![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat niet wegneemt dat zijn ideeën walgelijk kunnen zijn.Maar voor wat ge dénkt, hoef je de gevangenis niet in wat mij betreft.Dat valt trouwens onmogelijk uit te voeren, of je valt in een ongelofelijke willekeur.Het einde van de rechtstaat, een wereldje waar men je kan opsluiten enkel omdat men je ervan verdenkt zus of zo te dénken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Sterke brief, inderdaad.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Een neonazi die joodse auteurs als uitgewerkt voorbeeld neemt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Burger
|
![]() Een analogie leggen tussen zichzelf en Thomas van Aquino en Franciscus van Assisi..., laat die vent analyseren door gerechtspsychiater Deberdt en we zouden een sappig verslag krijgen, me dunkt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() Dus, nogmaals: Mariusz vermoordt Joe, Mariusz vlucht het land uit, Mariusz mag naar het voetbal gaan kijken.
Militair schrijft pamfletjes, militair wordt opgepakt, militair blijft in de bak zitten. Ik snap het niet zo goed, maar dat zal wel aan mij liggen, ik ben namelijk niet links en progressief en menslievend en zo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Burger
|
![]() Citaat:
En uw vredelievende militair beperkte zich niet tot het schrijven van pamfletten. En hij is geen minderjarige. En zo zijn er nog wel enkele verschillen. Om dingen te snappen zijn in hoofdzaak twee zaken noodzakelijk : feitenkennis en ontvankelijkheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Adriaan Koerbagh : 6 november 2006 om 10:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door globalisator : 6 november 2006 om 11:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
nog een klein verschilleke , adam g en diene andere bietekwiet hebben WEL iemand vermoord en onze militeir niet , maar onze militeir zit wel vast terwijl marius vrij naar de voetbal kan gaan Laatst gewijzigd door @BuRnS : 6 november 2006 om 11:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Mariusz kan helemaal niet "vrij" naar de voetbal gaan. Is dit moedwil of oprecht onbegrip? De militair zit als meerderjarige in voorlopige hechtenis, die Mariusz zit als minderjarige in een instelling, waar hij overeenkomstig het jeugdrecht het voorwerp wordt van een pedagogisch project. Dat enkele begeleiders in die instelling het bijwonen van een voetbalwedstrijd beschouwen als deel uitmakend van een zogenaamd pedagogisch project, kan je bezwaarlijk aan Justitie verwijten. Het Hof van Beroep heeft zich daar overigens over uitgesproken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Burger
|
![]() Het gerecht vergelijkt geen dossiers onderling, het gerecht toetst elk individueel dossier aan de relevante wettelijke strafbaarstelling.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Dus men kan die zaken afmeten aan de straf die eraan vasthangt. Dat is het principe van geld, een appel is 0,5 euro waard, en een peer 0,7 euro; dan is een peer duurder dan een appel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En die wapens, munitie, landmijnen en bom vergeten te vemelden (naast de nazi-pamfletjes), dat is een wel zeer doorzichtige poging tot verdediging van uw bleitende geestesgenootje, eenzaam in die donkere Gentse cel (snif). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
|
![]() Ik moet toegeven dat dit zeer mooi geschreven is zo erg dat ik bijna ga geloven in de onschuld van deze persoon...
Wie de wet verkracht moet niet blijten als hij tussen vier muren ook even moet... Wist u dat iemand die naakt op straat loopt opgepakt mag worden? Als u zat achter het stuur bent mag u ook een nachtje gaan slapen in het commissariaat! ... Als je neo-nazi zever wilt poneren verdien je ook wel wat uurkes casjot! |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#60 |
Partijlid
|