![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1361 |
Banneling
|
![]() 1 woord : A-lu-mi-ni-um.
![]() En trouwens alweer 2 aanwijzingen voor het zielige bedrog van sites als Prisonplanet : ![]() Gesmolten Staal? Een lamp, zeker, of een las-installatie. Als dat werkelijk een bron was van gesmolten staal zouden die brandweermannen daar niet zitten. ![]() ![]() Deze balk is doorgebrand met een acetyleentoorts. Hoogst waarschijnlijk WEKEN na 911. (een datering ontbreekt uiteraard) Dergelijke suggestieve beelden zijn echter gefundes fressen voor believers die alles slikken als het maar een van hun dogma's lijkt te ondersteunen. Ps. Thanks Firestone voor de interessante lectuur ivm The Truth Movement en James Fetzer. Beste post in deze thread sofar! ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 20 november 2006 om 13:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1362 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is ook sprake van gesmolten metaal onder WTC6. Hebben "ze" in WTC6 voor de lol ook wat thermiet geplaatst?
![]() (Bron + Bron)
![]() |
#1363 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Of ben jij zo zeker dat het alluminium is? Was jij daar ook? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1364 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door exodus : 20 november 2006 om 13:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1365 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het is jouw "argument" dat gesmolten metaal op thermiet wijst dat hiermee ontkracht wordt. Tenzij je beweert dat "ze" ook WTC6 met thermiet hebben bedacht.
![]() |
![]() |
#1366 |
|
![]() Je draait hier weer de rollen om. Leg jij eerst eens uit hoe dat gesmolten staal in WTC 1, 2, en 6 komt?
![]() |
![]() |
#1367 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1368 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Jij schrijft: Citaat:
Veel succes ermee! ![]() Jouw insinuatie dat ik "weer de rollen omdraai" slaat overigens nergens. Ik daag je uit voorbeelden te vinden waar ik argumenten breng, zonder bewijs, en dan van jullie verwacht het tegendeel te bewijzen. Believers doen dat geregeld, jij hier opnieuw! ![]() (Bijna vergeten: of ze staal of een ander metaal hebben gezien kunnen ze zonder analyse volgens mij niet weten.)
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 20 november 2006 om 13:42. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1369 | |
|
![]() Citaat:
Waar het om draait is de aanwezigheid van daat gesmolten staal. Het argument is al enkele posts geleden hard gemaakt. Kerosinebranden kunnen zelfs niet in de meest optimale omstandingheden staal doen smelten. Aluminium van een vliegtuig kan het ook al niet geweest zijn. Of ben je het stukje uit de paper van Steven Jones over het vallend gloeiende metaal ( dat je nooit gedebunked hebt ) vergeten, wat aantoonde dat het geen alluminium kon zijn. Allemaal extra bewijs. Het is aan jullie, neit aan mij.
![]() |
![]() |
![]() |
#1370 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() I rest my case ... Citaat:
Neen dus.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 20 november 2006 om 13:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1371 | ||
|
![]() En daar eindigt de discussie, waarmee voor iederen objectieve waarnemer weer eens duidelijk is dat ze geen argumenten hebben, en zelfs liegen. Want dit is een leugen:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1372 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze "bewijzen" van Steven Jones zijn al zo vaak ontkracht.
![]() Zelfs Fetzer wijst erop dat hij zijn paper niet peer-reviewed heeft gekregen. Daar zal wel een reden voor zijn. Voor een gedetailleerde weerleging van Jones' artikel, zie bijvoorbeeld hier. Zijn "bewijzen" voor staal zijn zwak, de conclusie (het gebruik van therm?te) totaal ongegrond. Dat WTC7 niet door controlled demolition is neergehaald is bijvoorbeeld bewezen door Blanchard. En echt bewezen dan, omdat er bijvoorbeeld geen spoor van de ontploffingen is (noch gehoord, noch opgemerkt door de seismografen). Op de innuendo van exodus reageer ik uiteraard niet.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 20 november 2006 om 14:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1373 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over het waargenomen "liquid metal" in WTC2 heeft NIST overigens het volgende geschreven:
Citaat:
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 20 november 2006 om 14:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1374 | |
|
![]() Citaat:
Wat ik spijtig vind is dat deze discussie niet vooruit gaat. Drie maand geleden zaten we juist op hetzelfde punt! Ook moet ik vaststellen dat er niet veel nieuwe mensen bijkomen in deze discussie... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1375 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1376 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jones stelt enkel dat de kleur van de 'brandende druppels' niet overeenkomt met Aluminium. (met 'high probability' schrijft hij) Dit is een negatieve hypothese. Ik zie hem NERGENS bewijs leveren dat deze druppels staal waren. Hier wordt Jones wankele stelling dat het staal zou zijn, trouwens kundig omvergeworpen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1377 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De laatste maanden zijn nieuwe technische gegevens vrijgekomen over de vluchten. Met name de alternatieve scenario's voor vlucht 77 (die van het Pentagon) en vlucht 93 (die in Shankville, PA is neergestort) zijn hiermee in feite van de baan. (Link voor de geïnteresseerden.) Hierdoor raakt de "9/11 Truth Movement" steeds meer verdeeld. Er zijn er die absoluut aan oude vertrouwde sprookjes vasthouden (geen Boeing in het Pentagon, vlucht 93 neergeschoten of in Cleveland geland, ruimtewapens en andere onzin), anderen proberen met de nieuwe onweerlegbare feiten rekening te houden. Ze blijven dan over met vragen over de instorting van de drie torens, een vrij mager verhaal ... Zelfs de jongens van Loose Change zijn zowaar onlangs op onderzoek getrokken naar Washington DC, en hebben enkele getuigen geïnterviewd. Resultaat: naar het schijnt zal in Loose Change: Final Cut die volgend jaar moet uitkomen het "geen vliegtuig in het Pentagon"-sprookje niet meer voorkomen. De "9/11 Truth Movement" hoopte ook munt te slaan uit de vijfde verjaardag van de aanslagen en de onlangs gehouden verkiezingen. Ze hebben uiteindelijk weinig succes gehad. De inside-job theorie heeft geen enkele rol gespeeld tijdens de campagne (straf eigenlijk, toont hoe marginaal deze ""9/11 Truth Movement" is), en (voor zover ik weet) is nationaal geen enkele kandidaat verkozen die in een inside-job gelooft. Waarschijnlijk is binnen enkele jaren de "9/11 Truth Movement" een zoveelste marginale groep, gelijk de andere groepen die in de meest bizarre samenzweringen geloven. We zien wel ...
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 20 november 2006 om 14:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1378 | |
Banneling
|
![]() toeval of?????? jullie weten wel wat ik denk
![]() Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1379 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nog altijd die getuigenissen van brandweerlui nog niet gehoord? Ik dacht dat dat hier al gepost was, maar kan het ook ergens anders gezien hebben hoor.
![]() |
![]() |
#1380 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
IK heb vanin het begin de oprechtheid van "Sholars for truth" in twijfel gerokken. Voor de rest denk ik, (ik ben zelf nogal nauw betrokken bij de "truth movement) dat je niet goed weet wat er juist gaande is, waarom al die conflicten binnen de movement, enz..
![]() |