Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 november 2006, 07:37   #521
AEvanLoon
Gouverneur

AEvanLoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca Bekijk bericht
Nope, Steve heeft het bij het rechte eind.
Nope, La Chunga (oorspronkelijk), de Hertog en ik hebben het bij het rechte eind: u en exodus insinueerden dat de holocaust - het middel -gebruikt is (of volgens de exodusvariant: "verzonnen") door de NWO-elite (een wereldwijde elite van joodse bankiers) om gemakkelijker te komen tot de oprichting van de staat Israel en de UNO - het doel.
Oud 19 november 2006, 10:26   #522
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Exodus doet dat. Je citeert hem zelfs letterlijk.
Vraag hem wat hij erover denkt i.p.v. hem woorden in de mod te leggen. Hij heeft zich er al meermaals van gedistantieerd.

Citaat:
Ik ben beide.
Duidelijk.

Citaat:
Mooi ontweken. Maar een serieus antwoord hoef ik zeker niet te verwachten?
Wat verwacht je? Een namenlijst? Deze kan toch nooit volledig zijn en dan wordt er weer letterlijk op ingegaan en zijn we weer een paar pagina's een discussie aan het voeren waar niks uit voortvloeit.

Citaat:
Dus volgens jou kan een vrouw niet seksistisch zijn? Een homo niet homofoob? Een neger niet racistisch? Ook niet t.o.v. andere negers?
Als dat zo is heb je gelijk. Anders stel ik voor dat we stoppen met dit woordspelletje.
Tuurlijk kan een vrouw seksistisch zijn, maar die vergeljiiing gaat totaal niet op. Bizar dat je dat niet ziet hoor.
Die van de homofobe homo eveneens.
Die van de neger die racistisch is naar negers toe ook niet. (Trouwens, wat kan hij hen verwijten dan?)

Wat is je stelling eigenlijk? Een Jood die de holocaust ontkent is tegen de Joden? Ik dacht het niet hoor Van Gelre.

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 19 november 2006 om 10:37.
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2006, 10:32   #523
Lex Blanca
Minister-President

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AEvanLoon Bekijk bericht
Nope, La Chunga (oorspronkelijk), de Hertog en ik hebben het bij het rechte eind: u en exodus insinueerden dat de holocaust - het middel -gebruikt is (of volgens de exodusvariant: "verzonnen") door de NWO-elite (een wereldwijde elite van joodse bankiers) om gemakkelijker te komen tot de oprichting van de staat Israel en de UNO - het doel.
Hoe vaak ga je onzin nu nog herhalen Van Loon???
De NWO is NIET! Joods!
Na al die verduidelijkingen kom je hier nog maar eens mee af.
Wij hebben dat nooit! beweerd. Bovendien beweert Exo NIET dat het is verzonnen!!

Wij hebben dat niet! beweerd, dus jij hebt het alleszins niet bij het rechte eind.
Oud 19 november 2006, 10:36   #524
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
U wijst er toch telkens op dat Hitler gesponsord werd door "joodse" bankiers .
Nee, niet telkens! Nooit!! heb ik dat ongenuanceerd gezegd!!

Citaat:
Ik denk dat u gewoon, net als zoveel Amerikaanse conspiracy-"denkers", de theorie aanhangt dat "de NWO" een samenzwering is van joodse bankiersgeslachten die een wereldcomplot hebben opgezet met als voornaamste doel de staat Israel en de UNO op te richten.
Wat een ongelooflijke idioot ben je toch Van Gelre. Hoe vaak moet ik het nog zeggen?? De NWO is NIET! Joods!!!
Al wie zegt dat dat zo is kijkt niet naar de feiten. Het merendeel van wat wij de NWO noemen is helemaal niet Joods.

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 19 november 2006 om 10:39.
Oud 19 november 2006, 12:23   #525
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik denk dat u gewoon, net als zoveel Amerikaanse conspiracy-"denkers", de theorie aanhangt dat "de NWO" een samenzwering is van joodse bankiersgeslachten die een wereldcomplot hebben opgezet met als voornaamste doel de staat Israel en de UNO op te richten.
Wat baten kaars en bril...

Hoeveel keer hebben wij nu al niet gezegd dat we ons distantiëren van dat Joodse complot, wij, en Lex ook, denken helemaal niet dat het een Joods complot is.
Oud 19 november 2006, 15:09   #526
Hertog van Gelre

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Geheel correct.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2006, 17:27   #527
Hertog van Gelre

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk bericht door AEvanLoon: U wijst er toch telkens op dat Hitler gesponsord werd door "joodse" bankiers .
Citaat:
Nee, niet telkens! Nooit!! heb ik dat ongenuanceerd gezegd!!
Dan vraag ik me af van wie dit citaat is:

Citaat:
Ja,lees er eens Secrets of the Federal Reserve op na
( http://www.apfn.org/apfn/reserve.htm ) van Eustace Mullins-gebaseerd op feiten grotendeels uit biografieen en documenten uit het Library of Congress. O.a. de Rothschilds zaten er zeker voor iets tussen-ga maar na hoe dik ze met de Schroeders zijn die vernoemd worden in de tekst.Zij zijn niet gestorven hoor in de kampen...ze zijn er alleen maar beter van geworden en hebben een belangrijks stap gezet naar een van de uiteindelijke doelen.Vanuit Jeruzalem de wereld besturen.
(de vader van Hitler is overigens verwekt terwijl Hitler's grootmoeder als huismeid bij een van de Rothschilds werkte...)

Ze hebben Hitler gebruikt en uit de kunstmatig aangemaakte chaos -die ze onder controle hadden van het begin- orde gevormd.
Nazisme was gewoon de zoveelste ideologie die ze gemaakt en gebroken hebben om te gebruiken om verdeeldheid te zaaien en daarna de orde te herstellen en hun oplossing door te voeren.

Die Thyssen uit de tekst deed overigens samen met grootvader Bush-aangetrouwde familie van andere vriendjes van o.m. de Rothschilds;de Harrimans van Brown Brothers and Harriman.Grootvader Bush (een Amerikaan met connecties met de internationale bankiers-beide zijden dus wederom) heeft rechtstreeks geholpen aan het financieren van de Hitleriaanse oorlogsmachine.
En dan nog dit:

Citaat:
Wat een ongelooflijke idioot ben je toch Van Gelre. Hoe vaak moet ik het nog zeggen?? De NWO is NIET! Joods!!!
Al wie zegt dat dat zo is kijkt niet naar de feiten. Het merendeel van wat wij de NWO noemen is helemaal niet Joods.
Je mag me noemen wat je wilt, schelden getuigt van onmacht, maar de eerlijkheid gebiedt te zeggen dat de opmerking waarop je reageert van AE van Loon komt...

Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 19 november 2006 om 17:30.
Oud 20 november 2006, 08:57   #528
AEvanLoon
Gouverneur

AEvanLoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoe vaak ga je onzin nu nog herhalen Van Loon???
De NWO is NIET! Joods!
Na al die verduidelijkingen kom je hier nog maar eens mee af.
Wij hebben dat nooit! beweerd. Bovendien beweert Exo NIET dat het is verzonnen!!

Wij hebben dat niet! beweerd, dus jij hebt het alleszins niet bij het rechte eind.
Toch toch. Jullie insinueren dat, in navolging van de Amerikaanse conspiracy-sites, zonder zo onvoorzichtig te zijn het klaar en duidelijk onder woorden te brengen.
Een paar dagen geleden zijn jullie serieus door de mand gevallen met jullie uitspraken over het NWO-gehalte van Hitler ("gecontroleerd en gesponsord door joodse bankiers") en Thule.
Zie de discussie die ik heb samengevat met letterlijke citaten in mijn post n° 482 van deze thread.

Bovendien hebben jullie (minstens Lex, exodus en pindar) enkele maanden geleden dagenlang volgehouden dat de NWO-samenzwering de procedures en technieken volgt die beschreven zijn in de (ca. 1900 door antisemitische conspiracy-believers als waarheid gelanceerde vervalsingen van de) Protocollen van de Wijzen van Zion.

Wat jullie niet graag toegeven (daarom suggereren en insinueren jullie het tegenovergestelde) is dat de nazis (mee) de bedenkers en exploitanten zijn van de grote NWO-samenzweringshypothese. De bestrijding van die elite van joods-maçonieke samenzweerders was hun belangrijkste bestaansreden en de kern van hun ideologie.
Die conspiracy-ideeën vinden vooral nog navolging in Amerikaanse sites en tv-shows omdat in dat land het neonazisme, het negationisme en het racisme niet bij wet verboden zijn.

Bovendien merk ik steeds concreter, hoe meer ik ik mij verdiep in de hypotheses van de NWO-believers door de eeuwen heen, dat het precies die believers zijn die zich (zoals de nazi-top) laten meeslepen door occulte en esoterische, geheime en pseudogeheime cultus-adepten.

Ze schrijven die esoterische dweepzucht zonder enig bewijs toe aan de werkelijk heersende elites (de filosofisch nogal nuchtere militair-industrieel-financiële machthebbers) om hun eigen geloof in dat soort mistige wereldbeelden te verdoezelen.

Laatst gewijzigd door AEvanLoon : 20 november 2006 om 09:25.
AEvanLoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2006, 12:40   #529
exodus

Standaard

Kijk eens hoe ze 9/11 skeptici proberen belachelijk te maken, het ligt er toch zo vingerdik op hoe de reporter zo zijn best doet om hem op de meest onnozele manieren belachelijk te maken (FOX).

http://www.prisonplanet.com/articles...ancowvideo.htm
Oud 20 november 2006, 12:56   #530
exodus

Standaard

Citaat:
Toch toch. Jullie insinueren dat, in navolging van de Amerikaanse conspiracy-sites, zonder zo onvoorzichtig te zijn het klaar en duidelijk onder woorden te brengen.
Een paar dagen geleden zijn jullie serieus door de mand gevallen met jullie uitspraken over het NWO-gehalte van Hitler ("gecontroleerd en gesponsord door joodse bankiers") en Thule.
Zie de discussie die ik heb samengevat met letterlijke citaten in mijn post n° 482 van deze thread.
Wij insinueren dat NIET!!!!! Hoeveel keer moeten we dat nog zeggen. Je bent hier gewoon vals bezig want het is duidelijk dat wij dat totaal niet aanhangen. Sommige disbelievers zeggen dit zelf.
Citaat:

Bovendien hebben jullie (minstens Lex, exodus en pindar) enkele maanden geleden dagenlang volgehouden dat de NWO-samenzwering de procedures en technieken volgt die beschreven zijn in de (ca. 1900 door antisemitische conspiracy-believers als waarheid gelanceerde vervalsingen van de) Protocollen van de Wijzen van Zion.
Met de nodige nuances, die jij natuurlijk niet wil inzien. Trouwens, wat hebben de technieken te maken met het Joodse element in de protocollen. Van elke misdadige techniek kan je er het woord Joods of Zwart of Aziatisch bijzetten, de techniek blijft hetzelfde. Het zijn technieken opgesteld door tot controle van de massa.

Citaat:
Wat jullie niet graag toegeven (daarom suggereren en insinueren jullie het tegenovergestelde) is dat de nazis (mee) de bedenkers en exploitanten zijn van de grote NWO-samenzweringshypothese. De bestrijding van die elite van joods-maçonieke samenzweerders was hun belangrijkste bestaansreden en de kern van hun ideologie.
Daar hebben we ook al op gereageerd. De Nazi's zijn zeker niet de bedenkers ervan, de Nazi's hebben dat volgens mij enkel gedaan om zelf hun esoterische achtergrond te camoufleren.

Citaat:
Bovendien merk ik steeds concreter, hoe meer ik ik mij verdiep in de hypotheses van de NWO-believers door de eeuwen heen, dat het precies die believers zijn die zich (zoals de nazi-top) laten meeslepen door occulte en esoterische, geheime en pseudogeheime cultus-adepten.
Esoterie bestaat, het is een studie gebaseerd op dingen die bestaan, maar welliswaar minder tastbaar is. En je moet dan nog niet geloven in spirituele of esoterische zaken om in te zien dat de elite hier wel aan doet.
Oud 20 november 2006, 14:28   #531
Hertog van Gelre

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Wij insinueren dat NIET!!!!!.
Dat doe je duidelijk wél. Dat niet alleen, je zegt het zelfs letterlijk.

Maar het is vooral zo teleurstellend. Ik volg de NWO-draad vanaf het begin, al meer dan een jaar.
In dat jaar is er:
- Niets bewezen;
- Niets aangetoond;
- Zelfs niets aannemelijk gemaakt.

Er vallen hier grote woorden over een NWO. Alles wordt verbogen en omgevormd om het maar in jullie theorieën te laten passen. Vooral gerecyclede en misbruikte informatie. Zelfs de werkelijkheid wordt aangepast indien nodig.

In jullie luiheid kunnen jullie alleen nog maar copy/pasten van bedenkelijke sites, ongeacht hun herkomst, waarbij dan ook nog wordt beweerd: 'Wat ik citeer daar sta ik achter' (Pindar).
Anderen, zoals jij, insinueren erop los, gebruikmakend van elke roddel die er op haatsites is te vinden. Lex vindt een bron al betrouwbaar als er ergens maar iets is wat er klopt. (De 'legislatuur' van Cooper).
Daarbij is er niets nieuws onder de zon. Sterker nog, veel van jullie bronnen baseren zich op eeuwenoude haatschriften die al tientallen malen weerlegd zijn of aangetoond dat het vervalsingen betreft. Dat je daarmee juist alle voorgaande strevers naar nieuwe wereld ordes ondersteunt heb je niet eens door.

Daarmee diskwalificeer je jezelf direct als onderzoeker. Als je dát al niet herkent, hoe kun je dan ooit een écht complot aantonen? Man, het gebeurde zelfs onder jullie neus, op deze draad. Eén van je mede-posters zit in een werkgroep die er een gewoonte van heeft gemaakt anderen te beschuldigen van feiten waarvoor (de voorzitter van) die werkgroep nu zelf is veroordeeld. Hij werd liefdevol in jullie midden opgenomen omdat hij met jullie zat mee te kwekken. Natuurlijk met zijn eigen agenda maar ook dát hadden jullie niet door.

Ik zit al een jaar te wachten op bewijzen maar de NWO krijgen jullie niet rond. Misschien zou je opnieuw kunnen beginnen met iets eenvoudigers en/of dichter bij huis? Wat dacht je van de Bende van Nijvel?
Oud 20 november 2006, 16:15   #532
Hertog van Gelre

Standaard

Citaat:
Wat verwacht je? Een namenlijst? Deze kan toch nooit volledig zijn en dan wordt er weer letterlijk op ingegaan en zijn we weer een paar pagina's een discussie aan het voeren waar niks uit voortvloeit.
Ja hallo Lex, JIJ beweert iets, JIJ zegt de daders te kennen. Als ik er dan naar vraag:
- Wil je de namen niet geven;
- Zeg je al bij voorbaat dat je niet volledig kunt zijn (Waarom niet?);
- Ben je bang dat we er letterlijk op ingaan (mogen we je niet letterlijk nemen?);
- Weet je nu al dat er niets uit voortvloeit.

Met andere woorden: Je bewering stoelt op niets óf je durft hem hier niet te onderbouwen.
Oud 20 november 2006, 16:26   #533
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Maar het is vooral zo teleurstellend. Ik volg de NWO-draad vanaf het begin, al meer dan een jaar.

In dat jaar is er:

- Niets bewezen;

- Niets aangetoond;

Er vallen hier grote woorden over een NWO. Alles wordt verbogen en omgevormd om het maar in jullie theorieën te laten passen. Vooral gerecyclede en misbruikte informatie. Zelfs de werkelijkheid wordt aangepast indien nodig.

In jullie luiheid kunnen jullie alleen nog maar copy/pasten van bedenkelijke sites, ongeacht hun herkomst, waarbij dan ook nog wordt beweerd: 'Wat ik citeer daar sta ik achter' (Pindar).

Anderen, zoals jij, insinueren erop los, gebruikmakend van elke roddel die er op haatsites is te vinden. Lex vindt een bron al betrouwbaar als er ergens maar iets is wat er klopt. (De 'legislatuur' van Cooper).

Daarbij is er niets nieuws onder de zon. Sterker nog, veel van jullie bronnen baseren zich op eeuwenoude haatschriften die al tientallen malen weerlegd zijn of aangetoond dat het vervalsingen betreft. Dat je daarmee juist alle voorgaande strevers naar nieuwe wereld ordes ondersteunt heb je niet eens door.

Daarmee diskwalificeer je jezelf direct als onderzoeker. Als je dát al niet herkent, hoe kun je dan ooit een écht complot aantonen? Man, het gebeurde zelfs onder jullie neus, op deze draad. Eén van je mede-posters zit in een werkgroep die er een gewoonte van heeft gemaakt anderen te beschuldigen van feiten waarvoor (de voorzitter van) die werkgroep nu zelf is veroordeeld. Hij werd liefdevol in jullie midden opgenomen omdat hij met jullie zat mee te kwekken. Natuurlijk met zijn eigen agenda maar ook dát hadden jullie niet door.

Ik zit al een jaar te wachten op bewijzen maar de NWO krijgen jullie niet rond. Misschien zou je opnieuw kunnen beginnen met iets eenvoudigers en/of dichter bij huis? Wat dacht je van de Bende van Nijvel?

?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?

?????????????????????????????????????????????????? ?
????????

Pin d'Ar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2006, 16:28   #534
exodus

Standaard

Citaat:

In dat jaar is er:
- Niets bewezen;
- Niets aangetoond;
DAt is jou mening. Er zijn ook mensen die vroeger disbeliever waren die door deze draad de NWO ontdekt hebben.
Oud 20 november 2006, 16:33   #535
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
DAt is jou mening. Er zijn ook mensen die vroeger disbeliever waren die door deze draad de NWO ontdekt hebben.

yep en zover ik weet is ANDERSOM nog NOOIT gebeurd!

Maar ja daar heeft ie ook wel weer een verklaring voor

Pin d'Ar
Oud 20 november 2006, 16:37   #536
Hertog van Gelre

Standaard

Citaat:
DAt is jou mening.
Geef maar een lijst van alles wat je onomstotelijk hebt bewezen. De volledige lijst hoeft niet. Drie is voldoende.
Oud 20 november 2006, 16:40   #537
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Geef maar een lijst van alles wat je onomstotelijk hebt bewezen. De volledige lijst hoeft niet. Drie is voldoende.

onomstotelijk?? LOL

Bewijs eens dat Al-Quada en OBL achter de aanslagen zitten?

Onomstotelijk he? --> Succes!!! LOL

Pin d'Ar
Oud 20 november 2006, 16:47   #538
Hertog van Gelre

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
onomstotelijk?? LOL

Bewijs eens dat Al-Quada en OBL achter de aanslagen zitten?

Onomstotelijk he? --> Succes!!! LOL

Pin d'Ar
Je geeft het snel op. Eén bewezen feit dan?
Oud 20 november 2006, 16:51   #539
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Je geeft het snel op. Eén bewezen feit dan?

ik stelde je een vraag!

stel dat eens onomstotelijk vast.

Ik had je al succes gewenst

Pin d'Ar
Oud 20 november 2006, 17:47   #540
Hertog van Gelre

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik had je al succes gewenst
Pin d'Ar
Je geeft het dus op.

Er is dus geen enkele bewering van de honderden die jullie hebben gedaan die bewezen is.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be