggen als 't niet waar is?
Stefanie is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be