![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Bedoel je een citroenpers??? |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Banneling
|
650000 dooie Irakezen omdat Saddam niet goed genoeg meer in de pas liep, voor Bush is dat maar een klein beetje collateral damage, damm'it...
Het gaat nog decades duren voor het daar leefbaar wordt, zet ondertussen de asieldeuren maar open voor de grote exodus. Laatst gewijzigd door eno2 : 16 oktober 2006 om 09:26. |
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Het is zo doorzichtig. |
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En wat betreft irakese mortaliteitscijfers : die worden niet bijgehouden, noch door de coalitietroepen. (Elk cijfer zou te hoog zijn), noch door de huidige regering, die trouwens onmachtig is en hopeloos verdeeld langs de ethnische breuklijnen die momenteel Irak opdelen. Voor de rest is de Amerikaanse aanval gewoon een heel spijtige zaak. Zowel voor amerikaanse als irakese slachtoffers. En veel is niet gewonnen, lijkt me. De kop van de draak (saddam c.s.)is nu misschien wel afgeslagen maar in de plaats zijn 7 nieuwe koppen gegroeid, nog gemener en gevaarlijker dan de eerste. Was dat dan al die moeite, geld en levens waard? Het is pure waanzin en niets anders. |
|
|
|
|
|
|
#45 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#46 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Heeft de Lancet ook uitgerekend hoeveel van die doden door "eigen volk eerst" naar de 72 hoeren werden gestuurd?
|
|
|
|
|
|
#47 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Tuurlijk niet.
|
|
|
|
|
#48 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
|
|
|
|
#49 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Wtf?
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Die "studie" was vooral niet bevooroordeeld. Meestal laat je zulke zaken over aan onafhankelijke studieorganen.
|
|
|
|
#51 |
|
|
Wikipedia: "The Lancet wordt door veel medische wetenschappers beschouwd als een van de meest gerenommeerde wetenschappelijke tijdschriften"
En de aangewend methode wordt wel vaker gebruikt. Waarom zou The Lancet niet onafhankelijk zijn? |
|
|
|
|
|
#52 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=v7BzM...elated&search= Hoor je wat Richard Horton zegt? "Anglo-American imperialism"... Ik zit hier niets te fantaseren hoor. En verder: "Based on what Iraqi families told them", ja kijk.
Laatst gewijzigd door lombas : 16 oktober 2006 om 19:01. |
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
|
'Anglo-American imperialism' is een feit.
Trouwens, mag iemand van The Lancet naast zijn wetenschappelijk werk geen politieke mening hebben? En het vragen aan Iraakse families zal wel niet zomaar deur open, vraagje, deur dicht geweest zijn, vermoed ik. En, CNN: "Professionals familiar with such research told CNN that the survey's methodology is sound." Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 16 oktober 2006 om 19:08. |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Vreemdeling
|
So what !
De Koerden zijn beter af. En De Sjiieten mogen nu ook Soennieten vermoorden. Er is geen eenrichtingsverkeer meer. Het zou me niet verbazen als Georgie Bush later door Koerdistan zal uitgeroepen worden tot de man van de Eeuw, de Grote Vredesstichter voor het Koerdische Volk. Maar linkse mensen haten Koerden en houden juist van Saddam en religieuze fanatici. Go Kurds !! And trust me, ondanks alle tegenwerking van de Linkse Kerk zullen de Koerden hun land nooit meer afgeven aan die godsdienstige zeloten uit het Zuiden. |
|
|
|
|
|
#55 |
|
Minister-President
|
De enige "sound methodology" lijkt mij het tellen van lijken en middels autopsie het tijdstip van overlijden te onderzoeken.
Als men wil weten hoeveel volk er in een betoging opstapt, telt men toch gewoon het aantal betogers en gaat men toch ook geen peiling uitvoeren onder omstaanders en betogers? |
|
|
|
|
|
#56 |
|
|
Het is onmogelijk om alle lijken te tellen.
|
|
|
|
|
|
#57 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
?
|
|
|
|
|
#58 |
|
Minister-President
|
Hoe worden de mortaliteits-cijfers van België dan berekend?
Soit, in een oorlogssituatie zal het inderdaad wel een pak moeilijker zijn. Maar dan nog moet het mogelijk zijn om te bepalen hoeveel personen er zeker en vast gestorven zijn.
|
|
|
|
#59 |
|
|
Dat is hetgeen de officïele instanties doen, tellen wat ze kunnen en dat dan als cijfer geven wat zeer bedriegelijk is, ze weten zelf best dat ze dan veel niet tellen.
@Lombas: Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 16 oktober 2006 om 19:47. |
|
|
|
|
|
#60 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Met je ogen rollen is tof, m'n waarde, maar geef jij me dan eens even de onderzoeksmethode in casu.
|
|