Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 november 2006, 00:54   #421
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AEvanLoon Bekijk bericht
Zijn die namen zo moeilijk te vinden dat er een tegenprestatie tegenover moet staan? Daarstraks zei u nochtans dat er niemand is die Firestones inbreng apprecieert. En nu kan er niet één naam genoemd worden zonder "tegenprestatie".
Ik vind het niet echt correct dit te doen, maar heb net even rap gezocht en al meteen wat gevonden. Geloof wat je wil, maar wat we zeggen is waar.
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2006, 00:55   #422
AEvanLoon
Gouverneur

AEvanLoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca Bekijk bericht
Allez dan:Ik herformuleer mijn antwoord. Ja, Hitler maakte volgens mij deel uit van de NWO en ze hadden voldoende controle over hem om hem te breken.

En waarom dan wel?

De oorlog was volgens mij nodig voor bepaalde doeleinden. Ze (alsmede Hitler) is volgens mij in de hand gewerkt en grotendeels gecontroleerd.
Mooie geschiedschrijving: de Holocaust als afleidingsmaneuver, bedacht door zionistische nazi's.
En voor dat soort hypothesen moet een mens in alle openheid respect opbrengen?
Oud 14 november 2006, 00:57   #423
Heftruck
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Mooie geschiedschrijving: de Holocaust als afleidingsmaneuver, bedacht door zionistische nazi's.
Dat vind ik eerlijk gezegd ook nogal far-fetched.
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2006, 00:58   #424
Lex Blanca
Minister-President

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Voor alle duidelijk, Lex, dit is een citaat van jou, in een poging om je lastigste tegenstander te isoleren:
Isoleren is onmogelijk, dat zegt mijn citaat eigenlijk.
En dat is ook helemaal niet mijn bedoeling. Dat citaat is mijn oprechte mening.

Citaat:
Ik en Parcifal hebben zich intussen van die overtrokken uitspraak gedistantieerd. Op die manier blijft er van uw voorbarige oordeel niet veel over.
Par behoort tot zij die ik omschrijf in mijn citaat en zijn partijdigheid naar Firestone toe heb ik daarnet aangetoond toen hij de feiten verdraaide en een sneer van haar veranderde in een aanmoediging, dus hier moet je niet mee afkomen hoor.

Dat jij haar onvoorwaardelijk steunt is ofwel omdat je het echt niet ziet ofwel omdat je het niet wil zien. Ik heb meer moeite me het eerste in te denken, maar misschien is dat in jouw geval wel het geval...

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 14 november 2006 om 01:11.
Oud 14 november 2006, 01:01   #425
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
En voor dat soort hypothesen moet een mens in alle openheid respect opbrengen?
Wie heeft dat beweerd? Zionistische nazi's? Ik niet mij dunkt. Ik zei vanmiddag al dat het overgrote merendeel gelooft in wat ze doen en in hun idealen, zo gaat het altijd. Toch hebben ze in een oorlog nood aan middelen en geld en zijn ze daarvan afhankelijk.
Wat ik zei was dat volgens mij sommigen er voordeel uit gehaald hebben en het in de hand gewerkt hebben. Na de oorlog kregen we de VN en Israel.
Historisch gezien is Jeruzalem heel belangrijk en een Jodenvervolging was de beste manier om Israel op te richten.
Niet zo ondenkbaar als jij denkt dat daarvoor gelobbied werd. Gewoon de elite die het volk misbruikt en daarbij tot het uiterste gaat.

Dit is wel NWO-draad materie, dus laten we deze post naar daar overbrengen.

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 14 november 2006 om 01:09.
Oud 14 november 2006, 08:12   #426
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U kunt er gewoon niet tegen dat iemand de NWO-conspiracy-hypothese niet ernstig neemt.

Ik neem die hypothese ook niet ernstig. Waarom zou ik? Als een mens verplicht zou zijn om gelijk welke onbewezen hypothese of geloof ernstig te nemen zouden de raddraaiers, de bedriegers en de fantasten elke discussie overheersen. Daar bedank ik feestelijk voor.
Je neemt hem niet ernstig, en je hebt hem ook niet onderzocht. Dus het is wat het is, oordelen zonder te onderzoeken, vanuit wat je denkt dat wel "mogelijk is". Een zeer limiterend uitgangspunt, maar allicht besef je het zelf niet.

Laatst gewijzigd door exodus : 14 november 2006 om 08:13.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2006, 08:18   #427
exodus

Standaard

Citaat:
Ja, laten we het daar nog eens over hebben.

Op de vraag van - wie was het ook alweer - of Hitler iets met de NWO te maken had, antwoordde u dat Hitler niks te zeggen had en toen voegde u zelf daar zonder enig verband de onbewezen stelling aan toe dat Hitler lid was van het Thule Gesellschaft (dat u bij voorkeur met zijn Engelse naam noemt - want u bent vooral thuis in Amerikaanse sites).
Dit is weer zoiets... is er een zwart op wit bewijs? Ik denk het niet, je gaat nooit de officiele lidmaatschapslijst vinden van de Thule genootschap met Hitler erop. Er is echter wel meer van voldoende cimcumstantial evidence dat hij zich in die kringen begaf en een occultist was, o.a via zijn mentor Ditriech Eckhart die ook lid was van de Thule genootschap.
Oud 14 november 2006, 19:11   #428
democratsteve
Minister-President

democratsteve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat ik zei was dat volgens mij sommigen er voordeel uit gehaald hebben en het in de hand gewerkt hebben. Na de oorlog kregen we de VN en Israel.
Historisch gezien is Jeruzalem heel belangrijk en een Jodenvervolging was de beste manier om Israel op te richten.
Zonder hierin kant te kiezen, kan men zich volgens mij oprecht de vraag stellen:
zou men zonder de holocoust de joden zomaar hun zin hebben gegeven met hun eigen staat? De joden hebben eigenlijk vanaf hun ontstaan eeuwenlang geijverd voor hun "helig land". Steeds zonder succes. Na de WO2 kon het plots wel.
Een beetje zoals, zou zonder 9/11 Bush van zowat de hele wereld steun hebben gekregen om te starten met z'n War on Terror?
Wie durfde in hemelsnaam vlak na 9/11 ook maar iets weigeren aan de VS?
Oud 14 november 2006, 20:34   #429
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve Bekijk bericht
Zonder hierin kant te kiezen, kan men zich volgens mij oprecht de vraag stellen:
zou men zonder de holocoust de joden zomaar hun zin hebben gegeven met hun eigen staat?
Steve, je stelt hier de meest intelligente vraag die hier de afgelopen maand is gesteld. Als statement antwoord ik hier niet op
Oud 14 november 2006, 20:44   #430
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve Bekijk bericht
zou men zonder de holocoust de joden zomaar hun zin hebben gegeven met hun eigen staat? De joden hebben eigenlijk vanaf hun ontstaan eeuwenlang geijverd voor hun "helig land". Steeds zonder succes. Na de WO2 kon het plots wel.
Een beetje zoals, zou zonder 9/11 Bush van zowat de hele wereld steun hebben gekregen om te starten met z'n War on Terror?
Wie durfde in hemelsnaam vlak na 9/11 ook maar iets weigeren aan de VS?
Precies. Het doel heiligt de middelen.
Oud 16 november 2006, 05:29   #431
tronca
Staatssecretaris

tronca's schermafbeelding

Standaard

Gelieve on topic te discussiëren en de persoonlijke aanvallen achterwege te laten.
tronca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2006, 14:26   #432
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tronca Bekijk bericht
Gelieve on topic te discussiëren en de persoonlijke aanvallen achterwege te laten.
What the heck?
Oud 16 november 2006, 14:31   #433
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
What the heck?
Ik kan ook even niet volgen, maar ik wou niet mits ik al 4 strafpunten heb gekregen voor het beeldmateriaal van Illwill dat ik laatst postte.

Nuja, ik sluit me dus aan bij je post. Een uitleg zullen we allicht niet krijgen, die heb ik de vorige keer ook gevraagd, zelfs in PB. Geen antwoord.

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 16 november 2006 om 14:32.
Oud 16 november 2006, 17:42   #434
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tronca Bekijk bericht
I REPEAT: What the heck?
Oud 16 november 2006, 17:48   #435
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik kan ook even niet volgen, maar ik wou niet mits ik al 4 strafpunten heb gekregen voor het beeldmateriaal van Illwill dat ik laatst postte.

Nuja, ik sluit me dus aan bij je post. Een uitleg zullen we allicht niet krijgen, die heb ik de vorige keer ook gevraagd, zelfs in PB. Geen antwoord.
Ik heb er acht ten gevolge van 1 post ... jammer maar helaas!

Wat me stoort aan een aantal van de mods is dat ze lukraak ergens een post komen droppen zonder iemand te citeren of te melden aan wie het gericht is en wanneer je er ff naar vraagt geen antwoord krijgt.

Het is niet de eerste keer dat er een dergelijke post wordt geschreven terwijl het er in andere draden soms veel (heel veel) erger aan toe gaat.
Oud 16 november 2006, 18:14   #436
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik heb er acht ten gevolge van 1 post ... jammer maar helaas!
Hehe, en waarom? Ik kan me moeilijk voorstellen dat je ze "verdiend" hebt.
Citaat:
Wat me stoort aan een aantal van de mods is dat ze lukraak ergens een post komen droppen zonder iemand te citeren of te melden aan wie het gericht is en wanneer je er ff naar vraagt geen antwoord krijgt.
Zeg wel. Ik had een mispost waarbij ik -omdat je 1 letter moet overhouden als je post en dan delete- 1 letter overhield. De H (puur toeval). Par vroeg ludiekerwijs: wat betekent de H: heliumballonnetjes, hallo, helaba?
Daarop verduidelijkte ik dat het een mispost was en postte ik beelden van Illwill met vergezellende commentaar.
Ik kreeg 4 waarschuwingspunten en als uitleg: raadseltjes die op de man spelen hou je beter voor jezelf.
Er was nooit sprake van een raadsel!

Ik heb mijn punten voor schelden/persoonlijke aanval. Ik ga daar niet tegenin, maar de verduidelijkende commentaar van de mods slaat helemaal nergens op!

Citaat:
Het is niet de eerste keer dat er een dergelijke post wordt geschreven terwijl het er in andere draden soms veel (heel veel) erger aan toe gaat.
Van wat hangt het eigenlijk af? Wanneer grijpen ze in? Enkel als iemand wat meldt?

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 16 november 2006 om 18:16.
Oud 16 november 2006, 18:40   #437
La Chunga
Minister

La Chunga's schermafbeelding

Standaard

Sorry, dat ik jullie onderonsje even stoor, Lex, Gun en Exodus, maar lees ik hierboven goed dat jullie volgende stellen:

De holocaust werd door de Joden achter de schermen in elkaar gezet, ten einde zichzelf in een slachtofferrol te manoeuvreren zodat een eigen staat - in caso Israël - na het afmaken van zes miljoen Joden niet kon worden geweigerd.

Is dit jullie stelling of heb ik een verkeerde deductie gemaakt?

Indien dit jullie stelling is dan hebben jullie hier natuurlijk bewijzen voor en geen aanwijzingen of vermoedens want zo'n beschuldiging mag toch wel hard worden gemaakt. Of niet?
Want eerlijk gezegd, indien jullie dit niet op een significante én vooral meer dan overtuigende wijze kunnen onderbouwen, ja, zeg me dan eens onder welk soort vorsers ik jullie moet catalogeren?

Laatst gewijzigd door La Chunga : 16 november 2006 om 18:41.
La Chunga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2006, 18:42   #438
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door La Chunga Bekijk bericht
Sorry, dat ik jullie onderonsje even stoor, Lex, Gun en Exodus, maar lees ik hierboven goed dat jullie volgende stellen:

De holocaust werd door de Joden achter de schermen in elkaar gezet, ten einde zichzelf in een slachtofferrol te manoeuvreren zodat een eigen staat - in caso Israël - na het afmaken van zes miljoen Joden niet kon worden geweigerd.

Is dit jullie stelling of heb ik een verkeerde deductie gemaakt?
Je hebt een verkeerde deductie gemaakt. Sorry, maar de pret om ons als anti-semieten te kunnen bestempelen gaat niet door.
Oud 16 november 2006, 19:14   #439
La Chunga
Minister

La Chunga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Je hebt een verkeerde deductie gemaakt. .
Ok, verduidelijk dan wat jullie wél willen zeggen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Sorry, maar de pret om ons als anti-semieten te kunnen bestempelen gaat niet door.
Deze opmerking begrijp ik ook niet, dus misschien kan je ze verklaren?
Oud 16 november 2006, 19:18   #440
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door La Chunga Bekijk bericht
Foute deductie.

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 16 november 2006 om 19:19.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be