![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Ik hoop het. Ik hoop dat we met alle kanten (voor- en achterkant, boven- en onderkant, binnen- en buitenkant) contact zullen krijgen. Maar zelfs een 'éénzijdige' kennismaking zou wel eens z'n nut kunnen hebben, zolang ik mij ervan bewust blijf dat het om 'één zijde' gaat, niet? Dat is hier op dit forum net zo goed het geval. Laatst gewijzigd door djimi : 3 november 2006 om 22:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
De media worden door zogenaamd "links" georchestreerd, en die hebben de gepercipieerde underdog als favoriet. Mijn reactie was er een op: Citaat:
Waarom Driewerf zijn lijstje met Kalkillia en Tulkarm wil aandikken begrijp ik niet (iemand anders stelt hierboven daarover een vraag). Dat Jenin blijft voortleven in de geest van simpele mensen is te danken aan de media die vielen voor de Palestijnse propaganda die van een massamoord sprak, terwijl er uiteindelijk enkele tientallen doden gevallen zijn, zowel van israëlische als van Palestijnse zijde. Waarom hebben de media de Palestijnse leugen niet uitdrukkelijk aan de kaak gesteld?
![]() |
![]() |
#64 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#65 | ||
Banneling
|
![]() Diezelfde Gazastrook wordt momenteel weer belegerd en met zware repressiemaatregelen bestookt.
De ontruiming van Gaza was trouwens maar een afleidingsmanoeuvre. Israel is gewoon illegale nederzettingen blijven bouwen op de Westbank. Gaza was daarentegen maar een zone met weinig joden en veel Palestijnen, die Israel meer kopzorgen gaf dan iets anders. Citaat:
![]() Ik ben gewoon al heel wat idioten zoals jou tegengekomen in het verleden. Dan moet je zoiets nu eenmaal verduidelijken. Citaat:
Wie zegt dan wel de waarheid? De Amerikaanse media, die continu door zionistische lobbygroepen wordt gecontroleerd en vaak door zionisten worden geleid? ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
|
![]() Citaat:
Zelfs als dat nog waar was heeft het leger geen enkel rechtvaardiging noch permisie om burgerlijke doelwitten aan te vallen laat staan om een hele gebied te isoleren op alle niveau!!! En nog, indien vandaag hamas zou aftreden dan zal het nog niet genoeg zijn om de gruweldaden verder te zetten, de ervaring van een 50 jarige staatsbeleid bewijs dat,.
![]() |
![]() |
#69 |
|
![]() ...stel u voor indien zoiets op de andere kant van de muur zou gebeuren, dan verzeker ik u dat het de dag dagelijkse breaking news op de hoofd main stream media uitgezonden zal worden, brandende moord en geschreeuw van alle kanten zal je zien een horen!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#72 |
|
![]() Wat verbied u om daar eens een kijkje te nemen en de realiteit onder de ogen te zien, ipv "de-realiteit" vanuit je luie-zetel-voor-den-tv af te halen ???
![]() |
#73 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
|
![]() U weet ook wel dat er meer aan de hand was. Wie zich bewust opstelt tussen terroristen en militairen die die terroristen proberen te vatten vraagt er gewoon om om omver geschoten te worden. Ik heb voor deze vrouwen absoluut geen enkele sympathie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Niemand zal ontkennen dat de Israëlische soldaten, zelfs de Israëlische regering, al eens fouten maakt. De mensen van B'Tselem weten echter ook dat zonder die soldaten en zonder die regering er nog weinig van de mensenrechten zou overblijven. Onder een totalitaire en intolerante ideologie zouden de actievoerders reeds lang uit het beeld verdwenen zijn. Wat de "linkse" perslui kan verweten worden is dat zij enkel oog hebben voor de fouten die de soldaten, c.q. de regering, maken, en niet voor de onderliggende problematiek: Israël en de pakweg 4.750.000 joden die daar leven worden bedreigd in hun overleven door honderden miljoenen moslims die geen democratische luis in de mohammedaanse pels verdragen. Citaat:
Libanon is reeds ten onder gegaan. Nu nog Israël? Of eerst Europa?
Le drame de notre temps, c'est que les gens bêtes pensent. Laatst gewijzigd door Basy Lys : 4 november 2006 om 21:41. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Le drame de notre temps, c'est que les gens bêtes pensent. Laatst gewijzigd door Basy Lys : 4 november 2006 om 21:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() Arresteren... (Niet dat ik vind dat Israël in zijn recht is maar vanuit hun standpunt zou dat de menselijke aanpak zijn.)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() De laatste keer dat de israelische soldaten met vrouwen te maken hadden was in Jenin. Toen riep dat crapuul om hulp en eigenlijk was het maar om een dertigtal israelis uit te moorden. Ze hebben gekregen wat ze gezocht hebben. Geen medelijden met handlangsters van terroristen en moordenaars!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Libanon is ten onder gegaan? What did I miss? Je hebt geen argumenten, dus noem je de tegenstander maar een antisemiet. Ben je bij de ADL in de leer geweest of zo? |
||
![]() |
![]() |