![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]()
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 20 oktober 2006 om 17:12. |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ja jong, de prijzen waren juist aan het dalen, en je wilt nu toch niet dat de burger in de gaten krijgt dat deregulering en detaksering leidt tot prijsverlagingen, zeker!
|
|
|
|
#3 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat was uiteraard niet tegen Jazeker. Die is "Meneer J.".
|
|
|
|
#4 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
de verbrandingsmotor MOET er uit,EN het mag een beetje zuiverder,EN subsidies aan de Europese landbouw mogen voor de verandering eens nuttig gebruikt worden.... Fietsen is gezond....en een werkgever die verder dan 15 km van mijzelf woont is te ver voor mij |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Burgemeester
|
Biodiesel gaat nooit meer dan 15% van de markt uitmaken. Wil dus zeggen dat de biodieselbedrijven altijd zullen freeriden op de prijszetting van de overheid. Denk maar niet dat onze federale regering de dieselprijs zal laten in elkaar stuiken. Corporatisme werkt niet, niemand wordt er beter van. Zelf het milieu niet want biodiesel produceert evenveel uitlaatgassen. Enkel de biodieselboer zal profiteren van de staatgeleide nafteconomie. Zet gewoon de importheffingen op biodiesel op nul en bouw landbouwsubsidies af. Dan wordt iedereen er beter van, uitgenomen OPEC.
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Parlementslid
|
Friedman schreef :
Citaat:
Inderdaad, op dit ogenblik produceren en kontroleren de landen aangesloten bij de OPEC slechts : 1/3 van de dagelijkse olieproduktie. Beste Groeten.
|
|
|
|
#7 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
In een artikel in De Tijd zegt Reynders:
Citaat:
Citaat:
.... conclusie? |
||
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Banneling
|
Citaat:
wat is het leven hier toch een hel op aarde. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Vreemdeling
|
Biodiesel kan van veel meer natuurlijke bronnen gemaakt worden dan alleen koolzaad olie.
Alle biologisch geproduceerde vetten en oliën zijn bruikbaar. Zijn kunnen in voldoende grote hoeveelheden aangemaakt worden om als energie mobiele toepassingen te dienen. Alleen voor voertuigen niet elektrische centrales, daar zijn andere alternatieven voor. Als je het allemaal eens wil nalezen zie volgende URL www.americanenergyindependence.com/biodiesel.html Laatst gewijzigd door NO_EPO : 20 oktober 2006 om 20:41. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
het deerd mij echt niet dat de diesel morgen 100€ per liter kost.
en naft en lpg mogen van mij even veel gaan kosten. ik heb mijn biogas toch gratis. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Lokaal Raadslid
|
Moest bio diesel nu eens goed voor het milieu zijn... Maar dat is het jammer genoeg niet.
"The most fundamental fact about the ideas of the political left is that they do not work. Therefore we should not be surprised to find the left concentrated in institutions where ideas do not have to work in order to survive." -- Thomas Sowell |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Daar ga ik niet meer over discusseren, maar het is weldegelijk een winst voor het milieu als men bio-diesel gebruikt in plaats van aardolie-diesel.
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Minister
|
Citaat:
- hebt minder vermogen - hebt rapper slijtage aan motoronderdelen - verbruikt méér dan gewone diesel Vooral dat laatste zal interessant zijn voor de schatkist
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door Gorefest : 20 oktober 2006 om 22:10. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Lokaal Raadslid
|
Waar zit de winst voor het milieu dan?
"The most fundamental fact about the ideas of the political left is that they do not work. Therefore we should not be surprised to find the left concentrated in institutions where ideas do not have to work in order to survive." -- Thomas Sowell |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het is goed voor de atmosfeer. Moesten ze dat nu eens aanmoedigen. Maar zoals ik eerder al zei... ze verhogen de taksen op diesel en verzekeren ons dat biodiesel even duur zal worden als vervuilende diesel. Goh... wat een manier om biodiesel te promoten.
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Ongelooflijk die regering
We merken wat Verhofstad zijn belastingsverlaging inhoudt Pesttaksen en pestbelastingen onder het mom van "groen beleid." De regering heeft geld nodig... Ik zit op hete kolen te wachten op een echte liberale partij Laatst gewijzigd door lomeanor : 21 oktober 2006 om 11:36. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Er staat hier op het forum een hele draad daarover.
Ik heb geen zin om het voorbeeld van NWO te volgen en 100 draden over het zelfde te laten gaan. Op die draad wil ik je gerust verder uitleg geven. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Banneling
|
Er staan massa's topics hier waarin er over bio-weetikveelwat geleuterd wordt; kies er maar eentje uit waarin je effectief bewijst dat biodiesel beter is voor het milieu...
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Lokaal Raadslid
|
Meer uitstoot van koolwaterstoffen, stikstof oxides, roet en ander stof is beter voor de atmosfeer?
|
|
|