![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#401 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Een christelijke pacifist... (zoals Stefanie het ziet) ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 15 oktober 2006 om 12:21. |
|
![]() |
![]() |
#402 |
Minister-President
|
![]() Uw fotoke zegt niets. Het is trouwens vaak de gewoonte in de kerk om 'n heilige af te beelden met 'n voorwerp dat verwijst naar de manier waarop hij of zij gedood werd of gemarteld werd. Sommigen verwijzen graag naar de terechtstellingen en de martelingen van de eerste Christenen. Dus ja, dan staan ze daar soms met 'n wapen afgebeeld. Dit zou dus best 'n heilige kunnen zijn die door 'n zwaard gedood werd.
Bovendien dateert dat beeld ongetwijfeld uit 'n ander tijdperk. Is dus totaal irrelevant. Uw fotoke is totaal naast de kwestie dus. |
![]() |
![]() |
#403 |
Minister-President
|
![]() Uw fotoke is trouwens zeer doorzichtig. Het is zielig te zien hoe ge door te bashen op de kerk, door de kerk te beschuldigen die moslim-terroristen probeert goed te praten of te verdoezelen. Het is zielig te zien hoe ge die moslim-terroristen in bescherming neemt.
|
![]() |
![]() |
#404 |
Minister-President
|
![]() Kan zijn. Is 't daarmee dat de Christenen volgens de sjaria een extra belasting moeten betalen die de moslims NIET moeten betalen? Maar allez, ik kan mij wel voorstellen dat die Christenen het niet zagen aankomen dat diene Islam in bepaalde gevallen geweld toestaat.
|
![]() |
![]() |
#405 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Man heeft plichten tegenover zijn vrouw net zoals e vrouw plichten heeft tegenover haar man. Het zou een verbond moeten zijn met wederzijds respect, vertrouwen en liefde. Veelwijverij is nagenoeg onmogelijk omdat de man geen enkele van zijn vrouwen mag voortrekken en hen allen gelukkig moet houden(ook op sexueel vlak), de vereisten voor meerdere vrouwen te hebben net zoals de vereisten voor Sharia criminele wetgeving zijn onmogelijk te voltrekken en zijn ingebakken als buffer tegen misbruiken. Daarom ook dat in de meeste Islamitische landen veelwijverij gewoonweg niet mag, gewoon omdat het onmogelijk te doen is onder de regels van de Islam
![]() |
#406 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ik raad u een goeie Atlas en een goed geschiedenis boek aan. Ge kunt heel veel leeren van die dingen. ![]()
![]() |
#407 |
Minister-President
|
![]() Hoezo? Waar heb ik dat gezegd misschien? Waar haalt gij dat uit? Gij begint hier precies helemaal door te slaan. Ik heb toch nergens gezegd dat Israël niet in het midden oosten ligt???
|
![]() |
![]() |
#408 |
Minister-President
|
![]() Of wacht eens even. Misschien zit gij in een andere periode. Misschien is 't dat. Ik zei trouwens dat er geen eerste Christenen waren op het Arabisch schiereiland. Ik heb de landen genoemd. Maar dat is in een andere periode, honderden jaren voordat Mohammed het Arabisch schiereiland veroverde. Na honderden jaren kunt ge zéker niet meer over "Eerste Christenen" spreken.
Hoedanook, ge legt mij weer woorden in de mond die ik niet gezegd heb. Dit begint echt belachelijk en dwaas te worden. Ik wordt het nu toch wel beu om te zagen over dingen die ik helemaal niet gezegd heb. |
![]() |
![]() |
#409 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
De Heritage Foundation waar u naar linkt staat op nummer 8 van 101 mensen en organisaties die Amerika om zeep helpen in het boek waar ik naar gelinkt heb. Een extreem conservatieve lobby groep die mee de policies van de Republikeinse partij bepalen, TV netwerken kranten en sites beinvloeden in hun coverage en net zoals de AIPAC een sterk apparaat achter zich hebben om de publieke oppinie te beinvloeden en de maatschapij verder te vormen naar hun model. Probeer mischien eens een iets minder gekleurde bron te raadplegen ivm de geschiedenis van Libanon.
![]() |
#410 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ge verdraait zijn woorden, legt hem woorden in zijn mond en bla bla bla. Als ge nu nog alt uw eigen hypocrisie nie snapt weet ik het ook nie meer.
![]() |
#411 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Tot nader order is Jerusalem in Israel/Palestina en zitten die nog steeds op het Arabisch shiereiland. Of gade nu beweren dat Christus en zin volgelingen in Europa zaten?
![]() |
#412 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 15 oktober 2006 om 14:27. |
|
![]() |
![]() |
#413 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.answering-islam.org/Index/P/prophets.html Citaat:
De Injil (NT), Tawrat & Zabur (Tora +Psalmen OT) zijn heilige boeken (kitab) voor de islam, maar in hun optiek is er geen originele en dus betrouwbare versie van overgebleven. Soera 19 Merryam handelt over Maria en de onbevlekte ontvangenis Een kapelletjesoorlog, die onenigheid tussen Iislam en christendom Laatst gewijzigd door filosoof : 15 oktober 2006 om 14:47. |
||
![]() |
![]() |
#414 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat stel jij daartegenover? De eenmaking van het Arabische schiereiland onder Mohammed? Dat was nochtans een zeer positieve evolutie. Na jaren van stammenoorlogen en struikroversprakijken heeft die man eindelijk vrede en law & order gebracht op dit schiereiland. Dit bracht een geweldige opbloei van de handel. Maar ja, voor jou is dat allemaal negatief vermits de Katholieke Kerk "van iedere waarde een onwaarde" heeft gemaakt, zoals Nietzsche het kernachtig verwoordde.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
#415 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat is dan ook de eerste maal dat ik leer dat Israël behoort - dus nu en in het verleden uiteraard - tot het Arabisch Schiereiland.
#416 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#417 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
struikroverspraktijken? Lees de geschiedenis van deze "grote" katholiek (legaat van de paus en abt van de abdij van Citeaux) eens: Nee, enkel in 't frans, maar 't zal wel gaan, hoop ik (voor jou!) http://fr.wikipedia.org/wiki/Arnaud_Amaury http://www.mairie-albi.fr/arthisto/h.../cathares.html http://www.herodote.net/motCathares1.htm Laatst gewijzigd door filosoof : 15 oktober 2006 om 15:08. |
|
![]() |
![]() |
#418 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Kerel wordt geeerd dant nie mooi meer is, kijk maar naar alle steden die naar hem vernoemd zijn.
![]() |
#419 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Whoops mijn fout, wordt blijkbaar niet gerekend tot het schiereiland. Alleen de zuidelijke landen in het midden oosten worden ertoe gerekend, dus ook geen Libanon, Syrie of Iraq. Hmmm, het Midden Oosten dan, sorry heb de verkeerde terminologie gebruikt.
My tombstone will read GAME OVER Laatst gewijzigd door Fishie : 15 oktober 2006 om 15:08. |
|
![]() |
![]() |
#420 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat de veroveringstocht tegen de Katharen betreft, dat was inderdaad veel erger dan alle struikroverspraktijken. Dat was een geschiedenis van roofmoord, etnische zuivering, plundering, verkrachting en vernieling, met de zegen van de paus. Op die manier is Frankrijk, de "fille aînée de l'Eglise", ontstaan.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |