![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @Samrah: Misschien kom ik een beetje dom over, ik weet niet of dit iets typisch Vlaams is, ik ben namelijk Nederlander:
Waar staat de afkorting ''vzmh'' voor? |
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 |
Schepen
|
![]() Liberalist: wat jullie denken over Mijn Profeet vzmh is onterecht.. En respectloos..
Is Mohamed vzmh ooit beschuldigd voor moord? Wat heeft Mohamed vzmh gedaan om zo beledigd te worden? Hij heeft enkel de mensheid doen inzien wat het leven op aarde is, wat de bedoeling is van dit leven.. Het maakt me inderdaad niet veel uit hoor, ik kan nog goed slapen, enkel vind ik het erg dat vele niet-moslims zo met haatgevoelens zitten. Ze hebben problemen met alles: met het feit dat we moslims zijn, met het feit dat we hoofddoek dragen.. Zeg jij mij eens Liberalist: wat voor problemen hebben jullie ermee?? Misschien jij niet, maar misschien kan jij mij wel uitleggen waarom zoveel niet-moslims er problemen mee hebben? |
![]() |
![]() |
![]() |
#265 |
Schepen
|
![]() Liberalist: sorry ik wist niet dat je Nederlander was. Woon je dan in België of nederland??
vzmh betekent vrede zij met hem. Dat zeggen we normaal gezien altijd na het uitspreken van Onze Profeet maar ja, soms vergeet ik het ook hoor.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Schepen
|
![]() Bobke, achter alles zit een bedoeling. Een kind is het niet meer hoor
In de Islaam ben je vrouw van het moment dat je menstrueert.. Dat betekent ook dat van het moment je menstrueert, je mag en kan trouwen.. Nu trouwen de mensen niet zo jong, maar op latere leeftijd.. Vraag eens aan je grootmoeder hoe oud mensen waren vroeger toen ze trouwden.. Ze zal je wel snel weten te zeggen dat het 13 jaar was of zo.. Dit heeft niets te maken met moslim zijn, dit was vroeger zelf bij de niet moslims zo.. Nu natuurlijk trouwt men niet zo vroeg.. Je moet soms bepaalde dingen zien in de tijd van vroeger |
![]() |
![]() |
![]() |
#268 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() OK bedankt voor de info; Ik woon inderdaad in Nederland.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
Schepen
|
![]() Liberalist, nu waarschijnlijk een domme vraag van mij hihi.. Elk om beurt.. wat is: D66'ers..
Liberalist: vroeger hé, toen had ik ook niet zo een positief beeld hoor, mijn ouders leerden mij wel wat Islaam was maar voor de rest stond ik vrij te doen en laten wat ik wou.. Ik dacht: Islaam amai dat is gewoon een onderdrukt geloof die vrouwen binnenhoudt en die niets mogen! Wel op een bepaald moment kwam ik meer en meer in contact met de Islaam en ben ik meer en meer gaan lezen over de Islaam en over het "waarom" En nu: ik bid, vast, draag hoofddoek en probeer elke dag mijn geloof beter te praktiseren.. Ik vind het jammer dat er zoveel mensen dingen doen in naam van de Islaam en daarom dat de Islaam ook een negatiever beeld heeft gekregen MAAR ik vind wel dat het onterecht is. Iedereen (in België en nederland toch) kan lezen en kan dus informatie opzoeken dus mag men niet zomaar oordelen over de Islaam.. zoek het op en je zal zien dat het niet altijd zo is...!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Vorenus : 25 november 2006 om 21:01. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#273 |
Schepen
|
![]() Carlgustaaf: teneerste zou ik eens wat opzoekwerk verrichten want je opmerking klopt niet..
En ik vertik ik (vermits je zo vriendelijk bent hé) om te zeggen wat wel het juiste verhaal is.. En euhh... Nieuwe spelling?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#274 |
Schepen
|
![]() Hellifiger: jammer toch van je vorige reacties die zo grof waren want nu reageer ik niet meer op jou hoewel ik toch echt op mijn tanden moet bijten om dat niet te doen..
Jammer maar helaas.. Als ik zie dat je beledigingen stoppen, dan zal ik misschien terug reageren.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#275 |
Schepen
|
![]() Carlgustaaf: dat je nu al geen complexen hebt, begrijp ik niet..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) Er zijn inderdaad veel mensen die te snel ergens een uitspraak over doen. Ik ben meerdere keren in een moskee geweest en weet hoe er aan toegaat. Ook snap ik dat de islam vaak erg verbonden is aan de culturele interpretatie van de Koran. Er zijn dus ook onwetende mensen die geloven dat Iran de Koran heel letterlijk interpreteerd, terwijl dit helemaal niet het geval is. Ik vind dus dat, omdat we in Nederland(en ook in België) zo'n grote moslimgemeenschap hebben, het onderwijs werkelijk heeft gefaald en dat er dringend betere informatie verstrekt moet worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hier kun je wat meer te weten komen over sluwe vos Tariq...Wel in het Frans...zal wel geen probleem zijn voor een "hoog-afgestudeerde" als bvb Samrah , zeker? Laatst gewijzigd door carlgustaaf : 25 november 2006 om 21:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |