![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister-President
|
![]()
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() Het afschaffen van het homohuwelijk en de erkenning van homosexualiteit als een marginaal verschijnsel maakt hen nog niet direct derderangsburgers, hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister-President
|
![]()
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " Laatst gewijzigd door Fozzie : 6 november 2006 om 19:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Sex is trouwens in de eerste plaats bedoeld voor de voortplanting, iets wat voor homosexuelen onmogelijk is. In het dierenrijk zijn het dan ook vooral zieligaards die niet aan een partner van het andere geslacht geraken die uiteindelijk tot sex met het eigen geslacht overgaan. Citaat:
Jij verwart tegenstand tegen het homohuwelijk met tegenstand tegen wettelijke gelijkheid van homokoppels op vlak van vermogens-, erf-, familiaal, fiscaal en sociaal recht . Dat zijn twee totaal verschillende dingen. Links doet uiteraard goed haar best om die verschillen te verdoezelen. Laatst gewijzigd door IlluSionS667 : 6 november 2006 om 19:55. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Partijlid
|
![]() 10% is alles behalve een marginale groep. Ik vind dat er geen enige vorm van discriminatie mag bestaan tegenover HoLeBi's. Tenslotte kunnen ze perfect functioneren in de maatschappij en ondervindt niemand schade door hun acties.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Homosexualiteit promoten als iets "normaals" is al even slecht als vrije seks promoten. Seks en liefde zijn complexe gegevens en de manier waarop deze aan jongeren gebracht worden, zijn gevaarlijk voor de morele gezondheid en zelfs de toekomst van ons volk. Laatst gewijzigd door IlluSionS667 : 6 november 2006 om 20:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister-President
|
![]()
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
In een gezonde samenleving is er altijd een heel klein percentage mensen die genetisch homosexueel zijn. Dat is een gevolg van genetische fouten met betrekking tot gender-identificatie. In een ongezonde samenleving komen daar nog mensen bij die cultureel homosexueel zijn. Dat zijn mensen die niet genetisch zijn aangelegd om homosexueel te zijn, maar door hun opvoeding. Vaak gaat het hier om zonen met een uitdrukkelijk zwakke vader en sterke moeder, meisjes met slechte ervaringen met hun eerste vriendjes, jongens die slachtoffer zijn van incest, ... "Gay rights" propaganda die homosexualiteit promoot als iets normaal, maakt de stap des te kleiner voor mensen om voor homosexualiteit te kiezen. Citaat:
Het type waarop iemand valt, wordt altijd gestuurd door de heersende schoonheidsidealen, dus waarom kan dat ook niet het geval zijn met het geslacht? Het is niet omdat wij niet bewust kiezen voor een bepaald geslacht, dat wij die keuze niet in ons onderbewuste maken. Citaat:
Citaat:
Ook hoor je de wildste verhalen over de homogemeenschap in bijvoorbeeld documentaires over AIDS. Uiteraard zijn er heel wat homosexuelen die een "normale" monogame relatie proberen te onderhouden. ik betwijfel echter ten zeerste dat zij de norm zijn bij de homogemeenschap. Citaat:
"Anders" zijn is niet noodzakelijk slecht. Als je "anders" bent dan de rest, moet je daar fier op zijn. De rest verplichten je te zien als "normaal" terwijl je dat niet bent, is gewoon laf en onverdraagzaam. Dat is zo bij jongeren in het algemeen. De ene wordt gemeden of gepest om zijn geaardheid, de andere om zijn gewicht, zijn sproeten, zijn stem, zijn lach, zijn intelligentie, zijn onhandigheid, ... Zoals ik al zei, tieners zijn wreed. Homosexuelen zijn niet meer een slachtoffer van die wreedheid dan anderen die "anders" zijn. En zoals ik al zei, tegenwoordig begint het zelfs een trend te worden om homosexueel te zijn. Ik heb de laatste jaren gewoon meer lesbische vriendinnen gehad dan hetero vriendinnen. Laatst gewijzigd door IlluSionS667 : 6 november 2006 om 21:14. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister-President
|
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Daarnaast ontken ik niet dat er hetero's bestaan, die ook van niets vies zijn. Laat ik het zo stellen dat als ik bloed zou moeten krijgen, ik bepaalde homo's ook eerder als donor zou verkiezen dan bepaalde hetero's. Het zijn ook series als "Queer as folk" die ook niet bepaald bijdragen tot een positief imago en het zijn juist dat soort homo's die ik dikwijls hoor klagen dat ze aanvaard willen worden, terwijl ze zich in mijn ogen als roekeloze pubers gedragen en niet als volwassen mannen. Over trouwe homo's hoort men met geen woord reppen. Homorelaties worden nu eenmaal als enkel op driften gebaseerd voorgesteld in de media en het zijn juist die "verdraagzame" hetero's die er aan meewerken. Persoonlijk interesseert het me mee hoe iemand zich gedraagt en hoeveel (zelf)respect hij/zij aan de dag legt in omgang met anderen, hoe ik iemand bekijk. Vandaar dat ik niet bepaald de homogemeenschap veroordeel, maar wel de groep die er in mijn ogen een verkeerd beeld van scheppen, dat volgens mij ook niet gezond is voor jongeren die met hun geaardheid worstelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||||||||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Polls zijn trouwens vaak onbetrouwbaar en zeer afhankelijk van de populatie waar je ze afneemt. Researchers zoeken vaak bewust een populatie die hun vooroordelen bevestigt en manipuleren daardoor de resultaten in een gewenste richting zonder de gegevens te vervalsen. Ik sta daarom standaard sceptisch tegenover eender welke poll. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Nochtans geloven veel mensen deze onzinninge feministische propaganda. Ik probeer mijn eigen visie op de homo-wereld dan ook niet te veel te baseren op wat ik in de media hoor. Als ik echter van mijn beste lesbische vriendin hoor dat zij zelf walgt van het hele lesbo-wereldje, stel ik mij toch vragen. Citaat:
Seks heeft nooit gediend enkel en alleen voor ontspanning, behalve bij een kleine decadente elite. Het is slechts sinds "de pil" dat seks meer en meer op de voorgrond is geraakt als vorm van ontspanning eerder dan als voortplantingsmechanisme. Het is één van de zovele tekenen van degeneratie van de huidige samenleving. Citaat:
Citaat:
Enkele vragen : - Kon u als kind beter opschieten met jongens of met meisjes? - Kunt u als volwassene beter opschieten met mannen of met vrouwen? - Zou u uw moeder beschouwen als een dominant persoon? - Zou u uw vader beschouwen als een dominant persoon? - Bent u ooit verliefd geweest op een meisje? Citaat:
Politiek, sport, wetenschap, computerspelletjes, auto's en heel wat andere zaken zijn dingen waar heel wat mannen zich voor interesseren maar slechts weinig vrouwen. Vrouwen kunnen ook vaak niet zo in bv. een film opgaan als mannen. Vrouwen houden zich eerder bezig met dingen uit het dagelijkse leven. Mannen dromen liever weg in een wereld van fantasie en high-tech. Mannen kunnen om die reden sowieso beter opschieten met mannen en vrouwen met vrouwen. Voor jonge mannen die nog moeten uitzoeken wat liefde precies inhoudt kan de band tussen twee mannen (die slechts zeer zelden bestaat tussen een man en een vrouw) al snel worden gezien als liefde onder invloed van homo-propaganda. Hetero mannen kunnen op die manier homo's worden, zonder te beseffen dat ze eigenlijk hetero zijn. Ik heb zelf een gloeiende hekel aan de typische vrouw-vrouw met haar liefde voor shoppen en make-up. Dat is misschien ook de verklaring dat mijn vriendinnen vaak lesbisch zijn. Niet toevallig is mijn huidige partner de enige dochter uit een gezin met vijf kinderen en studeerden twee van mijn drie exen informatica. De typische hetero man valt op een vrouw met een ideaal zandlopermodel, een intelligente uitstraling en de interesses van een man (voetbal, computerspelletjes, politiek, wetenschap, ...). Omdat dergelijke vrouwen zeer zeldzaam zijn, zou een hetero man dus eigenlijk op mentaal vlak meer hebben aan een andere man. Hij wordt echter tegengehouden door zijn walging voor homo-sex en zijn voorkeur voor het vrouwenlichaam (waarvan zelfs heterovrouwen gewoonlijk toegeven dat het mooier is dan een mannenlichaam). Van zodra de walging voor homo-sex wegvalt (waar homo-propaganda toe kan leiden) is de stap al een stuk kleiner voor de typische hetero-man om homo te worden. Ik hoop dat u een beetje kunt inzien waarom mijn schrik voor homo-propaganda als schadelijk gif in de samenleving niet onterrecht is. Homo-propaganda kan wel degelijk de normale balans doen omslaan en mensen die eigenlijk hetero zijn doen denken dat ze homosexueel zijn. Citaat:
Citaat:
Traditioneel zijn een huwelijk, seks en ouderschap gelinkt. Het stoort mij op zich al dat die link verdwenen is. Wanneer het concept "man en vrouw" ook nog eens uit de definitie van een huwelijk verdwijnt, wordt het als instituut al helemaal waardeloos. Dat is het probleem dat ik heb met het homohuwelijk. Waar het voor homo's een bevestiging is van hun aanvaardig en de liefde voor hun partner, is het voor hetero's een verval van een eeuwenoud instituut. Citaat:
Ten tweede draagt het burgerlijk huwelijk ook een zware symbolische betekenis, al moet ik toegeven dat die inderdaad kleiner is. Kort voor de invoering van het homohuwelijk heeft men echter het samenlevingscontract ingesteld als antwoord op vragen naar een homohuwelijk enerzijds en anderzijds om samenwonende hetero koppels meer wettelijke bescherming en rechten te geven. Zou u er een probleem mee hebben als het homohuwelijk zou worden afgeschaft en het samenlevingscontract zou kunnen worden aangepast opdat de rechten van samenwonenden met zo'n contract gelijkgesteld worden aan doe van gehuwden? Op die manier blijft de symbolische betekenis van het huwelijk bestaan en kunnen homo koppels toch gelijkrechtigheid bekomen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |||||
Minister
|
![]() Ik ga eventjes in op een aantal puntjes uit deze toch wel zeer interessante posting. Voornamelijk dan de puntjes waarmee ik het niet geheel eens ben.
Citaat:
Citaat:
De menselijke seksualiteit is polymorf. Vrijwel niemand is 100% hetero, noch 100% homo. Met veel vormen van menselijke interactie ligt een erotiserend element onlosmakelijk verbonden. Niet alleen tussen mensen van verschillende sekse, maar ook bij jongens/mannen onderling en meisjes/vrouwen onderling. Ik geloof niet dat de homopropaganda bestaat. Wél is het zo dat wij ons vandaag meer geconfronteerd weten met de polymorfie van onze eigen, individuele seksualiteit. Ik ben het niet met je eens dat dit per definitie een ongezonde evolutie is. Want ik vind het allesbehalve gezond om bepaalde aspecten van de eigen individuele seksualiteit te ontkennen en te doen alsof die niet bestaan. Wel ben ik het met je eens dat jongeren - en merk hoe ik het woord "hetero" en "homo" moedwillig vermijd - het vandaag niet makkelijk hebben. Maar dat komt omdat menselijke seksualiteit nu eenmaal géén eenvoudig, eenduidig en ondubbelzinnig gegeven �*s. Citaat:
Misschien dat jongeren, vanaf het moment dat zij bewustworden van het homoseksuele aspect van hun seksualiteit - náást het heteroseksuele element - veel gezonder en ongecompliceerder omgaan met hun hele seksuele rijping. Als volwassenen kunnen ze daar alleen maar wel bij varen. Alleszins mag een verbreding van ons seksueel bewustzijn er niet toe leiden dat mensen er en masse de voorkeur aan zouden geven om slechts één van de verschillende elementen in hun seksualiteit aan bod te laten komen. Het mag er dus niet toe leiden dat "hetero's" "homo" worden zonder te weten dat ze "hetero" zijn. Mocht dit wel het geval zijn, dan zouden we immers niet van "verbreding" mogen gewagen. Citaat:
We kunnen ons inderdaad vragen stellen bij de wijze waarop deze uitlaatklep functioneert. Maar stellen dat hetero's zonder het te weten homo's worden vind ik een stap te ver. Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Vermits ik daar het fijne niet van weet, ga ik daar niet op in. Wat ik wel nog wil toevoegen is dat Rome de laatste eeuwen van haar bestaan geleidelijk aan meer en meer is gedegenereerd, wat misschien wel de belangrijkste reden is dat ze totaal niet bestand waren tegen de invasie van "barbaarse" horden. De bordelen in kwestie dateren uit de beginperiode van die gelijdelijke degeneratie, als ik mij niet vergis. Als er één voorbeeld is dat best illustreert hoe een grote beschaving kan ten onder gaan aan degeneratie, dan is het wel het Romeinse rijk. Citaat:
De moderne mens heeft het probleem dat hij in alles iets erotisch ziet. Een moeder die haar zoon wast, twee mannen die met ontbloot bovenlijf worstelen, twee vriendinnen die hand in hand over straat wandelen, ... Eeuwenlang hebben deze taferelen plaatsgevonden, maar het is pas in recente tijden dat iedereen er iets erotisch in is gaan zien. De invloed van perverten als Freud in de psychologie en een overdaad aan seksuele prikkels in de media zullen daar wel iets mee te maken hebben. Ik geef je wel volledig gelijk als je zegt dat niemand 100% homo of hetero is, maar ik voeg eraan toe dat dat doorheen iemand's leven kan veranderen op basis van zijn of haar ervaringen. Iemand kan dus geboren zijn met een neiging naar homosexualiteit en door zijn opvoeding een normale heterosexueel worden. In een gezonde samenleving is dit het geval. In een ongezonde samenleving, zoals we die vandaag kennen, zien we het omgekeerde. Citaat:
Citaat:
Iedereen heeft tal van gezonde en ongezonde impulsen in zijn lichaam. In een gezonde samenleving leert men kinderen vanaf jonge leeftijd om de gezonde impulsen te voeden en de ongezonde impulsen te blokkeren. Homoseksualiteit, pedofilie, necrofilie evenals eetziekten zoals boulimie of drangmatig gedrag zoals pyromanie en kleptomanie behoren tot die ongezonde impulsen. Het zijn allemaal impulsen die in ieder van ons in beperkte mate aanwezig zijn en die kunnen worden geblokkeerd of getriggerd naargelang je eigen ervaringen en attitude. Zelfcontrole is de boodschap. De moderne samenleving leert ons echter exact het tegenovergestelde. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Onder andere de status (gehuwd - ongehuwd) en de procedure om er een eind aan te maken. |
||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Persoonlijk voel ik me 100% hetero. Ik heb bijgevolg afkeer van het idee om met een vrouw sex te hebben. Een goede vriend van me die homo is, heeft exact dezelfde afkeer bij hetzelfde idee. Wie wordt dan beschermd tegen wat? M.i. is noch heterosex, noch homosex, noch lesbosex schadelijk voor de gezondheid van de verschillende partners. Dit in tegenstelling tot het eten van braaksel, vergiftigde paddestoelen, blijven zitten bij dreigend gevaar etc... --------------------- Dat het Romeinse Rijk tenonder is gegaan aan de decadentie lijkt me een ons vroeger opgesolferd christelijk fabeltje. Ik heb nadien geleerd dat het vooral de grootte van Rijk was dat hen de das omdeed omdat ze hun grenzen niet meer konden verdedigen..... tiens tiens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Heel wat homosexuelen hebben niet zozeer afkeer van hetero sex. Hen spreekt het gewoon niet aan omdat ze bijvoorbeeld onvoldoende aangetrokken zijn tot het andere geslacht. Ik ken bijvoorbeeld een lesbienne die al eens met een man vrijt als ze single is, maar die voor een vaste relatie steevast vrouwen kiest. Die man is voor haar maar een tussendoortje om haar libido te blussen, maar echt boeien kan het haar niet. Citaat:
Behalve de fysieke schade gaat het echter ook om schade tov de maatschappij. voortplanting is nu eenmaal een belangrijk aspect van het leven. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik denk dat we hiér tot de kern van de zaak komen. Wat heet "gezond" en wat niet? Jij gaat ervan uit dat de menselijke seksualiteit gericht is op voortplanting. Alles wat daar tegen ingaat, of niet expliciet op voortplanting is gericht noem je ongezond. Met deze stelling ben je niet alleen; velen met jou huldigen ze. Ik niet. Ik maak een uitdrukkelijk onderscheid tussen de dierlijke en de menselijke seksualiteit. Waar het er in de dierenwereld om te doen is, is voortplanting. Niks meer, niks minder. Parende dieren beleven hun seksueel gedrag heel anders dan de mens. Van opgewondenheid is nauwelijks sprake. Zelfs bij de aan ons verwante chimpansee neemt het "liefdesspel" minder dan een minuut in beslag. De simpele vaststelling dat mensen, i.t.t. dieren, gewoon plezier beleven aan hun seksualiteit - en dit niét sinds gisteren, zoals jij suggereert, maar al degelijk vele eeuwen lang - is voor mij voldoende reden om het criterium dat jij hanteert nopens "gezonde" en "ongezonde" (seksuele) neigingen te verwerpen en een ander criterium voor te stellen. Mijn criterium luidt dus als volgt: alles waarmee twee (of meer) sekspartners elkaar kunnen schaden - en ik leg de nadruk op "kúnnen" - beschouw ik als ongezond. Al de rest is gezond. Lopen we even het rijtje af?
Door een verfijnd criterium te hanteren inzake seksualiteit vallen vele bezwaren tegen de beleving van homoseksualiteit weg. Een verdere verfijning van dit criterium hoeft er niet noodzakelijk toe te leiden dat pedofielen op een blauwe maandag zomaar hun gang mogen gaan. Want zomin als de emancipatie van de vrouw tot een "overdrive" geleid heeft, waarbij een onbezonnen feminisme tot de onderdrukking van de man zou resulteren, zomin zal de emancipatie van de holebi's op emancipatie van pedofielen, kleptomanen en "boulemisten" (is dat een juiste term?) uitlopen. En nog minder tot het abnormaal gaan beschouwen van hetero's. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() en nu ook binnenkort prediksek ivm homo's executeren in ons land bij de nieuwe betere moskee
![]() En in Parijse luchthaven CH De Gaule zijn honderden moslims niet meer welkom omwile van veiligheidsmaatregelen ![]() Maar ze gaan natuurlijk in beroep. ze zouden natuurlijk zoals de meeste westerlingen die fascistische religie links laten liggen. Maar het zijn dan ook geen ECHTE westerlingen(europeanen) en zullen het nooit zijn. miserie miserie miserie dien islam en z'n aanhangers, met hun kloten buiten als het niet wil lukken. Laatst gewijzigd door colargo : 8 november 2006 om 00:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Burger
|
![]() En diezelfde imams, die haat prediken tegen het westen en homo's zouden ophangen als het mocht, krijgen vanaf 2007 een nieuw loon van de Belgische staat. De regering heeft namelijk belist dat ze het dubbele zullen ontvangen.
????!!!!!!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Als het je interesseert, hier twee interessante links: http://www.skepp.be/artikels/psycho-...boekbespreking Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Daarnaast was een dalende nuptialiteit idd. wel een groot probleem maar de reden daarvoor moet gezocht in het gebruik van erg veel lood in hun huizen en bepaalde constructies waardoor de Romeinen hun eigen gezondheid ook ondermijnden. Verder is er de politiek van onbekwame "keizers" die vooral na het jaar 200 vreesden onttroond te zullen worden door hun eigen commandanten en generaals van het leger en het leger intern verzwakten door op regelmatige tijdstippen coups en veranderingen van de legerleiding te garanderen ( wat helaas ook vaak minder bekwame militairen beslissingsmacht gaf ) en zelfs aanslagen tegen generaals die Rome nota bene trouw verdedigden waren niet zo zeldaam meer tegen het einde. "dat zullen we waarschijnlijk nooit met exactheid kunnen bepalen en blijft tenslotte subjectief" is een vrij verkeerde uitspraak die eigenlijk de verzamelde en verifieerbare wetenschappelijke kennis van vele historici en romanisten gewoon negeert. |
||
![]() |
![]() |