![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij wou nog even zijn werk saven en zin afmaken....? Waar haal je dat van? Zelf erbij verzonnen? Na een schok kun je nog wel opstaan, hij speelde komedie om de boel wat op te blazen, alsof deze student de eerste is die ooit getazed werd. Echt niet hoor.
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, je hebt geen flauw idee wie crimineel is of niet, doet hier misschien niet terzake maar ook tussen studenten zitten criminelen hoor.
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
|
![]() Citaat:
Het is overigens verre van de eerste keer dat we zo'n walgelijk politiegeweld van daar te zien krijgen hé. Laatst gewijzigd door Edina : 21 november 2006 om 17:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist even bekeken ... Het eerste dat me opviel is dat die "onschuldige student" nogal hard roept . Wat er daarvoor echt aan de hand was kunnen we niet weten hé . Maar , hoe komt dat ventje ertoe om na een stroomstoot te beginnen brullen over die Patriot Act ??? ( Ik Zou wel even op een deftig potje vloeken.) Dat moet dan toch een zwaar politiek geéngageerd ventje zijn. Was het mischien met voorbedachte rade dat hij daar voor opschudding kwam zorgen ??? En waarom zouden die agenten in de fout zijn gegaan ??? Zet er hier in Belgie zo maar een paar op de bus en tram , we zouden héél wat geruster zijn .
Conclusie : Iraanse kwiet kwam opschudding veroorzaken en is daar in geslaagd . Medeleven van andere studenten is hier touwens totaal misplaatst ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En dat die flikken de omstaanders op afstand pogen te houden lijkt me niet meer als normaal. Flikken hebben nml. ervaring in dat soort situaties, u niet. Een aangroeiende groep personen die zich rond een incident begeven, kunnen op een bepaald moment wel eens agressief worden weet je. Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Iemand die écht weerspannig is kan je niet pijnloos onder controle houden en buitenvoeren. Ofwel vlieg je er met een aantal man op (niet echt pijnloos), ofwel sla je hem knock-out (ook niet pijnloos, maar wel effectief), ofwel taze je hem.... Veel meer opties zijn er niet. Kan je dat begrijpen, of moet ik het ff komen uitleggen/tonen? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Als een agent je vraagt om je identiteit te bewijzen, dan doe je dat gewoon. Ook als je zelf vindt dat je er 'uitgepikt' wordt....pasje tonen, en klaar is kees. Het is btw ook niet verwonderlijk (nav de bestrijding van islam-terrorisme) dat ze net personen controleren met een islamitisch uiterlijk, daar is nix mis mee! En nogmaals...pasje tonen, en klaar is kees. Ik heb een tijdje geleden (toen ik 20'er was) met een zeer snelle wagen rondgereden. Wel, toen er vodka/drugs-acties of derg. waren, werd ik er ook direct uitgenomen(obv het uiterlijk van m'n wagen) terwijl anderen gewoon mochten doorrijden. Ik heb daar nooit problemen van gemaakt want ik was sowieso in orde met m'n papieren.......ff laten controleren, en doorrijden....simpel. Wanneer iemand weigert om z'n id-pasje te laten zien, is dat zondermeer verdacht. Dus de reactie van die flikken was volkomen terecht. Als die Iraniër dacht ff een politiek statement te kunnen maken dmv z'n belachelijk gedrag, is dat wel schromelijk mislukt...which is nice ![]() Laatst gewijzigd door zorlac : 22 november 2006 om 01:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik ben ook al gearresteerd geweest door 4 agenten. Waarbij er 1 met z'n knie in mijn nek kwam zitten (best pijnlijk kan ik u verzekeren) terwijl een andere mijn benen hardhandig onder controle hield, en de andere 2 mij boeiden. Wel, ik weet niet wat ik zou kiezen moest dit opnieuw gebeuren...deze methode, of een taze... Maar stellen dat je op een zachte manier iemand onder controle kan houden is gewoonweg naïef imho. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
|
![]() Neen, gij kickt gewoon op medogeloze ordehandhaving.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat duidelijk is en wat hij ook zelf toegeeft is dat hij niet meewerkte.
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Altijd dezelfde zever. Als een westers iemand zijn pas moet laten zien laat hij die zien, moet een oosters persoon die laten zien word hij geviseerd. Pfff, onzin. Laat verdomme je pas zien als ze het vragen en toon aan dat het onterecht is dat men (als het al gebeurt) iemand viseerd. Hopelijk leert hij bij.
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
|
![]() Die flikken hebben trouwens niks te zoeken. Dat die mensen eens gerust laten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
Dus van zodra iets gebeurd; motten? Ik weet wel dat we dit incident moeten zien in het kader van "de amerikaanse samenleving" en dat we dit hoogst waarschijnlijk met een korreltje zout moeten nemen maar uw reactie is kortweg belachelijk! Id tonen en gedaan dus als u maar even treuzelt afslaan; zoiets? Want het begint natuurlijk met "hij WIL z'n pasje KOST WAT KOST niet tonen=>actie" dan volgt "hij WIL z'n pasje niet DIRECT tonen" dan "hij LIJKT z'n pasje niet te WILLEN tonen" en vult u de rij maar aan... Meer blauw op straat met een uiteindelijke oneindige zeg! Dat lijkt volgens mij veel op dictatuur! Wat die Iraniër net wou aantonen is dus duidelijk overgekomen dus zo mislukt zou ik dat niet noemen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Als jij je niet verzette tijdens die arrestatie was er sprake van onnodig politiegeweld.