![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#422 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En voor dat soort hypothesen moet een mens in alle openheid respect opbrengen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#423 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#424 | ||
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
En dat is ook helemaal niet mijn bedoeling. Dat citaat is mijn oprechte mening. Citaat:
![]() Dat jij haar onvoorwaardelijk steunt is ofwel omdat je het echt niet ziet ofwel omdat je het niet wil zien. Ik heb meer moeite me het eerste in te denken, maar misschien is dat in jouw geval wel het geval...
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 14 november 2006 om 01:11. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#425 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat ik zei was dat volgens mij sommigen er voordeel uit gehaald hebben en het in de hand gewerkt hebben. Na de oorlog kregen we de VN en Israel. Historisch gezien is Jeruzalem heel belangrijk en een Jodenvervolging was de beste manier om Israel op te richten. Niet zo ondenkbaar als jij denkt dat daarvoor gelobbied werd. Gewoon de elite die het volk misbruikt en daarbij tot het uiterste gaat. Dit is wel NWO-draad materie, dus laten we deze post naar daar overbrengen.
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 14 november 2006 om 01:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#426 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 14 november 2006 om 08:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#427 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#428 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
zou men zonder de holocoust de joden zomaar hun zin hebben gegeven met hun eigen staat? De joden hebben eigenlijk vanaf hun ontstaan eeuwenlang geijverd voor hun "helig land". Steeds zonder succes. Na de WO2 kon het plots wel. Een beetje zoals, zou zonder 9/11 Bush van zowat de hele wereld steun hebben gekregen om te starten met z'n War on Terror? Wie durfde in hemelsnaam vlak na 9/11 ook maar iets weigeren aan de VS?
![]() |
![]() |
#429 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#430 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#431 |
Staatssecretaris
|
![]() Gelieve on topic te discussiëren en de persoonlijke aanvallen achterwege te laten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#432 |
|
![]() What the heck?
![]() |
#433 |
Minister-President
|
![]() Ik kan ook even niet volgen, maar ik wou niet mits ik al 4 strafpunten heb gekregen voor het beeldmateriaal van Illwill dat ik laatst postte.
![]() Nuja, ik sluit me dus aan bij je post. Een uitleg zullen we allicht niet krijgen, die heb ik de vorige keer ook gevraagd, zelfs in PB. Geen antwoord. ![]()
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 16 november 2006 om 14:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#434 |
|
![]() I REPEAT: What the heck?
![]() |
#435 | |
|
![]() Citaat:
Wat me stoort aan een aantal van de mods is dat ze lukraak ergens een post komen droppen zonder iemand te citeren of te melden aan wie het gericht is en wanneer je er ff naar vraagt geen antwoord krijgt. Het is niet de eerste keer dat er een dergelijke post wordt geschreven terwijl het er in andere draden soms veel (heel veel) erger aan toe gaat.
![]() |
![]() |
#436 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Daarop verduidelijkte ik dat het een mispost was en postte ik beelden van Illwill met vergezellende commentaar. ![]() Ik kreeg 4 waarschuwingspunten en als uitleg: raadseltjes die op de man spelen hou je beter voor jezelf. ![]() Er was nooit sprake van een raadsel! ![]() Ik heb mijn punten voor schelden/persoonlijke aanval. Ik ga daar niet tegenin, maar de verduidelijkende commentaar van de mods slaat helemaal nergens op! Van wat hangt het eigenlijk af? Wanneer grijpen ze in? Enkel als iemand wat meldt?
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 16 november 2006 om 18:16. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#437 |
Minister
|
![]() Sorry, dat ik jullie onderonsje even stoor, Lex, Gun en Exodus, maar lees ik hierboven goed dat jullie volgende stellen:
De holocaust werd door de Joden achter de schermen in elkaar gezet, ten einde zichzelf in een slachtofferrol te manoeuvreren zodat een eigen staat - in caso Israël - na het afmaken van zes miljoen Joden niet kon worden geweigerd. Is dit jullie stelling of heb ik een verkeerde deductie gemaakt? Indien dit jullie stelling is dan hebben jullie hier natuurlijk bewijzen voor en geen aanwijzingen of vermoedens want zo'n beschuldiging mag toch wel hard worden gemaakt. Of niet? Want eerlijk gezegd, indien jullie dit niet op een significante én vooral meer dan overtuigende wijze kunnen onderbouwen, ja, zeg me dan eens onder welk soort vorsers ik jullie moet catalogeren?
Let your sympathies and your compassion be always with the under dog in the fight--this is magnanimity; but bet on the other one--this is business. - Mark Twain Laatst gewijzigd door La Chunga : 16 november 2006 om 18:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#438 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#439 |
Minister
|
![]() Ok, verduidelijk dan wat jullie wél willen zeggen
Deze opmerking begrijp ik ook niet, dus misschien kan je ze verklaren?
![]() |
#440 |
Minister-President
|
![]() Foute deductie.
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 16 november 2006 om 19:19. |
![]() |
![]() |