![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#382 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe weet je dat zo zeker? Nu doen mensen als jij hun mond open tegen negationisme, zogezegd om nieuwe drama's te vermijden, en het resultaat is een fascistische wet in een land waar vrije meningsuiting niet telt. Het helpt precies wel veel, moet ik zeggen.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#383 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals de moderatie kan bevestigen heb ik geen enkele klacht bij de moderatie neergelegd. De moderatie heeft eigenhandig en niet op m'n vraag ingegrepen. 't Zou me plezier doen mocht iemand van de moderatie dit even bevestigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#384 |
Banneling
|
![]() Nu één vraagje aan Edina. Als er nu iemand beweert dat er ipv 6 miljoen, 1.5 miljoen slachtoffers waren. Is dat strafbaar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#385 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#386 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#387 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#388 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
(Ik gebruik nu de Nederlandse vertaling. De Duitse tekst heb ik gisteren meermaals gegeven.) Eenieder kan zien dat ik naar de teksten verwijs, jij kan daar integendeel geen zinnige uitleg voor geven die overeenkomt met wat kennelijk jouw ideologie en jouw vooropgezet kader is.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 17 november 2006 om 13:01. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#389 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, ik heb gewoon vastgesteld dat er in het Wannsee-protokol geen woorden als "uitroeiing van alle Joden" staan noch een bevel tot algehele vernietiging van het Joodse volk. Iedereen met een basiskennis Duits kan dit beamen. Men moet overgaan tot herinterpretatie van bepaalde woorden om tot een andere conclusie te komen... En dat doet u volop.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#390 |
Vreemdeling
|
![]() "schromelijk" is de juridische tegenhanger van het politieke begrip "onverwijld". Beide zijn door verschillende mensen anders in te vullen, of door dezelfde mens op verschillende tijdstippen anders in te vullen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#391 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#392 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja? Ik stel vast dat de neutrale waarnemers zich hier juist aan mij kant beginnen te scharen en zien op welke vooringenomen wijze men reageert op kritische randbemerkingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#393 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is nu overigens duidelijk dat je je toevlucht zoekt in semantische spelletjes. De woorden "uitroeiing van alle Joden" staan inderdaad niet in het protokol (dat heb ik overigens ook niet beweerd). Wat er wel in staat is een "oplossing" die tot gevolg heeft dat alle Joden (op de uitgesloten categorieën na, bv de 65+) moeten sterven.
![]() |
![]() |
#394 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat het overige betreft, heb ik met een citaat uit het dagboek van Goebbels aangetoond waaruit de definitieve oplossing uiteindelijk zou bestaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#395 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Waar leg je uit wat "een belangrijk deel op natuurlijke wijze zal uitvallen" en dat "het tenslotte eventueel overblijvende gedeelte ... gaat dienovereenkomstig worden behandeld" betekent? Nergens, hoor.
![]() |
![]() |
#396 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Een verontwaardigde reactie dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#397 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Goebbels wordt door sommigen gek genoeg genoemd als degene die met het idee van de uitroeiing als eerste naar voor kwam. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#398 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het protokol voorziet wel degelijk de dood van de meeste Joden (op de uitgesloten categorieën na). De woorden "uitroeiing van de Joden" staan er niet in, dat dat echter het resultaat zou zijn staat er wel in. Je kunt mij altijd links geven van waar ik iets anders beweerde. ![]() Citaat:
![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 17 november 2006 om 13:10. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#399 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |