![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik maak geen onderscheid. Ik stel mij gewoon de vraag zoals ik hieronder nog maar eens voor u formuleer. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister-President
|
![]()
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " Laatst gewijzigd door Fozzie : 4 november 2006 om 15:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Minister
|
![]() Volgens mij had een agent in de buurt dat ook niet kunnen voorkomen. Hj had even goed onder de tram kunnen belanden net als die bewaker in brussel onder de trein terecht kwam.
Je kan het openbaar vervoer enkel veiliger maken door het niet meer te laten rijden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ooit in Turkije geweest? Daar staan aan de ingang van elk hotel bewakers. Waarom? om elke crimi een vlotte toegang tot het hotel te geven? Of wat denk je?
![]() |
![]() |
#45 |
Vreemdeling
|
![]() Typisch voor het Vlaams Belang: inspelen op "hot news". Het lijkt me populistische nonsense. Zoals eerder opgemerkt zouden dit soort incidenten met "meer veiligheid op het openbaar vervoer" niet kunnen worden voorkomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk niet! Je hebt gelijk: die jongeman zat niet OP de tram, hij lag ERONDER.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nultolerantie is voor een schrikschijtersmaatschappij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |