![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#501 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#502 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#503 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]()
![]() |
#504 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik had me van woord vergist, beste Bill. Is dat ook al verboden?
Je verward kennis met verstand. Kennis kan je overal vergaren, verstand niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#505 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Met wat vergelijk je die pulp dan, die je niet meer leest. Haal je je informatie op het www?
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#506 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Persoonlijke aanval geknipt op vraag van geviseerde. mvg, Arnold.
![]() |
![]() |
#507 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#508 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Wel billeke het zegt wel zeer veel over u. Je bent geen moment bekwaam om iets zinnigs te zeggen. Het enige dat je kunt is met slijk gooien. Ben je misschien ook al de toegang tot de voetbalstadions ontzegt? Je woordenschat is vergelijkbaar met die welke de 'echte voetbal fan' zich manifisteert
|
![]() |
![]() |
![]() |
#509 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() U beweeft dat de Humo en dergelijke pulp is? Ik veronderstel dat u enkel gelooft wat men u 30 jaar geleden verteld heeft. U moet wel wat bij de tijd blijven, hé
|
![]() |
![]() |
![]() |
#510 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() ter informatie: het www is het world wild web. U bent wel vlug ontroerd, moet ik zeggen. Als het mij niet aangaat wat jij leest dan veronderstel ik maar dat u niets leest. En alleen maar gelooft wat het VB u voorschotelt. Of misschien bent u wel diegene die het VB programma geschreven heeft
|
![]() |
![]() |
![]() |
#511 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Goe bezig!!! ![]()
![]() |
![]() |
#512 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Voetbal is voor losers....Toevallig fan? ![]()
![]() |
![]() |
#513 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() nee, voetbal is ook voor winners. Althans voor diegene die het meest scoort.
![]() Ik ben zelf fanatieke voetballer geweest. Ik heb eigenlijk nooit een favoriete club gehad, behalve dan mijn eigen provinciale club, vroeger dan toch. Wat blijft er van voetbal in zijn echte betekenis nog over? De sportiviteit is ook ver te zoeken, zowel op als naast het veld |
![]() |
![]() |
![]() |
#514 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Zo kunnen 'we' lachen? Je bedoelt dat je anderen beveelt te lachen door een teken te geven dat ze moeten lachen (door een emoticon er bij te zetten).
Het grappige is, dat jezelf jaren de Humo hebt gelezen en nu anderen als debielen uitjouwt omdat ze nu hetzelfde blad lezen als jij toen. Ik heb net de Humo na 15 jaar buitengesmeten en werd stilaan hun kleuterachtige piskakfluithumor, hun zeer 'objectieve' reportages, hun favoriete artiestjes, enz... kotsbeu Dit is wat jij schreef in een eerder weliswaar zelfgestarte topic (slechts drie!) Ben je er pas na 15 jaar achter gekomen hoe slecht en subjectief Humo, wel is? Trouwens ik heb nog nooit de Humo gekocht, ik lees het blad toevallig af en toe omdat mijn huisgenoot dit blad koopt. Soms bekijk ik het nauwelijks. Laatst gewijzigd door pekka_123 : 20 november 2006 om 22:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#515 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dit week end heb ik de anti-4x4 liga ondersteund met een bezoek aan een race voor personenwagens.
Congratulations Jimmy Johnson! ![]()
![]() |
#516 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Er zitten mij hier iets teveel doppers, en 'greenhorns' Ik kap met dit forum. cheers...
![]() |
![]() |
#517 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#518 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#519 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik denk dat het een misverstand is en dat je niet helemaal begrijpt wat ik wil zeggen.
Ik ben niet gekant tegen je voorstel. Ik zal nog eens poging wagen: als iemand de keuze maakt om een fel vervuilende nieuwe wagen te kopen ipv van een milieuvriendelijke auto dan zou men de belasting van die auto fel kunnen verhogen, om hen te ontmoedigen. Als hij de auto toch koopt zou men dat geld van die verhoogde belasting kunnen gebruiken in een fonds voor mensen die met een oude vervuilende wagen rijden en het geld niet hebben om een nieuwe zeer milieuvriendelijke wagen te kopen. Hierdoor is een milieuvriendelijke wagen voor hen, misschien wel betaalbaar. Die oude auto zou dan wel moeten gerecylceerd worden natuurlijke en niet verder verkocht Citaat:
Laatst gewijzigd door pekka_123 : 21 november 2006 om 19:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#520 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Maar Bill, iedereen kan nagaan op dit forum wat jij destijds geschreven hebt.
Als je stopt zal dit forum nooit meer hetzelfde zijn. Maar ik heb dan toch verkregen wat ik uiteindelijk wou... ![]() |
![]() |
![]() |