Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 19 november 2006, 21:28   #101
Chipie
Banneling
 
 
Chipie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 april 2004
Berichten: 20.937
Standaard

Men heeft vandaag in Vost beslist verder te staken...

Als men nu het karakter heeft dit enkele dagen vol te houden dan zulllen we van deze multinational definitief van af zijn....

Trouwens die verloren vijduizend jobkes kunnen, als men solidarnosc ter hulp roept, gemakkelijk ingepast worden bij De Post, de NMBS...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2006, 22:59   #102
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN
 
solidarnosc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 november 2002
Berichten: 20.910
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE Bekijk bericht
Men heeft vandaag in Vost beslist verder te staken...

Als men nu het karakter heeft dit enkele dagen vol te houden dan zulllen we van deze multinational definitief van af zijn....

Trouwens die verloren vijduizend jobkes kunnen, als men solidarnosc ter hulp roept, gemakkelijk ingepast worden bij De Post, de NMBS...
Blaming the victim. De werknemers als daders en de multinational als slachtoffer. Als die stakingen dan toch zo schadelijk zijn waarom wacht men dan nog tot woensdag om een beslissing bekend te maken die reeds genomen is. Moeten ze die mensen echt kloten en hen uitpersen tot de laatste druppel bloed en tranen?

PS. Ik denk overigens niet dat u één van de wagens zou kopen die tussen vandaag en woensdag van de band zou rollen bij Volkswagen. Ik denk dat de meesten met de gedachten elders zullen zijn.

Laatst gewijzigd door solidarnosc : 19 november 2006 om 23:04.
solidarnosc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2006, 23:48   #103
boerenverstand
Parlementsvoorzitter
 
boerenverstand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 2.087
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc Bekijk bericht
Blaming the victim. De werknemers als daders en de multinational als slachtoffer. Als die stakingen dan toch zo schadelijk zijn waarom wacht men dan nog tot woensdag om een beslissing bekend te maken die reeds genomen is. Moeten ze die mensen echt kloten en hen uitpersen tot de laatste druppel bloed en tranen?

PS. Ik denk overigens niet dat u één van de wagens zou kopen die tussen vandaag en woensdag van de band zou rollen bij Volkswagen. Ik denk dat de meesten met de gedachten elders zullen zijn.
Niet zo lang geleden werd haarfijn (VRT programma) uit de doeken gedaan hoe de eindfase rond Renault had plaatsgegrepen.
Bleek dat de regering en Jean-Luc dagen op voorhand de sluiting op hun bordje hadden gekregen.
Misschien herhaalt dit scenario zich wel en geeft men de regering wat extra tijd om een crisis-draaiboek voor te bereiden.
Misschien staat er wel een volledige sluiting op het agenda ?
boerenverstand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2006, 00:12   #104
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN
 
solidarnosc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 november 2002
Berichten: 20.910
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boerenverstand Bekijk bericht
Niet zo lang geleden werd haarfijn (VRT programma) uit de doeken gedaan hoe de eindfase rond Renault had plaatsgegrepen.
Bleek dat de regering en Jean-Luc dagen op voorhand de sluiting op hun bordje hadden gekregen.
Misschien herhaalt dit scenario zich wel en geeft men de regering wat extra tijd om een crisis-draaiboek voor te bereiden.
Misschien staat er wel een volledige sluiting op het agenda ?
De waterkanonnen staan in ieder geval al klaar. Het is klaarduidelijk dat alles en iedereen in Vlaanderen zich aan het indekken is. De burgerlijke politici, de systeempers en de vakbondsleiding. If you scratch my back I scratch yours. De unanieme conclusie is dat het de schuld van de moffen is en dat er niets aan te doen was. Dat is de boodschap die gebracht moert worden. In mindere mate uiteraard ook van de vakbonden maar dat is nu eenmaal onderdeel van ieder neoliberaal draaiboek en macht der gewoonte.

Laatst gewijzigd door solidarnosc : 20 november 2006 om 00:16.
solidarnosc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2006, 02:19   #105
pekka_123
Provinciaal Gedeputeerde
 
pekka_123's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2005
Locatie: The Univers
Berichten: 983
Standaard

De belg vergeet dat hij naast al die rechten, ook plichten heeft, morele plichten
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kpax Bekijk bericht
Het probleem in België is juist dat men weinig terug krijg in ruil voor veel geld. De "prijs kwalititeit" verhouding van de Belgische overheid is niet bepaald goed.
pekka_123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2006, 02:28   #106
pekka_123
Provinciaal Gedeputeerde
 
pekka_123's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2005
Locatie: The Univers
Berichten: 983
Standaard

Men geeft te veel voordelen aan de multinationals, men zou de kleine zelfstandigen en kmo's beter wat meer steunen.
Belasting vermindering op ploegenarbeid is ook geen verstandige keuze. Toch niet op drie ploegen. Maar, het is een internationaal probleem. Het 3 ploegenstelsel is ongezond, het zou wereldwijd verboden moeten worden.
Maar hoe weet u dat er in Duitsland al alles beslist is. U baseert zich blijkbaar enkel op veronderstellingen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RASPOUTINE Bekijk bericht
Volkswagen en eigen volk eerst!

In Brussel zegt men dat de beslissing nog niet is genomen.
In Duitsland weet men beter!
Ondertussen laat de premier geloven dat er met zijn bemiddeling er nog kans is.
Terwijl dat bij Volkswagen alles beslist is.
De druk van de vakbonden om het werk in eigen land te brengen/houden is te groot.
Dat is precies waar onze Overheid gefaald hebben.
De Belgische ondernemingen die ontstaan zijn na de tweede wereldoorlog waren goud waard.
Men had alles moeten doen voor deze NV, KMO enz…
Alleen wat Belgisch en in Belgische handen is geeft ons voldoende zekerheid.
Het gewicht van de grote Belgische industriële stijgt daarmee in waarde.
Zij hebben vanaf nu meer gewicht dan het is eender wat.
Er moet terug een eenheid komen “eendracht maakt macht” moet terug herleven.
Aangezien dat het nu stilaan een waarheid wordt voor iedereen de Europese landen gaan voor “eigen volk eerst”.
Het beste bewijs hiervan krijgen wij van Engeland die nog steeds met sterling mag betalen.
O Belgen wat zijn wij slecht bestuurd en naïef!
Nu hoeven wij alleen maar te vernemen wanneer de politie massief opgeroepen wordt in de volgende dagen zal er met Volkswagen iets ernstig gebeuren.

Ik wens die mensen veel moed en hoop dat de Overheid de volgende keer vooraleer zij een sector gaan steunen eerst zorgen voor de nodige waarborgen.

Bij verkiezingen zeggen zij telkens “wij hebben het signaal begrepen”.
Zij hebben nochtans de sluiting gehad van “Renault” en wat hebben zij onthouden?
pekka_123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2006, 06:39   #107
Bill
Provinciaal Gedeputeerde
 
Bill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 mei 2004
Locatie: België
Berichten: 972
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pekka_123 Bekijk bericht
Men geeft te veel voordelen aan de multinationals, men zou de kleine zelfstandigen en kmo's beter wat meer steunen.
Belasting vermindering op ploegenarbeid is ook geen verstandige keuze. Toch niet op drie ploegen. Maar, het is een internationaal probleem. Het 3 ploegenstelsel is ongezond, het zou wereldwijd verboden moeten worden.
Maar hoe weet u dat er in Duitsland al alles beslist is. U baseert zich blijkbaar enkel op veronderstellingen.
Treinen, boten, vliegtuigen moeten om 2200hr hun motor maar even stilleggen. Kerncentrales, fabrieken? Stilleggen !!
Hilarisch hoe naïef een mens kan zijn. Ik hoop voor jou dat je niet ouder bent dan 25.
__________________

Al is de nestbevuiler nog zo groot, het ontvangen van dopgeld brengt hem zelden in gewetensnood...
Waar een Bill is, is een weg...
Bill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2006, 08:19   #108
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 47.383
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RASPOUTINE Bekijk bericht
Volkswagen en eigen volk eerst!

In Brussel zegt men dat de beslissing nog niet is genomen.
In Duitsland weet men beter!
Ondertussen laat de premier geloven dat er met zijn bemiddeling er nog kans is.
Terwijl dat bij Volkswagen alles beslist is.
De druk van de vakbonden om het werk in eigen land te brengen/houden is te groot.
Dat is precies waar onze Overheid gefaald hebben.
De Belgische ondernemingen die ontstaan zijn na de tweede wereldoorlog waren goud waard.
Men had alles moeten doen voor deze NV, KMO enz…
Alleen wat Belgisch en in Belgische handen is geeft ons voldoende zekerheid.
Het gewicht van de grote Belgische industriële stijgt daarmee in waarde.
Zij hebben vanaf nu meer gewicht dan het is eender wat.
Er moet terug een eenheid komen “eendracht maakt macht” moet terug herleven.
Aangezien dat het nu stilaan een waarheid wordt voor iedereen de Europese landen gaan voor “eigen volk eerst”.
Het beste bewijs hiervan krijgen wij van Engeland die nog steeds met sterling mag betalen.
O Belgen wat zijn wij slecht bestuurd en naïef!
Nu hoeven wij alleen maar te vernemen wanneer de politie massief opgeroepen wordt in de volgende dagen zal er met Volkswagen iets ernstig gebeuren.

Ik wens die mensen veel moed en hoop dat de Overheid de volgende keer vooraleer zij een sector gaan steunen eerst zorgen voor de nodige waarborgen.

Bij verkiezingen zeggen zij telkens “wij hebben het signaal begrepen”.
Zij hebben nochtans de sluiting gehad van “Renault” en wat hebben zij onthouden?

Als er een fabriek voor niks anders dan stakingen in het nieuws geweest is, dan is het wel Vorst, ...

Ik kan die duitsers dan ook geen ongelijk geven, ... misschien dat ze dit weekend inderdaad nog wel even aan een optie gedacht hebben, maar na de reacties van vrijdag zal daar wel de laatste twijfel zijn weggenomen.

Pas op dat die arbeiders proberen dingen veilig te stellen als de beslissing gevallen is, da kan ik verstaan. Dat ze dan hun fabriek blokeren voor de activa vast te houden enz... daar hebben ze gelijk in.

Maar ze moeten dan ook de openbare weg vrij houden, en niet de gewone mens gijzelen die daar per slot van rekening ook niks aan kan doen.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2006, 08:34   #109
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 47.383
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc Bekijk bericht
De vakbonden hebben het weer gedaan. De grote schuldige van de rechtse goegemeente is weer snel gevonden. Naar beneden stampen en naar boven likken is dan ook veel makkelijker en och waarom zou ik het mensen die heel hun leven nooit anders hebben gedaan of gekend dat kwalijk kunnen nemen. Dat zijn dan de fiere Vlaamse leeuwen. Patronale poedels ja.

Ten eerste vormen de loonkosten slechts een heel klein deel van de totale kosten van een wagen en ten tweede zijn de loonkosten in de autoindustrie de laatse jaren fel gedaald (zeker als we dan nog eens rekening houden met de toename van de produktiviteit.)

Mochten mensen maar iets weten van de vakbonden in de automobielindustrie dan zouden ze ook weten dat ze de laatsten zijn om in actie te schieten en de boel plat te leggen. De vakbonden hebben vandaag opgeroepen om niet te staken maar de werkvloer heeft daar anders over beslist en de vakbonden moeten volgen. Recent hebben de vakbonden in de sector nog een akkoord goedgekeurd dat momenteel nog niet toegestaan is door de arbeidswetgeving. Zeggen dat ze dus niet toegevend zouden zijn is onzin.

Beste Soldiarnosh in dit geval hebben de vakbonden het inderdaad gedaan.

Terwijl de onderhandelingen nog bezig waren stonden die kemels al moord en brand te schreeuwen, weken en maanden voordien konden ze zich ook al niet koest houden.

Bovendien, schieten ze op de verkeerde, namelijk de bedrijfsleiding.

k weet het ja, bazen kijken enkel naar hune zak, maar bazen kijken ook naar hun werknemers, zij weten ook dat ze daar verantwoordelijk voor zijn, goed verdiendende werknemers, kopen hun producten ook.

Het probleem is de staat in belgie, miljoenen en miljoenen zijn nodig om een sociaal economisch stort genaamd walonië boven water te houden.

Wat de kost om een voertuig te bouwen, duurder maakt, en wat er voor zorgt dat de inwoners van dat land ook minder budget hebben om een voertuig te kopen.

De staat met zijn wanbeleid is hier dus de grote schuldige !

Bovendien ligt Wolfsburg vlak bij de voormalige oostzone van Duitsland, Duitsers genoeg, die daar willen komen werken, en een beetje minder willen verdienen, of er geen probleem van maken om in 't weekend of 's nachts te komen werken.

En 't zijn duitsers, en in Duitsland, Frankrijk, Holland de UK etc... zijn ze inderdaad wat nationalistischer als in den Belgiek, ... is dat erg, ? nee, dat is normaal.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2006, 08:38   #110
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 47.383
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc Bekijk bericht
De waterkanonnen staan in ieder geval al klaar. Het is klaarduidelijk dat alles en iedereen in Vlaanderen zich aan het indekken is. De burgerlijke politici, de systeempers en de vakbondsleiding. If you scratch my back I scratch yours. De unanieme conclusie is dat het de schuld van de moffen is en dat er niets aan te doen was. Dat is de boodschap die gebracht moert worden. In mindere mate uiteraard ook van de vakbonden maar dat is nu eenmaal onderdeel van ieder neoliberaal draaiboek en macht der gewoonte.

Dus inderdaad, wie heeft er schuld aan, ... het is nie anders als dat ge t zegt, ... heel het belzieks systeem is door en door rot. En de enige die daar de dupe van is, was, en zal blijven zijn, is den onozelaar, die elke dag om 8 uur zijn boeketaske of rugzakske pakt, en gaat werken.

Want die melken ze uit, tot er geen druppel meer uit te halen valt.

en een directie van een serieus bedrijf, kan dan op den duur niks anders meer doen, dan zeggen, we zijn hier weg, we gaan op een ander produceren.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2006, 10:40   #111
RASPOUTINE
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 12 maart 2005
Berichten: 6.450
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pekka_123 Bekijk bericht
Men geeft te veel voordelen aan de multinationals, men zou de kleine zelfstandigen en kmo's beter wat meer steunen.
Belasting vermindering op ploegenarbeid is ook geen verstandige keuze. Toch niet op drie ploegen. Maar, het is een internationaal probleem. Het 3 ploegenstelsel is ongezond, het zou wereldwijd verboden moeten worden.
Maar hoe weet u dat er in Duitsland al alles beslist is. U baseert zich blijkbaar enkel op veronderstellingen.
Buiten een zekere bron...
Goed nieuws komt snel, slecht nieuws duurt iets langer en heel slecht nieuws kan met bepaalde tussenkomsten uitgesteld worden.
Van vrijdag naar dinsdag en van dinsdag naar woensdag.
Eerst ging het nieuws van Duitsland komen nu komt het naar ons.
En die goede werkmensen die werken en die niet werkloos zijn maar wachten?
Stel je maar eens in hun plaats!
De Overheid had al lang ter plaatse moeten zijn.
Maar ja, wie heeft er de moed, zoveel mensen aan wie men niets kan verwijten!
RASPOUTINE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2006, 10:48   #112
RASPOUTINE
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 12 maart 2005
Berichten: 6.450
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Als er een fabriek voor niks anders dan stakingen in het nieuws geweest is, dan is het wel Vorst, ...

Ik kan die duitsers dan ook geen ongelijk geven, ... misschien dat ze dit weekend inderdaad nog wel even aan een optie gedacht hebben, maar na de reacties van vrijdag zal daar wel de laatste twijfel zijn weggenomen.

Pas op dat die arbeiders proberen dingen veilig te stellen als de beslissing gevallen is, da kan ik verstaan. Dat ze dan hun fabriek blokeren voor de activa vast te houden enz... daar hebben ze gelijk in.

Maar ze moeten dan ook de openbare weg vrij houden, en niet de gewone mens gijzelen die daar per slot van rekening ook niks aan kan doen.
Als je perfomerend bent zoals Vorst dat is, dan mag je de verworven rechten verdedigen!
Stakingen komen er niet voor het plezier en laat ons niet vergeten dat eerst democratisch gestemd wordt.
Het probleem is meestal anders teveel Belgen/Vlamingen zijn veel te braaf zij laten zich doen.
In het parlement worden constant wetten gestemd voor ons, wij moeten altijd maar luisteren.
Wanneer gaan zij is wetten maken voor hun eigen aan banden te leggen.
Cumuul en vermogenverklaring enz...
Wanneer komt dat?
RASPOUTINE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2006, 10:53   #113
Enter
Parlementslid
 
Enter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 oktober 2006
Berichten: 1.991
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE Bekijk bericht
Men heeft vandaag in Vost beslist verder te staken...

Als men nu het karakter heeft dit enkele dagen vol te houden dan zulllen we van deze multinational definitief van af zijn....

Trouwens die verloren vijduizend jobkes kunnen, als men solidarnosc ter hulp roept, gemakkelijk ingepast worden bij De Post, de NMBS...
Zo een uitspraken doen me denken aan die van de vakbonden bij Sabena. Ze vroegen de werknemers om toch maar niet te staken, want dat zou een reden kunnen zijn om Sabena op te doeken. Vooral Inge Vervotte kwam daarmee af.
En het resultaat is bekend.

Als ze nu wel of niet staken. Het resultaat blijft hetzelfde. Maar dan kunnen ze nog het best die dikke nekken een kloot aftrekken.
Enter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2006, 11:08   #114
Turkje
Eur. Commissievoorzitter
 
Turkje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2003
Berichten: 9.858
Standaard

Ik was effe beetgenomen door de titel van dit topic: het is inderdaad bekend dat bij Volkswagen Vorst een Eigen Volk Eerst beleid wordt gevoerd. Het aantal allochtonen is er op één hand te tellen...
__________________
Out of the blue, into the black
Turkje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2006, 11:18   #115
Chipie
Banneling
 
 
Chipie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 april 2004
Berichten: 20.937
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Enter Bekijk bericht
Zo een uitspraken doen me denken aan die van de vakbonden bij Sabena. Ze vroegen de werknemers om toch maar niet te staken, want dat zou een reden kunnen zijn om Sabena op te doeken. Vooral Inge Vervotte kwam daarmee af.
En het resultaat is bekend.

Als ze nu wel of niet staken. Het resultaat blijft hetzelfde. Maar dan kunnen ze nog het best die dikke nekken een kloot aftrekken.
Mij niet gelaten... ze doen maar... De stakerskas is toch niet van mij...

En Sabena was al lang kapot gestaakt...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2006, 11:22   #116
Chipie
Banneling
 
 
Chipie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 april 2004
Berichten: 20.937
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RASPOUTINE Bekijk bericht
Buiten een zekere bron...
Goed nieuws komt snel, slecht nieuws duurt iets langer en heel slecht nieuws kan met bepaalde tussenkomsten uitgesteld worden.
Van vrijdag naar dinsdag en van dinsdag naar woensdag.
Eerst ging het nieuws van Duitsland komen nu komt het naar ons.
En die goede werkmensen die werken en die niet werkloos zijn maar wachten?
Stel je maar eens in hun plaats!
De Overheid had al lang ter plaatse moeten zijn.
Maar ja, wie heeft er de moed, zoveel mensen aan wie men niets kan verwijten!
Ja, ik denk dat dit ongelooflijk stresserend moet zijn en een drama voor vele mensen...

Maar langs de andere kant denk ik dat het probleem met de communicatie wel eens het gevolg zou kunnen zijn van de wet Renault...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2006, 12:01   #117
boerenverstand
Parlementsvoorzitter
 
boerenverstand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 2.087
Standaard

Bij de vakbond zullen ze weer uit de lucht vallen of toch niet......den Duits heeft het gedaan !
Maar wat eist de vakbond op andere momenten: hogere sociale uitkeringen, dopdagen = werkdagen, hogere pensioenen, brugpensioenen moeten blijven, solidariteit met Jan & klein Pierke, VB-ers ....smijt buiten, hogere netto-lonen,syndicale afvaardiging onaantastbaar of we leggen het werk neer, bij de minste scheet werk neerleggen bij VW NMBS post, verplicht allochtonen aanwerven , brutolonen laten zakken géén sprake van, solidair met de waalse/brusselse sukkelaar.....
Maar nu er eens een echt syndicaal europees probleem is , géén Cortebeeck, deVidts (nochtans europees), Vervotte ???????
Goed dat we het op den Duits kunnen steken, mijn naam is haas.

Laatst gewijzigd door boerenverstand : 20 november 2006 om 12:24.
boerenverstand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2006, 12:13   #118
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN
 
solidarnosc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 november 2002
Berichten: 20.910
Standaard

Hilarisch om de reacties te lezen van mensen die stellen dat de vakbonden weer de schuldige zijn. Bazen zijn de slachtoffers, de aandeelhouders komen niet eens in het vizier. Goed. Dat de Walen mee verantwoordelijk zijn is nieuw in deze discussie. Het zal wel weer de macht der gewoonte zijn. Wanneer worden de allochtonen ook in deze discussie gesleurd.

1. Als eens staking dan toch zo schadelijk is waarom wachten ze dan tot woensdag om een beslissing mede te delen die ze reeds hebben gemaakt. Vindt u het normaal dat er zo met mensen hun voeten wordt gespeeld. Hmm. Misschien niet voor mensen die in 40-44 4 jaar lang met hun voeten hebben laten spelen.

2. Volkswagen Vorst heeft steeds haar productiequote geproduceerd. Stakingen van een dag laat staan een uur hebben daar helemaal geen invloed op. Meer nog. Een staking komt wellicht goedkoper uit voor Volkswagen dan technische werkloosheid.
solidarnosc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2006, 12:14   #119
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN
 
solidarnosc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 november 2002
Berichten: 20.910
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE Bekijk bericht
Ja, ik denk dat dit ongelooflijk stresserend moet zijn en een drama voor vele mensen...

Maar langs de andere kant denk ik dat het probleem met de communicatie wel eens het gevolg zou kunnen zijn van de wet Renault...
Kunnen ze gewoon een speciale ondernemingsraad bijeenroepen. Hoeft geen week te duren om dat te organiseren. Hadden ze twee dagen naar de zee gepland met het gezin of zo op maandag en dinsdag?

Laatst gewijzigd door solidarnosc : 20 november 2006 om 12:15.
solidarnosc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2006, 12:16   #120
Adriaan Koerbagh
Lokaal Raadslid
 
Adriaan Koerbagh's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2006
Berichten: 327
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc Bekijk bericht
de aandeelhouders komen niet eens in het vizier
Zij zijn allemaal aandeelhouder hoor.
Adriaan Koerbagh is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:56.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be