Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 25 november 2006, 23:33   #381
Samrah
Schepen

Standaard

Bobke, jij bepaalt niet wie hier wel of niet welkom is. Jij bezit België niet hoor.
Samrah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2006, 23:34   #382
Samrah
Schepen

Standaard

Bobke; degene die geen enkele waarde heeft, zijn denkende mensen zoals jij..
Oud 25 november 2006, 23:34   #383
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Samrah Bekijk bericht
Online: als je ballen aan je lijf hebt, kom dan jij mijn hoofddoek uit doen.. het zal snel wettelijke zelfverdediging zijn .. Ik sterf of beter Wij Moslima's sterven nog liever dan onze hoofddoek uit te doen..
Zoals ik al zei: ik heb een goede job, en een hoog diploma en dat bereikt met hoofddoek aan! Kan je niet van jouw zeggen hé!
Nee, dat kan ik niet zeggen. Ik zou me doodschamen indien ik me onder een hoofddoek zou moeten verbergen om ongemanierde moslims die hun driften niet onder controle kunnen houden, ter wille te zijn. Laat die zwakkelingen maar eens een cursusje zelfcontrole volgen, dan hoeven hun zussen zich niet te verbergen om het risico te vermijden dat ze besprongen worden.

Nee Samrah, dat kan ik inderdaad niet zeggen. Ik hoef mezelf niet spuuglelijk te maken, te kleden in patattenzakmode en mezelf voor te doen als een wandelend tapijt om aanvaard te worden door mijn gemeenschap. Zo bekrompen zijn ze gelukkig niet.

Voor iemand met een diploma en een goede job, maak je opmerkelijk veel taalfouten. Wedden dat je in de overgesubsidieerde allochtonenindustrie aan de slag bent? Beschouw dat maar als een medelijden-gunstje, en niet echt als een prestatie.
In de privésector komen hoofddoeken niet aan de bak, tenzij in de achterkamertjes van call centers ...

Verder hoef je niets te vrezen. Hou je zedelijkheidsvodje maar strak rond je hoofd. Wie ben ik om jou tegen te houden om jezelf publiekelijk te afficheren als minderwaardige? Daar maak jij je toch alleen hopeloos belachelijk mee?
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2006, 23:35   #384
Vorenus
Banneling

Vorenus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bobke, jij bepaalt niet wie hier wel of niet welkom is. Jij bezit België niet hoor.
Wij autochtonen bepalen dat en niemand anders. Wij autochtonen zijn de rechtmatige eigenaars en burgers van dit land.
Vorenus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2006, 23:35   #385
Samrah
Schepen

Standaard

Online: bij jouw soort wil ik er zelf niet bijhoren..
Eigenlijk ben jij degene die moet verhuizen.. Jouw manier van denken past niet in dit land.. Dus trek je conclussies..
Oud 25 november 2006, 23:37   #386
Vorenus
Banneling

Standaard

Citaat:
Online: bij jouw soort wil ik er zelf niet bijhoren..
Eigenlijk ben jij degene die moet verhuizen.. Jouw manier van denken past niet in dit land.. Dus trek je conclussies..
Eerder andersom. Jij bent degene die niet wilt integreren (assimileren) in ons land met onze waarden, zeden en tradities.
Oud 25 november 2006, 23:37   #387
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bobke, hier in België, in mijn land, is er een vrijheid van geloofsovertuiging.. Ik breek dus geen enkele wet dus ????
En scheiding van kerk en staat.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2006, 23:37   #388
Samrah
Schepen

Standaard

Online: veel taalfouten? Hmm.. ja hoor kan zijn dat ik hier door heel snel en constant te reageren fouten maak maar laat ik even duidelijk zijn: mijn job heeft niets te maken met allochtonen... En zeker niet in een callcenter, grappig, dat is onder mijn niveau hoor..
Tipje van de sluier.. Ik werk voor de overheid.. En ik verdien maandelijks tussen de 2.500 �* 3000 euro netto.. Dus een gewoon bureaujobke heb ik niet hé
Oud 25 november 2006, 23:38   #389
Samrah
Schepen

Standaard

Bobke, geef voorbeelden van wat ik doe dat ik tegenstrijd is met de wet van België
Oud 25 november 2006, 23:39   #390
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Uw geloof is hier welkom, zolang ge het niet wilt opdringen en de hier geldende regels volgt.
Hier heeft Mo niets in de pap te brokken. Dat noemen we scheiding van kerk en staat.
Ik heb anders nog niet veel moslims gehoord die hier de sharia in willen voeren. Het lijkt me dat het merendeel van de moslims zeer tevreden is met de inrichting van de staat. Ik kan alleen dondersgoed begrijpen dat de mentaliteit t.o.v. moslims ze niet aanstaat. Je hoeft niks van de moslims over te nemen, maar je moet wel respect blijven tonen.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2006, 23:39   #391
Samrah
Schepen

Standaard

Ik hoef mij niet te integreren. ik ben hier geboren, praat perfect nederlands dus integreren?? Dat is niet van toepassing op mij
Oud 25 november 2006, 23:40   #392
Banneling

Standaard

Citaat:
Bobke, de Koraan is geopenbaard in een Grot door de Engel Gabriël aan Mohamed vzmh. Hij kreeg vers per vers die hij moest onthouden en doorgeven.. Het is niet dat hij opeens een boek kreeg die hij moest lezen hé
Mo's hallucinaties werden pas voor het eerst zo'n 150 jaar na zijn dood opgetekend. Kan je nagaan Samrah hoe die beweringen verdraaid werden.

Doe eens een testje. Vraag je vertrouwelingen (je kinderen bv) om binnen 70 jaar jouw goddelijke ingevingen (m.aw. de produkten van jouw verbeelding) op te tekenen. Als je dan nog leeft, herlees dan maar eens wat jij volgens je nazaten zo'n 70 jaar eerder hebt gezegd.
Dat wordt sowieso schrikken Samrah.
Oud 25 november 2006, 23:41   #393
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik hoef mij niet te integreren. ik ben hier geboren, praat perfect nederlands dus integreren?? Dat is niet van toepassing op mij
Dan bent u beter geïntegreerd dan de gemiddelde Vlaming, want die beweert ''Vlaams'' te praten.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2006, 23:41   #394
Samrah
Schepen

Standaard

Inderdaad.. Wij zijn tevreden met ons rechtssysteem.. Maar de manier waarop sommige zich gedragen tegenover de Islaam staat ons niet aan.. Je hoeft je zeker niet te bekeren, dat hoeft niet zolang ik maar Moslima ben, maar toon op zijn minst respect..
Constant de Profeet vzmh beledigen.. Waar is dat voor nodig??? Ik heb nog geen enkele keer christendom beledigd.. Dat is pas respect hebben..
Oud 25 november 2006, 23:42   #395
Vorenus
Banneling

Standaard

Citaat:
Online: veel taalfouten? Hmm.. ja hoor kan zijn dat ik hier door heel snel en constant te reageren fouten maak maar laat ik even duidelijk zijn: mijn job heeft niets te maken met allochtonen... En zeker niet in een callcenter, grappig, dat is onder mijn niveau hoor..
Tipje van de sluier.. Ik werk voor de overheid.. En ik verdien maandelijks tussen de 2.500 �* 3000 euro netto.. Dus een gewoon bureaujobke heb ik niet hé
U liegt. Indien u staatsambtenaar bent dan heeft u een vaste bedrag per maand.
Oud 25 november 2006, 23:42   #396
Samrah
Schepen

Standaard

Liberalist: je hebt gelijk.. De belgen zijn zelf tegen Walen! Hun eigen belgen die Frans spreken.. Erg of niet?? Dan durven ze nog spreken van integratie bij ons?!
Oud 25 november 2006, 23:43   #397
Samrah
Schepen

Standaard

hellifiger: nu moet ik toch reageren.
Je hebt me niet goed begrepen. Ik zei dat ik netto tussen de 2.500 en 3.000 euro verdien. Dus mijn loon ligt daar tussen. Ik bedoelde daar niet mee dat mijn loon maandelijks verdien maar ik ga hier ook niet plaatsen hoeveel ik precies verdien maar dat heb ik echt per maand!
Oud 25 november 2006, 23:44   #398
Samrah
Schepen

Standaard

Online, ah dus even denken.. Hij had epilepsie.. Hallucinaties.. Nog iets dat jullie zomaar uit jullie duimpje zuigen? Dit is echt grappig... Tis nog geen 1 april hé mensen, zo vroeg al met de grappen komen..
Oud 25 november 2006, 23:45   #399
Samrah
Schepen

Standaard

Mensen: ik ga nu slapen... Morgen reageer ik verder! Slaapwel Liberalist en blijf zeker reageren! Je bent één van de beste hier op de site! Als je vragen hebben, vraag gerust! Ik reageer wel!
Oud 25 november 2006, 23:46   #400
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Ik heb anders nog niet veel moslims gehoord die hier de sharia in willen voeren. Het lijkt me dat het merendeel van de moslims zeer tevreden is met de inrichting van de staat. Ik kan alleen dondersgoed begrijpen dat de mentaliteit t.o.v. moslims ze niet aanstaat. Je hoeft niks van de moslims over te nemen, maar je moet wel respect blijven tonen.
Respect moet je verdienen.
Als moslims vinden dat ze weinig gerespecteerd worden, moeten ze maar eerst in eigen boezem kijken. Hoogst waarschijnlijk komen zij tot de conclusie dat zij maar bijzonder weinig respect opbrengen voor de cultuur, de tradities, de gebruiken van de leitcultuur. Eisen om als volwaardig lid van de gemeenschap opgenomen te worden, terwijl ze zichzelf op basis van religieuze voorschriften segrereren en distantiëren van de kaffirs, is heel hypocriet. De dag dat ze zelf respect tonen (door bv op te houden met leitcultuur-vreemde eisen te stellen, de hoofddoekenkwestie in de scholen bij vb) zullen ze autmatisch aanvaard worden.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be