![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wij danken Riksken voor deze boeiende en zeer goed beargumenteerde bijdrage aan de discussie en geven het woord aan...
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 10 november 2006 om 23:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
|
![]() Kweenie; heb je cijfers (geen kilogrammen of liters, maar hoeveel arbeiders bij benadering op die club stemmen)?
![]() |
#63 |
Parlementslid
|
![]() Geen denk ik. Die gastjes hebben nog geen arbeider van dichtbij gezien. Laat staan zelf arbeid verricht. Verwende nestjes die nog nooit zelf een blauwe werkbroek gedragen hebben maar die zich arbeider noemen om de coole wat uit te hangen. Hun clubje bestaat grotendeels uit studentjes en wat beroepsdoppers. Dat zegt genoeg.
![]() |
![]() |
#64 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#65 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
We zouden echter beter bondgenoten zoeken waar we werkelijk iets aan hebben en dan is de VS de enige optie imo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Vreemdeling
|
![]() Moeilijke keuze, wie zou het meeste respect hebben voor onze geschiedenis en onze samenleving? Samenwerken met de Walen is gebleken dat het niet goed is, maar de moslimimmigratie kan ook een bedreiging vormen. Een hele moeilijke beslissing, maar wellicht de moslims. Als ik afga op de geschiedenis hebben we elke oorlog sinds België bestaat meer verwezenlijkt met behulp van de andere partij (in dit geval twee keer Duitsland). De Walen hadden ons nooit de universiteit in het NL gegeven, als we vragen aan de Walen dat we tegen de moslims willen vechten als ze Vlaanderen onafhankelijk laten gaan is de kans groot dat ze nee zeggen. Ik zie de kans groter dat Vlaanderen onafhankelijk gaan met behulp van de moslims dan met die van de Walen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik ben een radicaal vlaams-nationalist, maar ik denk dat het leven toch nog een stuk minder aangenaam is in een Islamitisch Vlaanderen dan in een Francofoon Belgique. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Vreemdeling
|
![]() Net daarmee dat ik ook zei dat het een moeilijke beslissing is. Elk zijn eigen mening. Het is bewezen dat het met de Franstaligen niet lukt, waarom dan niet proberen met de moslims. Een onafhankelijk Vlaanderen zonder hulp van iemand zou nog het beste zijn natuurlijk
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#70 |
Vreemdeling
|
![]() Ik spot met niets en het was niet als humor bedoeld, ik wil maar aantonen dat we geen deal moeten aangaan dat ze bv. een bondgenoot voor ons zijn in ruil dat wij in elke stad bv. een moskee bouwen of Arabisch als tweede landstaal nemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
Liever dat rot België dan een Islamitisch Vlaanderen.
![]() |