![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb allang afgehaakt aan dit onnozele gesprek, aan de ééne kant ontken je het bestaan van mo7ammed daarna beweer je weer helemaal iets anders dan ga je weer je hoofd naar boven steken en intussen ben je weer ondergedoken geen vragen beantwoorden etz,etz,... hameren, flashbacks zijn niet echt mijn manieren van discussieren...
![]() |
#422 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Als je erin slaagt van deze enkele vermeldingen in de heel lange reeks te lezen: [He] was the real pioneer of the modern age and the true leader of humanity. He is not only the leader of those who accept his leadership, but also of those also who do not acclaim him as suchzie je dat het enkel en alleen om Mohammed gaat die alles heeft uitgedacht en doorgevoerd ... Citaat:
Dat boek zou dus aan Mohammed bezorgd zijn, niet aan andere mensen, en zeker niet aan de hele wereld.
![]() |
![]() |
#423 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Lincoln, je hebt nog geen enkele van mijn stellingen weerlegd. Dat je een beetje in de war bent over het al dan niet bestaan van Mohammed begrijp ik wel. Langs de ene kant moet men rekening houden met wat sommige wetenschappers vaststellen: er bestaat geen enkel concreet bewijs dat die man zoals hij beschreven wordt in de mohammedaanse schrifturen echt bestaan heeft. Of Mohammed nu wel of niet bestaan heeft is slechts relevant in zoverre ik het nuttig vind van te kunnen begrijpen wat aan de basis ligt van de mohammedaanse ideologie. Zoals het er nu uitziet is die ideologie tussen het einde van de de zevende eeuw en het einde van de tiende eeuw ontwikkeld door diverse krijgsheren, al dan niet opvolgers van een "Mohammed". Langs de andere kant moet men rekening houden met een ander feit, en dat is dat er een miljard mensen rondlopen die rotsvast in zijn bestaan geloven. Dat zij rotsvast in hem geloven, hem vereren en aanbidden, en zijn voorbeeld volledig en zonder enig voorbehoud willen volgen, heeft heel wat consequenties voor de gedragingen van zijn volgelingen. Die gedragingen verklaren waarom ca 20% van de wereldbevolking verantwoordelijk is voor 60% van alle conflicten in de wereld, waarom de mohammedaanse wereld in zijn totaliteit -- en niettegenstaande het vele onverdiende geld -- sterk onderontwikkeld is ten opzichte van de Vrije Wereld. Ik heb er begrip voor dat je het er verschrikkelijk moeilijk mee hebt van te trachten deze harde vaststellingen te weerleggen. Het is inderdaad een onmogelijke opgave, Lincoln. En spijtig genoeg, in tegenstelling tot mijn ervaringen op diverse mohammedaanse fora, kan je me hier niet het zwijgen opleggen.
Le drame de notre temps, c'est que les gens bêtes pensent. Laatst gewijzigd door Basy Lys : 29 oktober 2006 om 12:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#424 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#425 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik merk al een tijdje dat je de naam van de profeet mohammed schrijft als mo7ammed. Waarom is dat zo geschreven? Is de h=7 voor moslims misschien?
![]() |
![]() |
#426 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() http://www.boston.com/news/packages/...ge/part2.shtml Education Minister Mohammed bin Ahmed Al-Rasheed, who has led the call for overhauling the schools and moving away from rote learning of the Koran, recently complained the education system was producing "parrots." http://www.tribweb.co.uk/amandaday25042003.htm “The rest seem to repeat the Koran parrot-fashion without giving much thought to what they are saying. http://www.iheu.org/node/1066 Teaching the Koran parrot fashion to children in a language they don’t understand – not education but indoctrination, the antithesis of education. http://pundita.blogspot.com/2005/07/...how-to_11.html "These are parrots of heaven," says the young cleric..."We teach our students purely Islamic teachings to make them pure and ideal Muslims who will not hesitate to sacrifice their lives for the cause of Islam." http://anglicanhistory.org/asia/sara...es1882/08.html the absurdity of their repeating the Koran, like so many parrots, without understanding one word of what they say
Le drame de notre temps, c'est que les gens bêtes pensent. Laatst gewijzigd door Basy Lys : 29 oktober 2006 om 14:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#427 | |
|
![]() Citaat:
ح en ه – h (volgens de wetenschappelijke methode: en h)). http://nl.wikipedia.org/wiki/Afbeeld...schAlfabet.png http://nl.wikipedia.org/wiki/Arabisch_alfabet ![]()
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 29 oktober 2006 om 14:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#428 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Judokus, ga naar deze site http://english.islamway.com/flashpag...=600&hight=300 en klik op ح = 7 om te leren hoe dat uitgesproken wordt ..
![]() |
![]() |
#429 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Eerst lees ik kinderen in een taal die ze niet begrijpen?? En dan leren ?? En wat is dan de bedoeling van leren??? Toen ik naar de school ging, kon ik geen enkel alfabeet uitspreken, noch lezen en noch begrijpen ![]() Wat is jou punt dan?? En dat is gewoon te dom .. Ik ben geen arabier en begrijp de koran perfect in de taal waarin de recitatie geopenbaard is. Ga playstation spelen in plaats van dingen die je niet begrijpt hier komen plakken als een papagaai ![]() Eerst nakijken of wat er gezegd wordt logisch is.. en dan de bron, en dan de site (als dat pro-zionistisch is) dan geldt niet om een bron te zijn. Is dat duidelijk ??? Ik ga jou nu 300 sites geven als je wilt, die evolutietheorie tegen spreken, maar geen enkel kan bewijzen dat ze gelijk hebben ... dus goooogl maar a onwetende want het enige wat jij doet is forum bevuilen
>>>>> Defending islam in the west <<<<< FaithFreedom //.. Is islam een religie of een sekte?...\\ Answering-Islam ** An Islamic History of Europe ** Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 29 oktober 2006 om 17:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#430 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Voor simpele geesten is alles wat hen met de neus op de feiten drukt "pro-zionistisch". Een schoolvoorbeeld van een bepaalde vorm van cognitieve dissociatie. In hun kromme argumentatie is zelfs een minister van Saudi Arabië een zionist! "Teaching the Koran parrot fashion to children in a language they don’t understand – not education but indoctrination, the antithesis of education." wordt in een van de aangehaalde teksten gesteld. En door hun gebrek aan opvoeding bedreigen zij de menselijke ontwikkeling. Dit soort feiten wordt ook aangeklaagd in het Arab Human Development Report.
![]() |
![]() |
#431 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Eerst lees ik kinderen in een taal die ze niet begrijpen?? En dan leren ?? En wat is dan de bedoeling van leren??? Toen ik naar de school ging, kon ik geen enkel alfabeet uitspreken, noch lezen en noch begrijpen ![]() Wat is jou punt dan?? En dat is gewoon te dom .. Ik ben geen arabier en begrijp de koran perfect in de taal waarin de recitatie geopenbaard is. Ga playstation spelen in plaats van dingen die je niet begrijpt hier komen plakken als een papagaai ![]() Eerst nakijken of wat er gezegd wordt logisch is.. en dan de bron, en dan de site (als dat pro-zionistisch is) dan geldt niet om een bron te zijn. Is dat duidelijk ??? Ik ga jou nu 300 sites geven als je wilt, die evolutietheorie tegen spreken, maar geen enkel kan bewijzen dat ze gelijk hebben ... dus goooogl maar a onwetende want het enige wat jij doet is forum bevuilen
>>>>> Defending islam in the west <<<<< FaithFreedom //.. Is islam een religie of een sekte?...\\ Answering-Islam ** An Islamic History of Europe ** Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 29 oktober 2006 om 18:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#432 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Geen argumenten meer? Tip: het is niet nodig voor elke zin aan te geven dat je die in italiek wil plaatsen, om dan na elke zin aan te geven dat je dat wil eindigen. Het volstaat van in het begin en aan het einde van de tekst de respectieve codes voor "begin italic" en "eind italic" te typen. Als je dan toch zo geobsedeerd bent door het googelen, hieronder een URL waarvoor je geen moeite meer hoeft te doen, en waar je een heel boek zal vinden van iemand die drie doctoraten heeft, waaronder een in de psychologie. De twee andere zijn: theologie en antieke filologie. En wat jou zeker zal plezier doen: hij was een jezuiet (priester van de Sociëteit van Jezus) maar hij heeft de katholieke kerk verlaten en schrijft heel wat slechts over Jezus Christus en over de katholieke kerk! http://users.skynet.be/sky50779/mohammed%201.htm Een andere Mohammed Herman H. Somers Dr. Psychologie Inhoud Woord vooraf 2 Inleiding 4 Eerste Hoofdstuk : Geschiedenis of mythe 7 Tweede Hoofdstuk : De berooide wees 17 Derde Hoofdstuk : Mohammed en zijn vrouwen 23 Vierde Hoofdstuk : Islam en seks 36 Vijfde Hoofdstuk : De Profeet en zijn tumor 40 Zesde Hoofdstuk : Allah is groot 72 Zevende Hoofdstuk : Het zwaard van Allah 76 Achtste Hoofdstuk : Mohammed, Mozes en Christus 92 Besluit : Mensenrechten en vrijheid van godsdienst 94 Bibliografie 100 Veel leesgenot, Yahya!
Le drame de notre temps, c'est que les gens bêtes pensent. Laatst gewijzigd door Basy Lys : 29 oktober 2006 om 19:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#433 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De Heilige Ka’bah in Mekka Een aantal profeten Waarom kregen alleen mannen profeetschap? De stamboom van de Profeet (Vrede zij met hem) De Eigenschappen van de Profeet (Vrede zij met hem) Zegening over de Profeet (Vrede zij met hem) Betekenis "Sallalahu 'alaihi wasalam" De Nachtelijke Hemelvaart ("Al'isra'e" en "Almi'raadj") De Kinderen van de Profeet (Vrede zij met hem) De vrouwen van de Profeet (Vrede zij met hem) De Afscheidsbedevaart (Khutbah Hijjah al-Wida') Aa-ieshah bint As-Siddiq Khadidja Bint Khoewaylid http://www.islamway.com/mohammad/?lang=ned Veel leesgenot, Basy Lys!
![]() |
![]() |
#434 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dit doet geen afbreuk aan mijn verwondering over je leesvaardigheid! Zo snel dat boek van Dr. Somers verwerken vergt inderdaad een extreem groot bevattingsvermogen. Het zal je niet verrassen dat ik heel erg goed vertrouwd ben met de officiële mohammedaanse voorstelling van de feiten. Ik heb in mijn bibliotheek zelfs enkele boeken daarover: 1. Ibn ISHAAK, Het leven van Mohammed, Amsterdam, 2000, ISBN 90-5460-056-X 2. Karen ARMSTRONG, Mohammed. Een westerse poging tot begrip van de islam, Uitgeverij Anthos, 2002, ISBN 90-414-0634-4 3. Martin LINGS, Muhammad, his life based on the earliest sources, Cambridge, 1991, ISBN 0-946621-33-0 Het zal je evenmin verwonderen dat van al die officiële mohammedaanse verhalen weinig overeind blijft als men de feiten analyseert.
![]() |
![]() |
#435 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De Heilige Ka’bah in Mekka Een aantal profeten Waarom kregen alleen mannen profeetschap? De stamboom van de Profeet (Vrede zij met hem) De Eigenschappen van de Profeet (Vrede zij met hem) Zegening over de Profeet (Vrede zij met hem) Betekenis "Sallalahu 'alaihi wasalam" De Nachtelijke Hemelvaart ("Al'isra'e" en "Almi'raadj") De Kinderen van de Profeet (Vrede zij met hem) De vrouwen van de Profeet (Vrede zij met hem) De Afscheidsbedevaart (Khutbah Hijjah al-Wida') Aa-ieshah bint As-Siddiq Khadidja Bint Khoewaylid http://www.islamway.com/mohammad/?lang=ned Veel leesgenot, Basy Lys!
![]() |
![]() |
#436 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#437 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
wa is jou vrije wereld? atoomboom? homosexualiteit? oorlog om olie? overspel plegen? leugens vertellen? sterk tegen zwak beschermen? leugens ? racisme? haat? hoogmoedigheid? imperialisme? haat ? een wereld die afrika leeggezonden heeft?? wat noem jij een vrije wereld? ![]() PS: ik heb het niet over vrije wereld waar ik ook woon, maar over vrije wereld die in jou hoofd is.
>>>>> Defending islam in the west <<<<< FaithFreedom //.. Is islam een religie of een sekte?...\\ Answering-Islam ** An Islamic History of Europe ** Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 29 oktober 2006 om 20:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#438 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar misschien kan je je vragen aan de hand van voorbeelden staven? In welke vrije wereld woon jij dan?
![]() |
![]() |
#439 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
maar geen probleem, ik heb je betrapt, je bent duidelijk Mijn vrije wereld, is de wereld waarin ik leef volgens de wetten wat de Schepper.. en hou mij eigen manier van leven en denken bij .. Het is mooi en wonderfull .. wa is jou vrije wereld dan ? Citaat:
![]() |
![]() |
#440 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wat bedoel je met "atoomboom? homosexualiteit? oorlog om olie? overspel plegen? leugens vertellen? sterk tegen zwak beschermen? leugens ? racisme? haat? hoogmoedigheid? imperialisme? haat ? een wereld die afrika leeggezonden heeft??" Voor het eerste kan ik denken aan een Pakistaan die de kennis om een atoombom te maken gestolen heeft in Europa. Bij homosexualiteit denk ik vooral aan Abu Nuwas. Bij oorlog om olie aan de sjiiëten en soennieten -- alle voorbeeldige volgelingen van Mohammed -- die elkaar uitmoorden om energiebronnen, maar ook in Aceh, in de Maghreb. Aan overspel als een gelegaliseerde mohammedaanse sport. Zwakken krijgen in de mohammedaanse wereld geen bescherming: vakbonden worden niet getolereerd, vrouwen worden wettelijk onderdrukt. Moet ik nog verder gaan? Ik denk dat je beter over elk van die elementen een topic start zodat we een grondige vergelijking kunnen maken tussen de toestanden in de mohammedaanse wereld en in de Vrije Wereld. De mohammedaanse wereld is een poel des verderfs.
![]() |