![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ze zijn er bv, van overtuigd dat zowat de helft van de wereld italiaans spreekt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge weet toch dat pepperspray in belgië een verboden wapen is, ? ge moogt dat zelf niet bijhebben, laat staan het gebruiken. Daar begint het al, die toezichters mogen geen geweld gebruiken, laat staan dat ze een training gehad hebben. Iemand van mijn postuur die zich nog nooit heeft laten doen door iemand legt zo 2 toezichters tussen zijnen boterham. Laat staan zo van die vechtersbasekes die taikwondojutsujudo gedaan hebben. De deur openzetten naar misbruik op gebruik van persoonlijke gegevens, ... die deur staat al wagenwijd open... uw adresgegevens zijn al overal bekend, nog nooit die reclames gehad op naam, of zo nen ambetanterik die u belt om uw idee te weten over de laatste nieuwe sjampoo met sjoko smaak ? Waar ik het over heb, is beelden en gegevens die opvraagbaar zijn door de politie, en die zouden moeten beschikbaar zijn op simpele vraag van een politie officier, bv, vanaf niveau van hoofdinspecteur. Zonder een hele procedure in gang te moeten zetten via onderzoeksrechters etc... dat is allemaal veel te tijdrovend en houd dien onderzoeksrechter van zijn werk. Trouwens heel de stad zou gewoon vol moeten hangen met van die dingen, in elk geval , kruispunten, stations , geldautomaten, etc... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn talloze plaatsen in België waar de bevolking 's avonds niet meer op straat durft te komen. In nauwelijks een decennium tijd werd de hele maatschappij vol met camera's en alarmsystemen gehangen. Dat zijn allemaal kosten die vermijdbaar waren geweest wanneer de overheid voldoende preventief werkt. Er is iets grondig mis met de manier waarop het regime het land 'bestuurt'. Criminelen worden talloze malen opgepakt en weer losgelaten. Straffen worden almaar verlicht tot op huisarrest (soms met agenten die de betreffende woningen controleren (ter plaatste!) en elektronisch toezicht toe en de agenten moeten een absurde hoeveelheid regels volgen die hun belemmert bij hun taak. Er is maar één manier om misdaad aan te pakken en dat is ervoor zorgen dat de stap naar crimineel groter is. Door zwaardere straffen. Door de voedingsbodem van criminaliteit weg te nemen: onwil tot integratie, ordinair crapuul, armoede, werkloosheid, onvoldoende loon door superloonlasten of gewoon absurd hoge belastingdruk, enzovoort. Allemaal zaken die permanent de samenleving teisteren, met almaar hogere kosten voor het volk als geheel. Een goede economie is op langere termijn de enige oplossing hiervoor. En het afbouwen van het aantal dat leeft op de rug van anderen, onder eender welke vorm, zoals een gesubsidieerde of bureaucratische jobs die vaak gewoon overbodig zijn en enkel een meerkost voor de maatschappij vertegenwoordigen. Ik vind niet dat het VB voorbarig was. Om de simpele reden dat het niet uitmaakt wat er aan de basis ligt van deze duidelijke geweldpleging met de dood tot gevolg, of wie ze bedreef. Het is het zoveelste feit in rij dat aantoont hoeveel een mensenleven waard is voor een bepaalde categorie crapuul binnen de samenleving, en zelfs het openbare van de straat en naburige mensen schrikt de dader(s) zelfs niet af. D�*�*r gaat het over en een politieke partij (oppositie of regeer) die ontstaan is en groot geworden is door mensen die dat willen aangepakt zien heeft de morele plicht om daarop direct te reageren.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De spotters zelf nemen plaats zo dicht mogelijk bij de nooduitgang. Kwestie van vlug van den bus te zijn als er miserie komt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar back on topic: Dit is al een even zielige topic aan't worden als die van Guido Demoor. Mensen maken ruzie, er is een dodelijke afloop en dan is dat de schuld van het beleid?! ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#247 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bazil: er is wel een verschil tussen tolerantiebeleid of noem het knuffelbeleid, accepteringsbeleid, vergoeilijkingsbeleid etc... dan mensen duidelijk te maken dat je mekaar noch anderen mag vermoorden.
Ze kregen hier netjes de toestemming om aboriginals met de regelmaat van de klok te vermoorden, waarom zouden ze de scheidingslijn trekken? |
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
Minister
|
![]() En als morgen er weer een paar skinheads door het lint gaan kunnen we weer juist opternieuw in dezelfde richting wijzen.
Extreme gevallen zullen er altijd blijven met het blok of zonder het blok, in een onafhankelijk vlaanderen, in belgie, in een blanke staat, in een zwarte staat, ... Zondebokken moeten er natuurlijk ook altijd zijn anders kan je de mensen niet afleiden van het feit dat je totaal geen oplossing hebt voor al hun problemen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet niet hoe uw vader en moeder u opgevoed hebben, die mensen hebben dat ongetwijfeld goed gemeend, en hard hun best gedaan , maar die van mij hebben dat ook gedaan, ze hebben mij altijd wijsgemaakt, dat ik braaf moest zijn, niet met andere mensen mocht lachen , geen ruzie mocht zoeken, eerlijk moest delen met mijn broer en niet mocht slaan en schoppen etc... Behalve, als ik zelf werd aangevallen dat ik mij dan mocht verdedigen. Mensen maken natuurlijk ruzie, dat is al eeuwen zo, ge moet uw ongenoegen toch kunnen ventileren. En van ies goe roepen of mekaar eens een lap geven is nog niemand dood gegaan. Maar iemand onder nen tram stampen of met nen man of 5 aanvallen en wat stoempen op zijne kop geven dat is iets helemaal anders. Dat is moord ! En moord is een van de ergste dingen die ge kunt doen. En de staat is al eeuwenlang, verantwoordelijk voor het voorkomen en oplossen en bestraffen van moordzaken. Neem dat weg en ge komt in een staat van wetteloosheid, en dan gaan mensen om zich te verdedigen het recht in eigen hand nemen, iets waar jij ongetwijfeld ook tegen bent. Het is dus kiezen tussen het een of het ander. Ofwel ben je voor een goedwerkend gerecht dat zonder onderscheid streng is voor krapuul. Ofwel ben je voor wetteloosheid, en dan moet je daar ook de gevolgen maar van dragen. Namelijk dat burgers heel boos worden, en terug een herstel eisen van het goed werkend gerecht, of zelf het probleem oplossen. De opkomst van het VB is dan ook niet meer dan dat, Verafstoot kan zo het tij doen keren, hij moet alleen willen. Als hij morgen begint te doen wat de burger vraagt is overmorgen die zogenaamde verzuring opgelost. Maar hij wil niet, omdat de PS niet wil, omdat die hun kiezers voor wetteloosheid en chaos zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zotten en domoren hebt ge overal, op dit forum ligt het percentage zeker niet lager. De ethnische afkomst van het slachtoffer in deze zaak lijkt me irrelevant. De ethnische afkomst van de daders des te meer. Dit soort incidenten waarbij "op hun teen getrapte" allochtonen op straat reageren met geweld, gebeurt elke dag tientallen keren. Af en toe, en steeds meer, loopt het slecht af. De overheid is de openbare ruimte aan het overlaten aan de brutaalsten en de gewelddadigsten. Daar moet iets aan gebeuren. Dringend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De eerste stap is duidelijk aan de overheid, en wel de wet op het racisme uit de wetgeving schrappen. Dit wil niet zeggen dat je racistisch mag zijn, maar wel dat je je mening mag zeggen, ook al kwetst dat een allochtoon of een werkonwillige. Uiteindelijk spreek je dan sowieso met een doel, namelijk iemand aansporen het beter te doen. Maar door deze wet kan dat niet!
![]() |
![]() |
#255 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bazilfunk, Skinheads met losse handjes vallen ook onder de term krapuul. Die moeten dus ook terecht gewezen worden als ze iets uitsteken. Alleen is het tegenwoordig zo, dat Yousouf De Witte beschermheilige van minderheden en racisten onder de minderheden , zorgt voor een totaal scheefgetrokken situatie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat is de huidige politiek correcte moraal. Wie maakt de afkomst van daders/slachtoffers dan belangrijk? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
Banneling
|
![]() meermalen legde Bazilfunk uit dat het Guido Demoor's eigen schuld was dat hij dood was (gestikt in zijn koleire), dat DeMoor de agressor was, dat hij een jongen probeerde te wurgen, en dat , indien hij in leven gebleven was, hij voor de rechter had moeten komen voor moordpoging.
Ook maakte hij zich vrolijk over het slachtoffer, want hij denkt dat hij de plezantste thuis is."Is mijn naam Guido Domoor?" Bazilfunk 21/10/2006 Ik denk dat bazil niet veel moet hebben van vlamingen, vooral als het "volkse" zijn, dan heeft hij nog liever Marokkanen als gebuur... |
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ach, we moeten allemaal over onze papa/mama frustraties heenkomen. Dat is volwassen worden. Ik wens het iedereen toe, ook de eigen-volk-haters.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yep, het Belgisch regime is zèlf de oorzaak van racisme. Het volk bouwt een hotel en het Belgisch regime stelt zero eisen en regels en laat iedereen toe van heinde en verre. Gevolg: een oververtegenwoordiging uitschot die de boel laten verloederen, de andere bewoners terroriseren, hun wil opleggen en hun huur niet betalen. En als die dan dit crapuul aanklagen worden ze voor racisten verweten door degenen die het hotel runnen voor de eigenaar.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |