![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#342 |
Minister-President
|
![]() Ik heb mijn vormsel gedaan, ging alle weken naar de mis en ben altijd naar Katholieke scholen gegaan. Maar geen enkele keer kreeg ik het bevel om mensen die abortus plegen te vermoorden! Volgens Mohammed B, de moordenaar van Theo Van Gogh, ligt dat bij de Islam wel even anders. En volgens den Ayatolla in Iran ook.
|
![]() |
![]() |
#343 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Goe bezig. Ik denk, ik heb gehoord, diene in Italie, kheb gezien op TV, kheb gelezen etcetera. Allemaal heel vaag, maar wanneer iemand dan komt en u regelregte quotaties uit de Koran geeft, uitgebreid uitleg en achtergrond geeft en u links geeft naar externe en onafhankelijk verifieerbare feiten en sites dan doet ge dat af als leugens en gekronkel. Om moedeloos van te worden.
![]() |
#344 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
En bij hen is dat even belachelijk en even hard iets waar ik tegen ageer als tegen het rascisme en xenofobie van het belang.
![]() |
#345 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
In ruil voor een speciale belasting (de jizyah) verleent het islamitisch gezag deze groepen 'bescherming' en is de uitoefening van hun religie onder voorwaarden gegarandeerd. Dhimmi's hebben echter beperkte burgerrechten. Het eigen volk eerst princiepe dus, wordt onder andere toegepast in zulke fijne plaatsen als Iran, Qatar en Afghanistan. Niet direkt plaatsen van grote verlichting.
![]() |
#346 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#347 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#348 |
Partijlid
|
![]() Urm nee, da heb ik hier al verschillende keren gezecht
#349 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
#350 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ik heb al uitgelegd dat de Moslim wereld bestaat uit een uiterst diverse groep van rond de 1.2 milliard mensen verspreid over de hele wereld. We zijn geen homogene grop Arabieren. De Arabieren en hun strekkingen zijn een minderheid in de Islam en de restrictieve dictaturen zijn dat ook. Waarom blijft u Islam vereenzelvigen met een paar landen die vast blijven steken zijn(grotendeels dankzij externe beinvloeding) in de middeleeuwen?
![]() |
#351 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Dus blanken zijn allemaal pedofielen en moordenaars, Joden hebben allemaal pijpekrullekes en negers zijn per definitie verkrachters?
![]() |
#352 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Dit is GEEN belachelijk onzin, dat zijn die mensen hun eigen woorden.
![]() |
#353 |
Minister-President
|
![]() Ge verdraait mijn woorden. Lees nog eens goed wat er staat.
|
![]() |
![]() |
#354 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Een Christen heeft regels zoals bidden, penitentie etcetera, dat is de Sharia voor Christenen. Eeen Jood mag geen varkensvlees eten en moet de sabbat in acht nemen, dat is hun Sharia. Sharia=gedragsregels of religieuze edicten. Niet meer niet minder. JHe weet verdomme nog niet wat het woord betekend en je gaat mij wat lecturen over wat het al dan niet zou inhouden. Sharia is voor iedereen anders.
![]() |
#355 |
Partijlid
|
![]() Heel schattig antwoord, jammer genoeg heeft het niks te maken met mijn betoog en is het nog maar eens uw zoveelste poging om de aandacht af te lijden van de ern van de discussie.
#356 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Mag ik trouwens opmerken dat Theo Van Gogh de wetten van zijn eigen land respecteerde en iets deed dat typisch Nederlands is, namelijk 'n grote bek opzetten, assertief zijn, zijn mening geven? En dat Mohammed B 'n vreemdeling was die naar Nederland gekomen is om zijn geloof aan de Nederlanders te komen opdringen door middel van geweld? Dat is iets anders dan sommigen die in hun eigen land moeite hebben met de legalisatie van arbortus. |
|
![]() |
![]() |
#357 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
#358 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#359 |
Partijlid
|
![]() Mijn bedje wacht.
Ik doe morgen nacht wel voort in deze thread. Dus, knock yourself out. Ik zal mijn best doen om op zoveel mogelijk van uw posts te antwoorden eens ik terug ben. |
![]() |
![]() |
#360 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik leid de aandacht dus helemaal niet af. Bovendien heb ik hier aangetoond hoe belachelijk uw betoog is. |
|
![]() |