Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 november 2006, 21:06   #61
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door satiper Bekijk bericht
link naar het oorspronkelijk bericht.
http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_m...al/index.shtml

Enerzijds ben ik blij dat er tenminste nog bericht wordt door de vrt, zij het dan via de site.
Anderzijds is het spijtig te moeten vaststellen dat dit soort van berichten het journaal niet meer haalt.
Is dit soort van zaken dan zo gewoon geworden dat het geen nieuws meer is?
Of mag de multiculdroom niet doorprikt worden?

Persoonlijk vind ik dit toch wel belangrijk om te weten.

Dat er een camion met hespen gekanteld is kan dan mss ook wel belangrijk zijn, ik denk dat echter dat het veel minder mensen beroert dan de zoveelste aanvaring tussen twee bevolkingsgroepen.

Dit gaat niet goed.

Ik wens de huidige machtsdragers succes bij het bestrijden van dit soort van baldadigheden.
Ik vind ook dat ze er echt wel werk moeten van maken en zich niet verschuilen achter pc gezever.
Ik vind ook dat de bevolking recht heeft te weten wat er allemaal gebeurd.
Het kan belangrijk zijn om je stem te bepalen bij de volgende verkiezingen.
Huh? Kijk jij naar een ander journaal dan ik? Op het 19h journaal van de vrt hebben ze het wel degelijk getoond
Kay_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2006, 21:10   #62
satiper
Minister-President

satiper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
Huh? Kijk jij naar een ander journaal dan ik? Op het 19h journaal van de vrt hebben ze het wel degelijk getoond
Dan moet ik het juist gemist hebben, is mogelijk.
In dat geval heb ik te snel conclusies getrokken en excuses naar de vrt.
satiper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2006, 21:23   #63
hurricane
Europees Commissaris

hurricane's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ynneb Bekijk bericht
criminele jongeren is helaas niet enkel een grootstad probleem meer, het probleem breidt ook uit naar de "veilige" provinciestadjes.
Kan ik alleen maar beamen.
Een vriendin van mij woont hier in Hoboken in een van de apartementen van het OCMW.
Die durft na haar werk bijna niet meer thuis komen, omdat een groepje bruine nieuwe Belgen haar bedreigen en reeds een paar keer fysiek hebben mishandeld.
Zij heeft daar reeds een paar keer de politie voor gebeld maar die kwamen gewoon niet "omdat burenruzie geen prioriteit is". Verkeersboetes daarentegen wél.
Wat doe je dan nog ?
De sossen weten dat maar al te goed.
Die gasten hun voeten likken en smeken dat ze de volgende keer weer op "Sint" Partick stemmen.
Waar het naartoe gaat ? Dat ziet iedereen. Zelfs de grootste naiveling (meestal van het linkse allooi).
Blijven knuffelen mensen !
hurricane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2006, 21:39   #64
metten
Parlementslid

metten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hurricane Bekijk bericht
Kan ik alleen maar beamen.
Een vriendin van mij woont hier in Hoboken in een van de apartementen van het OCMW.
Die durft na haar werk bijna niet meer thuis komen, omdat een groepje bruine nieuwe Belgen haar bedreigen en reeds een paar keer fysiek hebben mishandeld.
Zij heeft daar reeds een paar keer de politie voor gebeld maar die kwamen gewoon niet "omdat burenruzie geen prioriteit is". Verkeersboetes daarentegen wél.
Wat doe je dan nog ?
De sossen weten dat maar al te goed.
Die gasten hun voeten likken en smeken dat ze de volgende keer weer op "Sint" Partick stemmen.
Waar het naartoe gaat ? Dat ziet iedereen. Zelfs de grootste naiveling (meestal van het linkse allooi).
Blijven knuffelen mensen !
Natuurlijk, dat brengt geld op voor de politiezones en vervolging van de 'dader' is vrijwel zeker! Verkeersboetes is een prioriteit voor de zonechefs.
In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991.
metten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2006, 21:47   #65
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door satiper Bekijk bericht
Dan moet ik het juist gemist hebben, is mogelijk.
In dat geval heb ik te snel conclusies getrokken en excuses naar de vrt.
Wel,als je tot bij Goele Devrooy geraakt om je excuses aan te bieden mag je me altijd iets laten weten.
Kay_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2006, 08:02   #66
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bierke Bekijk bericht
denk niet dat die nu nog één leider hebben zo'n bendes.. maar meerdere leiders en hetzelfde gedachtengoed, vergelijk het met een roedel jakhalzen.

Kies er maar de sterkste uit , of die met het meeste noten op zijn zang, en die geeft ge zo'n geweldige lap, trap of klap, dat er het een en ander beschadigd raakt, ...

De rest zal het dan wel gesnapt hebben...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2006, 08:05   #67
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
thank you belgium...

Ik heb nu een vraag stel zo een vrouw die wordt aangevallen haalt een blaffer naar boven en begint te dreigen en schiet 'per ongeluk' één dezer heilige boontjes neer wat gebeurt er dan? (De juristen onder ons?)

Verboden wapendracht zowiezo,

Maar het overhoopschieten zelf, kan wel wettige zelfverdediging worden, (een vrouw die bedreigd word door een groep mannen, heeft een streepke voor op ne man die bedreigd word door ne groep mannen)

Anders onvrijwilliged doodslag hé.

Maar als ge in zo'n geval een wapen trekt, gebruik het dan ook, anders pakken ze het u af en gebruiken ze het tegen u. Als ge het niet wilt gebruiken, haal het dan ook niet boven.
Oud 15 november 2006, 08:10   #68
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
ik denk dat hij 2 woorden bedoelt
"zeventien jongeren " zoiets!

Maar inderdaad toch raar dat we dat aannemen maar het doet er uiteindelijk niet toe? Het is de daad die we aanklagen niet de mensen, toch?

Mocht het om autochtonen gaan stond dat trouwens vermeld in de berichtgeving, als de afkomst wordt doodgezwegen, gaat het vrijwel zeker om alochtonen.
Oud 15 november 2006, 08:16   #69
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Alé, de zwembadperikelen met allochtoon grut zijn al zodanig ingeburgerd als multiculturele happenings dat de progressieve knuffelaars ze als "doodnormaal" beschouwen. Totdat ze zelfs eens zo'n verrijkende happening mogen mee maken ...
En de politieke correcte linksen hebben al lang een zwembad in hun eigen hof...

Mijn schoonzuster ook, ook zo'n geflipte linkse, maar zoonlief mag niet naar het schooltje, op het einde van de straat, ... nee nee, een katholieke niet multiculturele school is beter, ... Allé, toch een vlak waar we overeenkomen,
Oud 15 november 2006, 08:29   #70
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben Bekijk bericht
jij zelf al eens in aanvaring gekomen met "allochtoon grut"*

*3 jongeren aan de overkant van de straat die wat luider met elkaar omgaan, is niet echt een aanvaring, hé
Een kleine bloemlezing :

Poging tot steaming van mijne kozen, (ze dachten dak nie bij hem hoorde..., poging tot steaming werd vlug een poging, tot gaan lopen zonder finaal in mekaar geklopt te worden... ze waren maar met 2 dus da kon ik op mijn gemakske winnen. )

Gouwdiefstal omgedraaid in een gouwteruggeven en ervan onder muizen. Twee "jongeren" probeerden de portemonaie van 2 meisjes te ratten, toen ze zich omdraaiden, liepen ze op mij, toen ze omhoogkeken en zagen dat het geen goed idee was om die portemonaie te ratten hebben ze hem gouw teruggegeven en zijn ze gaan lopen.

3 jongeren die de sfeer op een fuif kwamen verzieken, mijne maat en ik zijn efkes gaan zeggen dat ze best konden opkrassen of dat ze anders wat kletsen gingen krijgen, ze kozen voor opkrassen. (slimme keuze, het zou er anders niet zacht aan toe gegaan zijn)

5 jonderen in een café die een paar vriendinen aan het lastigvallen waren, heel slecht idee, mijne maat en ik hadden er eigenlijk wel zin in, de "jongeren" zagen dat en zijn het dan ook rap afgebold.

En dan een groepke "jongeren" dat mij wat kwam ambeteren bij het uitoefenen van mijn vakantiejob, ik heb mij eens recht gezegd en toen er eenen op allah riep, heb ik hem gezegd dat hij die inderdaad heel goe ging kunnen gebruiken... Dat maakte precies nogal wat indruk, ze waren behoorlijk pist off, ... maar er was er geen ene bij die het eens wou proberen, een groot stuk ijzer stond dan ook binnen handbereik.

Ik ben er dan ook al eens mee in aanvaring gekomen ja, ...
Oud 15 november 2006, 10:44   #71
satiper
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
Wel,als je tot bij Goele Devrooy geraakt om je excuses aan te bieden mag je me altijd iets laten weten.
Goele Devrooy heeft gezegd dat het goed was voor éne keer
Oud 15 november 2006, 15:31   #72
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Het wordt tijd dat die "jongeren" eens ernstig worden aangepakt. Probleem is dat de linkse pro-moslimse media meteen met veel lawaai een 'racistische' optreden van de politie ter discussie stelt, weken aan een stuk, gretig gevolgd en gesteund door de politiek correcte politici en door de gebaarde imams en hun gemeenschapsvoorzitters.
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2006, 16:30   #73
styllo_ben
Minister-President

styllo_ben's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Een kleine bloemlezing :

Poging tot steaming van mijne kozen, (ze dachten dak nie bij hem hoorde..., poging tot steaming werd vlug een poging, tot gaan lopen zonder finaal in mekaar geklopt te worden... ze waren maar met 2 dus da kon ik op mijn gemakske winnen. )

Gouwdiefstal omgedraaid in een gouwteruggeven en ervan onder muizen. Twee "jongeren" probeerden de portemonaie van 2 meisjes te ratten, toen ze zich omdraaiden, liepen ze op mij, toen ze omhoogkeken en zagen dat het geen goed idee was om die portemonaie te ratten hebben ze hem gouw teruggegeven en zijn ze gaan lopen.

3 jongeren die de sfeer op een fuif kwamen verzieken, mijne maat en ik zijn efkes gaan zeggen dat ze best konden opkrassen of dat ze anders wat kletsen gingen krijgen, ze kozen voor opkrassen. (slimme keuze, het zou er anders niet zacht aan toe gegaan zijn)

5 jonderen in een café die een paar vriendinen aan het lastigvallen waren, heel slecht idee, mijne maat en ik hadden er eigenlijk wel zin in, de "jongeren" zagen dat en zijn het dan ook rap afgebold.

En dan een groepke "jongeren" dat mij wat kwam ambeteren bij het uitoefenen van mijn vakantiejob, ik heb mij eens recht gezegd en toen er eenen op allah riep, heb ik hem gezegd dat hij die inderdaad heel goe ging kunnen gebruiken... Dat maakte precies nogal wat indruk, ze waren behoorlijk pist off, ... maar er was er geen ene bij die het eens wou proberen, een groot stuk ijzer stond dan ook binnen handbereik.

Ik ben er dan ook al eens mee in aanvaring gekomen ja, ...
pff,

behalve het stelen van die portemonnee is al wat je opsomt puberlijke baldadigheid. Meer niet.

Wel zielig dat sommigen (velen?) slechts op deze gronden zich politiek laten leiden.
styllo_ben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2006, 16:32   #74
satiper
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Het wordt tijd dat die "jongeren" eens ernstig worden aangepakt. Probleem is dat de linkse pro-moslimse media meteen met veel lawaai een 'racistische' optreden van de politie ter discussie stelt, weken aan een stuk, gretig gevolgd en gesteund door de politiek correcte politici en door de gebaarde imams en hun gemeenschapsvoorzitters.
idd.
Oud 15 november 2006, 16:45   #75
hurricane
Europees Commissaris

hurricane's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
pff,

behalve het stelen van die portemonnee is al wat je opsomt puberlijke baldadigheid. Meer niet.

Wel zielig dat sommigen (velen?) slechts op deze gronden zich politiek laten leiden.
Hoeveel krijg je voor het uitkramen van zulke onzin ?
hurricane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2006, 16:49   #76
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
pff,

Ik heb die problemen nochtans nooit gehad, met autochtonen bendes, ... echt nooit, ... ja wat ambetante klasgenoten, maar na wat stampen tegen hun bakkes was dat rap over. Het vermelden niet waard overigens.

Trouwens mijn politieke drijfveren liggen nog wel ergens anders dan zuiver deze voorbeeldjes van multicultureel samenleven.
Oud 15 november 2006, 16:49   #77
styllo_ben
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hurricane Bekijk bericht
Hoeveel krijg je voor het uitkramen van zulke onzin ?
deelnemen aan de discussies hier en jullie keer op keer zien afgaan...

is onbetaalbaar!!!

Oud 15 november 2006, 16:50   #78
styllo_ben
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik heb die problemen nochtans nooit gehad, met autochtonen bendes, ... echt nooit, ... ja wat ambetante klasgenoten, maar na wat stampen tegen hun bakkes was dat rap over. Het vermelden niet waard overigens.

Trouwens mijn politieke drijfveren liggen nog wel ergens anders dan zuiver deze voorbeeldjes van multicultureel samenleven.
de inhoud van uw iets meer dan 9000 posts laten wel iets anders vermoeden...

Laatst gewijzigd door styllo_ben : 15 november 2006 om 16:57.
Oud 15 november 2006, 16:58   #79
styllo_ben
Minister-President

Standaard

Citaat:

moesten dat Marokkaantjes geweest zijn...

ho maar

Laatst gewijzigd door styllo_ben : 15 november 2006 om 16:58.
Oud 15 november 2006, 17:00   #80
Jarno
Parlementsvoorzitter

Jarno's schermafbeelding

Standaard

Wat als 17 autochtonen een allochtoonse haar hoofddoek nog maar hadden afgenomen. Heel het land sprak weer over 'racistische' misdaden...
Jarno is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be