![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik begrijp er dus wel uit dat hij slagen gekregen heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#66 |
Minister
|
![]() Ik ben geen kunstenaar. Je moet geen kunstenaar zijn om creatief te zijn.
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben ook creatief, schat. Maar ik ben nog steeds een ingenieur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Daar ligt het verschil. Ingenieur kunt ge worden via een certificaat. Kunstenaar kan je enkel worden bij gratie van het publiek. Je bent pas een kunstenaar als jouw creaties als kunst worden beschouwd. Maar als ge ingenieur zijt kunt gij inderdaad ook in de creatieve sector zitten en zelfs een kunstenaar zijn.
![]() |
![]() |
#70 |
Minister
|
![]() Er staat dat hij niet aan stress is overleden maar aan de slagen en dat staat niet in dat artikel. Djeezes moet je tegen u elk woord in een zin uitleggen ofzo?
![]() |
#71 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Heel ingenieus. (flauwgevallen) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Minister
|
![]() Bwa ik denk dat hem zich nu eerder vies voelt want hij blijkt een creatieve job te hebben. Hij hoort nu bij de NWO
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Minister
|
![]()
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() van de emotie toch, geen slag gekregen van de molen
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Minister-President
|
![]() na gans den thread hier gelezen te hebben, moest ik effe gaan braken, er zitten hier duidelijk mensen (Bazilfunk op kop :'() die de moord op een hardwerkende huisvader door een paar snotapen blijven vergoeilijken, onbegrijpelijk dat er dan nog bijstaat .. 't Stad is terug van iedereen!..
En ow ja om je effe van je sokkel te trekken, als kunstenaar krijg je aanzien van het volk... wanneer het volk je gedacht zou kennen was je aanzien al weg. Denk mss eens aan de familie van Guido |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() Ook als die waarheid is dat Jacques Georgin bezweken is aan een hartaanval en niet aan de slagen en verwondingen die enkele VMO'ers aan een groepje FDF'ers toedienen. Of is dat een brugje te ver voor uw acceptatievermogen voor de waarheid?
![]() |
#78 |
Partijlid
|
![]() Wie kan hier niet lezen? Ik heb geschreven dat Guido Demoor slagen heeft geïncasseerd, niet dat hij daaraan noodzakelijkerwijs is gestorven.
Verder schrijf ik dat hij "niet spontaan aan één of ander soort stress is gestorven". Het oorzakelijk verband tussen die geïncasseerde slagen en het overlijden staat ter discussie. Wellicht komt op die vraag nooit een antwoord. Er is dus "gerede twijfel". Dat komt prachtig uit voor de verdediging van die "jongeren". Zelfs de meest onbekwame advocaat weet dat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
|
![]() Of aan de familie van Jacques... Beide mannen zijn in identieke omstandigheden gestorven.
Opvallend: afhankelijk van het dogma dat de sprekers hier hanteren, is de ene moord "goed" en de andere "slecht". Voor de linksen is Demoor overleden aan die hersenvliesbloeding en zijn die engeltjes van allochtonen totaal onschuldig. Georgin is echter als een beest afgemaakt door die duivelse VMO'ers. Voor de rechtsen is Georgin overleden aan een hartaanval en zijn die engeltjes van VMO'ers totaal onschuldig. Demoor is echter als een zwijn afgemaakt door die duivelse "m*k*kken".
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |