Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 oktober 2006, 20:21   #121
evilbu
Perm. Vertegenwoordiger VN

evilbu's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
en o ja, er bestaan geen domme vragen, er bestaan alleen arrogante klootzakken die de vraagsteller in het belacheleijke willen trekken.

Heb geen vrees, eindeloos hoger staat de vraagsteller die zijn onwetendheid bloot stelt en iets wenst bij te leren.
Iets willen bijleren is altijd de eerste stap. Dat zou wat meer moeten gebeuren hier eigenlijk. Mensen als Hans1 trekken met getrokken messen naar dit forum en gebruiken vooral veel smileys om hun gelijk te "bewijzen", maar komen niet met feiten af.
evilbu is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2006, 20:52   #122
vooruit
Gouverneur

Standaard

Welkom op Politics.be!
vooruit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2006, 09:09   #123
ossaert
Minister-President

ossaert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
en o ja, er bestaan geen domme vragen, er bestaan alleen arrogante klootzakken die de vraagsteller in het belacheleijke willen trekken.

Heb geen vrees, eindeloos hoger staat de vraagsteller die zijn onwetendheid bloot stelt en iets wenst bij te leren.
Als Hans op een posting waarin zijn ontwijkend gedrag wordt gelaakt, precies met dezelfde ontwijkende boutades antwoordt, dan is een levensgrote QED wel op zijn plaats, dacht ik zo...
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat.
ossaert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2006, 11:38   #124
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ossaert Bekijk bericht
Als Hans op een posting waarin zijn ontwijkend gedrag wordt gelaakt, precies met dezelfde ontwijkende boutades antwoordt, dan is een levensgrote QED wel op zijn plaats, dacht ik zo...
Ik peins dat 'em weer gaan lopen is...
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2006, 11:40   #125
evilbu

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht
Ik peins dat 'em weer gaan lopen is...
Heb ik Hans1 doen ophouden?
Oud 13 oktober 2006, 11:55   #126
ossaert
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evilbu Bekijk bericht
Heb ik Hans1 doen ophouden?
... dat is geen kunst hoor...
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat.
Oud 13 oktober 2006, 11:57   #127
evilbu

Standaard

Citaat:
... dat is geen kunst hoor...
Doet ie dat vaker, wanneer iemand hem een beetje uitdaagt en aanspreekt op zijn kinderachtige gedrag (wat hem ofwel een kinderachtige politieker, of gewoon een troll die zich uitgeeft voor een politieker maakt) de aftocht blazen?

Ik weet zeker dat ie dit leest, ie is normaal overal de eerste om zo een repliek van een halve lijn in het genre van "Tja, wat dacht je?" te schrijven.
Oud 13 oktober 2006, 19:27   #128
ossaert
Minister-President

Standaard

Citaat:
Doet ie dat vaker, wanneer iemand hem een beetje uitdaagt en aanspreekt op zijn kinderachtige gedrag (wat hem ofwel een kinderachtige politieker, of gewoon een troll die zich uitgeeft voor een politieker maakt) de aftocht blazen?

Ik weet zeker dat ie dit leest, ie is normaal overal de eerste om zo een repliek van een halve lijn in het genre van "Tja, wat dacht je?" te schrijven.
Jij bent vlot op weg om het wereldkampioenschap 'Open deuren intrappen' te winnen...
Oud 13 oktober 2006, 19:32   #129
evilbu

Standaard

Citaat:
Jij bent vlot op weg om het wereldkampioenschap 'Open deuren intrappen' te winnen...
Wel dat komt omdat ik nieuw ben en blijkbaar nog niet door die fase heen ben.
Kijk ofwel is ie een troll die niets met de echte Hans te maken heeft en eigenlijk de naam oneer aandoet, ofwel is het hem wel... en dan vind ik ongelooflijk dat ie niet doorheeft hoe zijn ondoordachte en volgens mij van geen respect getuigende (ie weet het allemaal beter en dus hoeft ie ook geen argumenten te gevenn) posts hem de naam politieker onwaardig maken. Hoe oud is ie eigenlijk?
Oud 13 oktober 2006, 20:18   #130
ossaert
Minister-President

Standaard

Citaat:
Wel dat komt omdat ik nieuw ben en blijkbaar nog niet door die fase heen ben.
Kijk ofwel is ie een troll die niets met de echte Hans te maken heeft en eigenlijk de naam oneer aandoet, ofwel is het hem wel... en dan vind ik ongelooflijk dat ie niet doorheeft hoe zijn ondoordachte en volgens mij van geen respect getuigende (ie weet het allemaal beter en dus hoeft ie ook geen argumenten te gevenn) posts hem de naam politieker onwaardig maken. Hoe oud is ie eigenlijk?
Het was niet zo kwaad bedoeld als het misschien overkwam... Wat Hans betreft, welkom in de wonere wereld van de fanaticus. Kijk, de Voorzitter is er echt van zijn ideaal overtuigd en denkt dat hij daarmee een politiek ezeltje-dat-goud-... in handen heeft. Nu komt de werkelijkheid niet echt overeen met zijn idealen en denkbeelden, en, ja, dan ga je dingen denken die misschien niet met de werkelijkheid overeenkomen, maar wel je eigen persoon intact laten. Er is een naam voor dat psychologisch truukje, maar dat ontgaat me even...
Oud 14 oktober 2006, 08:17   #131
driewerf

driewerf's schermafbeelding

Standaard

escapisme?
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2006, 11:24   #132
Linkse Vogel
Parlementslid

Linkse Vogel's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Linkse Vogel
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
De broer van Grietje
o wat zijn we weer grappig ... ... ...
Oud 14 oktober 2006, 11:26   #133
Linkse Vogel
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Vooral voor vogels.
(neen, linkse vogel, dit is niet op u bedoeld)
Oud 14 oktober 2006, 11:28   #134
Linkse Vogel
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck Bekijk bericht
Jij durft jezelf een liberalist te noemen?

mooi nederlands zeg, "liberalist"

zeg maar gewoon liberaal
Oud 14 oktober 2006, 12:26   #135
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Linkse Vogel Bekijk bericht
mooi nederlands zeg, "liberalist"

zeg maar gewoon liberaal
Uhm, Engels?
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be