![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1121 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
vaak gaan ze werken om eerst wat economische draagkracht op te bouwen maar doordat ze dan laaggeschoold zijn lukt dit niet in de meeste gevallen komt studeren er dan niet meer van of hoe de klassemaatschappij in stand gehouden wordt he
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 28 november 2006 om 14:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1122 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik meen een vraagteken achter mijn post te hebben gezet. Wel dien ik vast te stellen dat de moeite die u neemt om mijn kwinkslagte bestrijden zich enkel uitstrekt tot een theoretische uitlating over het vormen van een correcte redenering waarbij u deskundig de grond van de zaak maskeert. U hoeft me geen antwoord te geven uw stilzwijgen daaromtrent zegt genoeg. Me thinks thou protests too much? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1123 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1124 |
|
![]() tashunkaatje
als je het perse wilt weten ik moet buiten omdat het gerenoveerd moet worden en omdat ik daar toch buiten moet betaal ik daar natuurlijk niet meer je dacht dat ik daar beschaamd voor was ? haha dan ken je kobaf nog niet wat het vraagteken betreft je vraag was - En dan nog geen huur betalen? dus je vraagt me waarom ik geen huur betaal dus je gaat er vanuit dat ik geen huur betaal en daardoor uit mijn huis moet zoals ik intussen uitlegde is het niet betalen van mijn huur een gevolg van het feit dat ik reeds moest oprotten vanwege renovaties en geen oorzaak en weet je de hele waarheid is nog ingewikkelder maar die is natuurlijk none of your business
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 28 november 2006 om 14:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1125 |
|
![]() Niet iedereen vindt wat ie wil studeren dichtbij huis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1126 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het was een vraag de connotatie die u daar aan wenst te geven is voor uw rekening, zoals je uit je Logica studie wel zal hebben meegekregen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1127 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1128 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() arm en intellectueel = een dodelijke combinatie in meer dan 1 opzicht (en dit zonder galgenhumor maar King doe eens iets aan uw waanzinnige taalgebruik. de humor ervan is .......... er misschien ergens maar zeker is dat niet
![]() |
![]() |
#1129 |
|
![]() het punt is alleen dat het moeten verhuizen de zaken niet perse vergemakkelijkt en dat ik reeds eerder al eens studies heb moeten afbreken wegens dakloos worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1130 | |
|
![]() Citaat:
ik zal het dan maar uitleggen heel die toestand (inclusief taalgebruik ) was ironisch probeer mss in t vervolg eerst eens de rode draad in de discussie te vatten voor je je weer moeit ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 28 november 2006 om 14:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1131 |
|
![]() dat pendelen doe ik nu ook, maar buiten dat het peperduur is vind ik dat geen probleem. gewoon recupereren als studietijd he.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1132 |
|
![]() En 3 uur pendelen per dag kost niets Tashunka? Als je dan ook nog bij zou klussen om het wat beter te hebben, kom je wel tijd te kort, vrees ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1133 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
In het weekend heb je geen les en dan heb ik bijgeklust ja. Als je gemotiveerd bent en je wilt dan lukt dat wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1134 |
|
![]() ja ja t is goed ge zijt ne flinke zenne
![]() ps ik beken dat ook dit een argumentum ad hominem is ![]() slaapwel mensen
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 28 november 2006 om 15:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1135 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In princiepe moet de overheid gewoon a) kindergeld na 18 jaar afschaffen en vervangen door studiefinanciering b) openbaar vervoer (tram, trein, bus) gratis maken voor studenten en c) bijna renteloze leningen verstrekken. En niet beginnen met die van kutbedragen als 3000 euro max per jaar, want daar komt ge ook niet van rond..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1136 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1137 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
hier ben ik weer, graag een antwoord op mijn vraag: er is geen geld voor blindegeleidehonden op te leiden, er is geen geld om gehandicapten een steun te geven zodat ze zelfstandig thuis kunnen blijven en tot slot, nu heb ik nu een getal ,7200 mentaal gehandicapten wachten op de nodige verzorging en staan op een wachtlijst. Deze mensen worden niet geholpen omdat , tja hoe moet ik u noemen, de solidariteit ten onrechte misbruiken. U hebt mij nog nooit geantwoord op mijn kritiek dus nu graag een antwoord. Nogmaals : een blinde zit nu thuis omdat jij zonodig wil gaan studeren. Ik meende nog wel dat het vierde wereldesyndicaat iets was voor solidariteit, mensen helpen, ....maar blijkbaar is dat een groepje egoïsten, die met de gehandicapte medemens géén fluit inzitten. Probeer er maar mee te slapen, een blinde zit nu thuis, een mentaal gehandicapte zit ergens te verkommeren,..... ![]() Laatst gewijzigd door boerenverstand : 28 november 2006 om 16:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1138 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1139 |
|
![]() Dat zou zeker de reden niet mogen zijn. Mensen die fysiek gehandicapt zijn kunnen immers vaak verstandelijk tot grote prestaties in staat zijn , om maar een voorbeeld te noemen.
iedereen zou gelijke kansen moeten krijgen op vlak van onderwijs voor zowel armen als fysiek gehandicapten is de mobiliteit vaak een probleem zo goed als gratis universiteit kan makkelijk gerealiseerd worden via het internet en kost een minimum voor de overheid om te realiseren. de redenering van boerenverstand is natuurlijk ook een drogredenering dat de mensen die hij opnoemt tekort lijden is allerminst mijn of eender welke andere arme zijn schuld. zijn redenering komt op hetzelfde neer als zeggen er waren twee kogels en drie mensen en het is jouw schuld dat de twee andere dood zijn het is een archetypische drogrede die in combinatie met tal van statuten die aan mensen worden toegekend vaak wordt gehanteerd om armen tot in het oneindige tegen elkaar te kunnen blijven opzetten en waarbij het erop neer komt dat de éne arme of net niet arme altijd zogezegd de oorzaak is van de ellende van de andere voddenraper.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 28 november 2006 om 16:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1140 |
Banneling
|
![]() Hoe ben jij aan een beurs geraakt om te beginnen?
|
![]() |
![]() |