![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#881 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Ik zal eens Veerle komen bijstaan zie, den eersten dopper dat daar van zijn voeten komt maken krijgt een pak rammel! Ah, nu voel ik me al een pak beter ze.
|
|
|
|
#882 |
|
Banneling
|
't Is goed, dan moet ik niet komen.
|
|
|
|
|
|
#883 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#884 |
|
Banneling
|
Veerle, om te kopen moet ik de marsjandies toch eerst zien? En als die marsjandies in bakken gezwierd is, ben ik wel verplicht daar in te wroeten, om te zien wat er vanonder ligt.Ofwel komt gij naast mij staan, en laat mij één per één, alle stukken zien die daar op een hoop gegooid zijn.Of ge hangt alles op kapstokken , tegen de muur, of op waskoorden, doorheen héél de winkel...
|
|
|
|
|
|
#885 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#886 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#887 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#888 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Cynicus : 21 november 2006 om 21:03. |
|
|
|
|
|
|
#889 |
|
Banneling
|
Vergeet dat onvoorwaardelijk inkomen maar.
Utopie van naievelingen , dat er nooit zal komen. Ons laks sociaal stelsel is nu al een kweekvijver voor luierikken en fraudeurs. Men is bezig om langzaam de schroeven harder aan te vijzen. Dus het tegendeel van onvoorwaardelijkheid. |
|
|
|
|
|
#890 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#891 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#892 | |
|
Banneling
|
Citaat:
ik zou zeggen...2000 euros/maand en 2500 minimumloon, voor de zogeheten "smerige, slechtbetaalde jobkes"... Wel mogen de salarissen van ministers en volksvertegenwoordigers omlaag.en die van de grote, en héél grote bazen... En zeg nu niet dat dat teveel geld is.Momenteel moet ik met 2000 euros per maand rondkomen, en dat is geen cent teveel...ik zeg niet dat het met minder niet zo gaan, het gaat altijd hé.In Marokko, in Polen, in Bangladesh leven ze toch ook...maar dat is mijn ideaal niet.We hebben hier genoeg centen in omloop om het allen goed te hebben... Laatst gewijzigd door carlgustaaf : 22 november 2006 om 15:15. |
|
|
|
|
|
|
#893 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Kijk het vervolgen van mensen die stempelen kan niet volgens mij,ook dwangarbeid vind ik totaal fout
Maar mensen die in de armoede moeten leven terug zin geven in het leven kan wel volgens mij Dus mensen die lang in de armoede leven terug motiveren om te werken moet zeker kunnen maar wel zonder ze te verplichten!!!!! Hier zit het verschil met mij en het VWS,daarom ben ik nu uit dat VWS gestapt en kan alzo mijn eigen weg opgaan,namelijk met arme mensen te helpen en terug wat hoop en zin aan hun leven te geven Dus echt beroepsdopper kan volgens mij ook niet Ik hoop echter wel van harte dat de mensen van het VWS hun mooie strijd die zij zeker voeren wel blijven verder zetten,en geloof mij vrij dat de mensen bij het VWS een goude hart hebben zoveel is duidelijk Duveltje382 |
|
|
|
|
|
#894 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Chipie : 22 november 2006 om 16:36. |
|
|
|
|
|
|
#895 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#896 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar dat is een héél ander paar ( off-topic) mouwen. Laatst gewijzigd door eno2 : 22 november 2006 om 16:51. |
|
|
|
|
|
|
#897 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Een hele verbetering... |
|
|
|
|
|
|
#898 | |
|
Banneling
|
Citaat:
In een gemeenschapsdienstinkomenszekerheidsnoodsysteem zouden gemeenschapdienstpresteerders zoveel gemeenschapsdiensten mogen presteren als ze zelf willen of kunnen, zodat werkwillige armen de kans zouden krijgen zichzelf te bevrijden uit de armoede en tevens de kans zouden krijgen zich maatschappelijk nuttig te maken, waardoor ze zich aldus niet langer uitgesloten zouden voelen. Kortom, een gemeenschapsdienstinkomenszekerheidsnoodsysteem zou zowel een dam zijn tegen het parasiterend sociaal profitariaat, als een dam tegen sociale uitsluiting. Laatst gewijzigd door Cynicus : 22 november 2006 om 18:26. |
|
|
|
|
|
|
#899 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#900 |
|
Banneling
|
We hebben hier genoeg centen in omloop om het allen goed te hebben...
-------------------------------------- Noem eens de buitenlandse productjes die je koopt.... Van broek tot pc tot banaan... Dat geld gaat toch voor een deel naar elders? Ja toch?? Op de duur is het geld toch op? Of zie ik dat verkeerd? |
|
|
|