![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#81 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik denk dat het punt duidelijk is. De amerikaanse ruimtevaart heeft onnoemelijk veel bijgedragen aan onze wereld en doet dit nog steeds.
|
|
|
|
|
#82 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De echte discussie is,denk ik,welke soort ruimtevaart belangrijker zal blijken.....(als er dan toch een zak overheids-geld in geinvesteerd wordt)wetenschappelijk gewriemel over zaken die later nog altijd ontdekt kunnen worden,of bemande ruimtevaart om de mens,als soort,minder afhankelijk te maken van dit bolletje in een galaktisch asteroiden-schietkraam......... Mijn mening is nog steeds dat de universiteiten op deze wereld hun wetenschappelijke metingetjes in de ruimte onderhand zelf mogen betalen.Ze moeten verdorie maar doen zoals ze zeggen;samenwerken! Qua communicatie en zo is er al geen probleem meer,commerciele bedrijven zijn heel wel in staat dit zelf te bekostigen en uit te voeren... Blijft nog bemande ruimtevaart over.......en hier moeten overheidsinstituten nog voor onbepaalde tijd "drivers" blijven vind ik....Het is wel bemoedigend overigens dat het privé-gesponsorde,VirginSpace-bedrijf,tegen een fraktie van de NASA kosten, mensen net uit de dampkring zal brengen met........de vervolmaking van een techniek waarmee de NASA 40 jaar geleden(VEERTIG JAAR GELEDEN!) gestopt is....on-voor-stel-baar) |
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
Banneling
|
Dat er nog ouwe Belgen zijn zoals Kelt en Eno die geen gsm hebben....
Ik heb zelfs geen telefoon. Naast de communicatie-tsunami zijn er ook nog bepaalde delen van deze aardbol die overspoeld zijn en blijven door de incommunicado-golf van de globalisering. |
|
|
|
|
|
#85 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
geen gsm en geen telefoon. lekker onbereikbaar voor mijn moderne mede mens. en als het niet nodig was voor mijn kids hun opleidingen, dan smeet ik zelfs internet terug buiten. te verslavend. |
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
Lokaal Raadslid
|
En sinds buitenlandse bedrijven welkom zijn in Vietnam (met enthousiaste steun van de plaatselijke overheid) begint het eindelijk wat vooruit te gaan voor de Vietnamees.
"The most fundamental fact about the ideas of the political left is that they do not work. Therefore we should not be surprised to find the left concentrated in institutions where ideas do not have to work in order to survive." -- Thomas Sowell |
|
|
|
|
|
#87 | ||
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
Citaat:
Ik heb zelf gewerkt bij een telecombedrijf dat GSM netwerken uitbaat in Afrika. Globalisering betekende dat voor het eerst Afrikanen toegang hadden tot betrouwbare communicatie. Iets wat voor ontwikkeling hard nodig is.
"The most fundamental fact about the ideas of the political left is that they do not work. Therefore we should not be surprised to find the left concentrated in institutions where ideas do not have to work in order to survive." -- Thomas Sowell Laatst gewijzigd door Kpax : 23 oktober 2006 om 10:12. |
||
|
|
|
|
|
#88 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Die gaan via andere verbindingen en leggen zelfs enkel internet aan als je enkel internet wil. Je bent dus echt niet verplicht om een telefoonlijn en/of telefoon te hebben om op internet te gaan. |
|
|
|
|
|
|
#89 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
De ESA is overigens zo slim geweest het ruimtetransport aan een spinoff, Arianespace over te laten.
"The most fundamental fact about the ideas of the political left is that they do not work. Therefore we should not be surprised to find the left concentrated in institutions where ideas do not have to work in order to survive." -- Thomas Sowell |
|
|
|
|
|
|
#90 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#91 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#92 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar er zijn idd nog meer bedrijven die zich er mee bezig houden. En het zal geen 20 jaar meer duren of de vakantiereizen tegen betaalbare prijzen zijn er en zullen snel even normaal gevonden worden als een reis naar Amerika of Australie nu. |
|
|
|
|
|
|
#93 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En verder kijken ze niet. |
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#97 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik heb ook geen telenet. Mijn te kleine vangnet laat dat niet toe. Laatst gewijzigd door eno2 : 23 oktober 2006 om 10:59. |
|
|
|
|
|
|
#98 |
|
Banneling
|
|
|