![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Citaat:
Dat u beperkingen op de vrije meningsuiting goedkeurt, is natuurlijk geen nieuws.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
||
|
|
|
|
|
#62 | |
|
|
Citaat:
'Eendespraak' noemt men dat denk ik, in het door bepaalde bubbers verheerlijkte Oceanië van Orwell.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
|
|
|
|
|
#63 | |
|
Banneling
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#64 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Nou ja, iedereen weet dat die freedom of speech nogal selectief wordt toegepast in Europa. Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 7 november 2006 om 21:41. |
|
|
|
|
|
|
#65 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De vraag is natuurlijk of ze ook enige grond van waarheid kennen.
|
|
|
|
#66 | |
|
|
Citaat:
Een voorbeeldje van die inconsequentie uit ons dagelijkse leven is het forum hier. Voor anti-semitisme krijg je een permanente ban. Logischerwijs zou ik gebanned worden wanneer ik met een nick als 'Anti-Jood' op het forum zou komen. De relevantie? 'AntiDeutsch' is toch even beledigend voor Duitsers, als 'Anti-Jood' voor Joden?
|
|
|
|
|
|
#67 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#68 | |
|
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
Citaat:
Die foto is een klassiek "monster van Loch Ness" dat door Belangers om de paar maanden op een forum wordt gegooid om snel even te scoren, tot iemand hen kritische vragen stelt en ze het zaakje laten doodbloeden. Deze foto is genomen na een debat tussen Le Pen en verschillende Vlaamse politici, waar een jonge De Wever aanwezig was. Men nam naderhand een foto en De Wever, die op een goeie meter afstand stond, staat dus mee in beeld. Er is geen enkele link tussen N-VA en FN of tussen De Wever en Le Pen, maar dat zeggen de VB'ers die met die foto er nooit bij natuurlijk. Het is tekenend dat alleen een malloot als Hans Van de Cauter zo'n dingen nog kinderlijk serieus neemt... |
|
|
|
|
|
|
#69 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Lees de waslijst maar eens: http://www.vidonne.com/html/fn.html#condamne Uit Le Monde, niet uit L'Humanité: Citaat:
Zaten die rechters allemaal fout dan? ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 8 november 2006 om 01:16. |
|
|
|
|
|
|
#70 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#71 | |
|
Banneling
|
Citaat:
BTW, vindt jij die veroordeelde een held?? Laatst gewijzigd door filosoof : 8 november 2006 om 01:23. |
|
|
|
|
|
|
#72 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het is iemand die terecht staat voor zijn gedachten. Net zoals de revolutionairen van die eeuw werden vermoord voor hun ideetjes dat de machthebbers niet zinde. Leef ermee... je bent gewoon het wormpje dat leeft op de schouder van de huidige machthebber via symbiose. Je bent gewoon een wormpje dat leeft van het bloed van de SP.a
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 8 november 2006 om 01:40. |
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Minister
|
Ik vermoed dat Jazeker moord en brand schreeuwde toen De Gucht de VB-partijleiding vergeleek met "mestkevers", omdat ze zich wentelen in de stront van de maatschappij, en groeien dankzij problemen. Toen zal Jazeker wel zeer verontwaardigd zijn geweest.
Maar nu heeft hij er geen problemen mee om onze Filosoof een worm te noemen, een parasitaire worm dan nog. Ik stel voor men hierover eens nadenkt.
|
|
|
#74 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Op zo'n momenten besef je maar pas hoe verschrikkelijk ver de haat van de poco's gaat. |
|
|
|
|
|
|
#75 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
|
Zijn er geen foto's te vinden met daarop Fidel en Stevaert samen op het internet?
Niet ter gelegenheid van een debatje of zo, maar van een vriendschappelijk en gezellig onderonsje. |
|
|
|
|
|
#77 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Hans1 : 19 november 2006 om 10:16. |
|
|
|
|
|
|
#78 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#79 | |
|
|
Citaat:
En de lijken uit de kasten zullen vallen.
|
|
|
|
#80 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
En gezien de objectiviteit van de media verwacht ik dat wat we ervan doorkrijgen niet bepaald objectieve info is. En laten we wel wezen: Le Pen heeft nog niks crimineels gedaan, Castro waar u blijkbaar wel sympathie voor hebt executeert de oppositie. Het is uw goed recht om Castro desalsnog sympathiek te vinden, maar heb dan tenminste de eerlijkheid om niet de moraalridder uit te komen hangen. |
|
|
|
|