![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wie treft de meeste schuld voor de sluiting van VW? | |||
Onze politiekers |
![]() ![]() ![]() |
31 | 33,70% |
De directie van VW |
![]() ![]() ![]() |
21 | 22,83% |
De globalisering van de wereldeconomie |
![]() ![]() ![]() |
21 | 22,83% |
Andere |
![]() ![]() ![]() |
19 | 20,65% |
Aantal stemmers: 92. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ![]() Laatst gewijzigd door baarle : 21 november 2006 om 19:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() De tekst van VJW vind ik zeer sterk!
Citaat:
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Europa maakt meer kapot dan wij wij hebben opgebouwd
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De ironie is dat de hoe sneller de loonkosten van bepaalde groepen de laatste jaren boven het gemiddelde is toegenomen hoe groter de kans is er mensen aan te treffen die vinden dat loonkosten een probleem vormen voor de Belgische economie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() doe er nog eens 9.000 jobs er bij voor de randjobs, toeleveringsbedrijven, winkels, café en restaurantjes en we krijgen een heel zwarte dag in de Belgische economische geschiedenis
![]() Laatst gewijzigd door ancapa : 21 november 2006 om 20:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() verlieslatend ??? niet genoeg winst misschien ???
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vorst is helemaal geen verlieslatende afdeling.
Laatst gewijzigd door solidarnosc : 21 november 2006 om 20:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volkswagen Vorst had alles ! goede flexibele bekwame hooggeschoolde werknemers !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
|
![]() Qua productiviteit was ze zelfs op één na beste van Volkswagen. Bovendien is de loonkost er NIET hoger dan in de Duitse bedrijven.
Het was een begrijpelijke Duitse protectionistische maatregel. Wanneer kiest men hier voor een nationaal solidaristisch en protectionistisch economisch beleid ? Ik pleit voor veel meer overheidsinterventie in de economie. Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 21 november 2006 om 20:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
waren we dan vroeger toch ergens "numero uno"
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 21 november 2006 om 20:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nja. Een gigantische verspilling van kennis om die mensen aan de dop te parkeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Parlementslid
|
![]() Mensen die willen werken voor hunnen boterham zijn deze voor zoveelste keer kwijt door de grootheidswaanzin van sommige vakbondsluizen en dito linkse regering. Paar pipo's die denken hun willetje aan alles en iedereen te kunnen opleggen. Dat ze die rode en groen vuilzakskes maar zonder ene cent op straat gooien. Eigen schuld dikke bult.
Al een geluk dat ze het weer op den Duits kunnen steken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
|
![]() Een afdeling die overbodig is, wordt op termijn zwaar verlieslatend.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
|
![]() Als die mensen een diploma hebben, zullen ze wel werk vinden.
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is veel tegelijk bezig in Duitsland, niet alleen die auto's.
Ze zijn zich op verschillende manieren opnieuw aan het inzetten en zetten alles op alles om zoveel mogelijk bedrijven terug te laten komen. Er worden daar momenteel ook onderzoeken gedaan naar gans nieuwe technieken om de competitie tegen de lageloon landen zelfs te winnen door inschakeling van gans nieuwe en nooit geziene productie processen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yep ik heb gelezen dat de NMBS honderden mensen zoekt....
|
![]() |
![]() |