![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De grens tussen humor en kwetserijen wordt mijn inziens weldegelijk overschreden. 'k Noem geen namen en geef geen verwijzingen, dat moet iedereen maar voor zichzelf uitmaken. Maar ik heb weldegelijk mijn mening over sommige posters bijgesteld. Wellicht gebeurt dat ook voortdurend met mezelf uiteraard. Meer zeg ik er niet over. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 5 november 2006 om 23:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is volgens jou de goede methode? Concerten en sirenes en hand in hand naar Verdoemenisland? De jongere mensen van tegenwoordig moeten eens dringend beginnen nadenken, want er hangt hen een twijfelachtige toekomst boven het hoofd... Het zal nu al nooit meer zijn zoals het was: de goede kanten dan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ... als je dat echt zelf gelooft, dan begrijp ik waarom je andere postings altijd in een bepaalde richting gaan. Neem de werkelijkheid toch voor wat ze is...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Resume:
Het Laatste Nieuws zei eerst (openingspost van dit onderwerp): Citaat:
(link niet gegeven, paste van Mamaloe) Citaat:
Citaat:
Alweer een fraai staaltje van hoe de anti-VB bende een rondje kritiekspuiterij (populisme, verzuurden) op de oppositiepartij organiseren op basis van een zak lucht, want in beide versies is er openbare agressie, dat inderdaad tegengegaan kan worden door... het simpelweg aan te pakken.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
|
![]() Citaat:
een persbericht versturen met een conclusies was hoe dan ook voorbarig. laten we maar gewoon allemaal het onderzoek afwachten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het enig wat ik al gelezen heb is dat het alweer een moorddadig incident veroorzaakt door allochtonen betreft. Wat daar onjuist aan is, mag je altijd laten weten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Helaas moeten we vaststellen dat het de allochtonen zelf zijn die dat niet willen. Dat is ook begrijpelijk. Ik denk dat de meeste mensen die naar een ander land moeten vluchten, daar maar al te graag contact zouden hebben met lotgenoten. Maar stellen dat ze bijeen geplaatst worden is onjuist. En vandaaruit verder redeneren als zou juist dat de oorzaak zijn van veel problemen, mag niet als een verwijt klinken, naar de autochtone bevolking toe. Want dat is niet helemaal eerlijk. Citaat:
Vandaag de dag zijn de uitgaven van de kas voor sociale zekerheid al zo hoog geworden, dat men nu al met zekerheid kan zeggen, dat we met zijn allen langer zullen moeten werken. Concreet komt dat er op neer dat men het brugpensioen zal moeten afschaffen. Ik vind het dan ook niet meer dan normaal dat men de uitgaven van die kas, zoveel mogelijk probeert te minderen, ondermeer door een migratiestop. Ik zie bijvoorbeeld niet in waarom iemand kinderbijslag zou moeten krijgen voor kinderen die hij in het buitenland heeft, terwijl er juist geld te kort is. Je kunt misschien wel zeggen dat het naief is om te geloven dat een ander vreemdelingenbeleid voor minder problemen zal zorgen, maar dat zullen we dankzij het cordon sanitaire helaas nooit weten. Een miljoen Vlamingen zijn het alvast oneens met je stelling. Het Vlaams Belang ligt helemaal niet aan de basis van het vreemdelingenprobleem zoals je stelt. Het vreemdelingenprobleem, zeg maar de onwil tot integratie, is de oorzaak en juist de grootste voedingsbodem voor radicaal rechts. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 6 november 2006 om 07:46. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was het nu een geval van "racistische" verkeersagressie, of gewoon verkeersagressie ? ...
dat gaat nog bijzonder worden ... Maar om eerlijk te zijn, iemand onder nen tram duwen, dat is geen verkeersagressie, dat is ook geen ongeval, in een beschaafd land, waar de pers niet gecontroleerd wordt door de staat, en de waarheid dus niet verbloemd hoeft te worden wordt dat moord genoemd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nederlandse platen zijn heel moeilijk te traceren, de reden hiervoor is dat ze geen centraal voertuigenregister kennen zoals wij dat hebben. Een nummerplaat hangt bovendien af van het voertuig en niet op naam van de persoon. Voertuigen worden met plaat geleverd in de garage. Het is dus ook heel simpel om met nederlandse platen te sjoemelen en zonder verzekering enz... te rijden. In den belziek ligt dat iets anders. In Italië zit dat ook anders in elkaar, daar hangt ook de plaat op het voertuig, om een voertuig in te voeren is dat dus ook nen hele shit om daar een plaat voor te krijgen. Maar daar hebben ze wel iets gevonden op de verzekering... Ge moet daar een vignet voor uw ruit hangen met de vervaldatum op van uw verzekering. Is dat vignet verlopen of hebt ge geen vignet, en ze pakken u, kunt ge zo uw voituur laten staan. Onmiddelijke inbeslagname van het voertuig... (moet ook anders reden ze hier allemaal zonder verzekering. ) In Frankrijk is dat overigens ook zo, dacht ik, alhoewel daar hangt het ook departementeel vast, net zoals in Oostenrijk, Duitsland en Zwitserland waar uw nummerplaat gelinkt is aan uw woonplaats. (In Italie werken ze ook met departementele kantoren, maar daar zetten ze het nie meer op uw plaat (alleen bij oude voertuigen kan je dat nog zien. ) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het komt er inderdaad op neer, dat er weer eens iemand op straat gesneuveld is. En daar mag inderdaad iets aan gedaan worden, een metro/tram/bus brigade die mag optreden, (gewapend me matrak en pepperspray bv) had dit misschien kunnen voorkomen. En dan was die gast wel thuisgekomen, ipv vermoord te worden. Hadden er bovendien meer bewakingscamera's gestaan, (zoals bv in London) dan hadden we nu de smoelen en nummerplaten van die smeerlappen gehad. Had er geen voze wet op dataprotectie etc bestaan, hadden we misschien een databank gehad met de tronies van die flippo's al in, vingerafdrukken, gegevens van de nummerplaat etc... Maw : Inderdaad meer blauw op straat en laat de politie toe van van iedereen data bij te houden. Ik wil morgen gerust mijn vingerafdrukken en een DNA staal binnen brengen, ik heb niks te verbergen. Ze mogen gerust de gegevens van mijn VISA kaart natrekken of de data van mijnen Telepass uitlezen, ik ben nergens naar toe geweest, waar ik niet had mogen zijn, of mogen komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Burger
|
![]() Ja, ik zou een tram-metro-bus-brigade oprichten die zo talrijk is dat er langs de sporen om de tien meter een agent kan gezet worden om te vermijden dat er bij een vechtpartij iemand op het spoor terechtkomt. Uiteraard moet er vervolgens ook een speciale treinbrigade opgericht worden, zoniet zal het probleem van het spoorvechten zich alleen maar verplaatsen. Goede zaak voor de tewerkstelling, maar het gaat natuurlijk wel allemaal overheidspersoneel worden. Een uitstekende kans om Wallonië een poepje te laten ruiken qua overheidstewerkstelling.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe moet ik dit anders interpreteren? "Juist, maar als het rucht zichzelf begint op te ruimen, moeten we het daar de kans toe geven." of: "ene minder die we moeten betalen." met als reply: "en 2-0 voor ons ![]() Daar begint dit topic zo wat mee. Ik heb niet verder gelezen. Politics dient voor mij ter ontspanning. Pure haat lezen vind ik geen ontspanning meer. Dan hou ik me liever bezig met mijn familie en buren.
![]() |
![]() |
#214 | |
|
![]() Citaat:
Ik, Paulus, die me volgens zeggen zo bedeesd gedraag wanneer ik bij u ben en alleen uit de verte flink tegen u doe, ik wil u bij de zachtmoedigheid en mildheid van Christus iets vragen: [2] zorg ervoor dat ik bij u niet streng hoef op te treden tegen die paar mensen die denken dat we uit zwakheid handelen... Wat is dan het probleem? Het racisme? Of misschien het extremisme in het algemeen (kijk dan eens in eigen tuin!)? escallatie van het geweld : vb. Man wordt op haar werk op haar plaats gezet door baas. Man komt thuis en maakt zijn vrouw uit door opgeborgen frustraties. Vrouw pakt een fles en drinkt; ziet haar kind en maakt het uit en slaat het. Kind komt op school ziet een zwakkere maakt het uit perst het af en besteelt het. Zwakkere leerling wordt ouder begint aan drugs steelt zijn grootmoeders geld; schiet iemand dood,... Waar begint het altijd is de vraag he...(als ik deze draad lees heb ik wel enig idee) waar het eindigt weet ik daarintegen wel altijd! En denkt u dat dit een manier is om "een sterkere generatie te vormen" dan zit u er goed naast! Maar vergeet niet te zeggen: "het is de fout van...en..." ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
|
![]() Citaat:
Ik moet toegeven dat het VB een fantastische voedingsbodem is voor een opbouwend beleid... Zo van "alles wat is is slecht"! De jonge mensen kunnen daarmee bezig zijn als de ouderen zichzelf nooit in vraag gaan stellen gaan we er nooit geraken! Vlaanderen haat alles wat franstalig is ook alles wat allochtoon is is verachtelijk dus hoe het komt dat vlaanderen een goeie voedingsbodem is voor extreem rechts en aggressie laat ik aan je eigen verstand over... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Minister-President
|
![]() De hamvraag blijft, wie gaat er opdraaien voor de vertraging ten gevolge van dit "ongeval"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goe gevonden, goeiekoper en veilig. Als ge het dan zo wilt doen natuurlijk... Maak de pakkans en de straf zwaar genoeg en ge zult automatisch zien dat er veel minder van dat soort toeren uitgestoken worden. Nu is er gewoon totale wetteloosheid aan het komen. Als die gasten de dans ontspringen of weer eens ligt gestraft gaan worden is weeral duidelijk gemaakt : gooi iemand die je beu bent gewoon onder de tram. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wat je zegt is gewoon onjuist. Vlaanderen haat niet alles wat niet Vlaams is. Bovendien is Vlaanderen geen goede voedingsbodem voor extreem rechts. Paulus. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
|
![]() |
![]() |
![]() |