![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#661 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Want dat is wat er bij echte afwijkingen zoals kleurenblindheid, sikkelcelanemie en hartafwijkingen het geval is. En bepaalt waarom het een afwijking is. En kan je mij dan ineens ook even vertellen welke nadelen die afwijkingen met zich meebrengen, want ook dat is een kenmerk van de afwijkingen die je opsomt om te vergelijken met homoseksualiteit. Pfff... ik denk dat het onderhand wel duidelijk mag zijn dat je hier - tegen beter weten in - uit je nek aan het lullen bent. |
|
|
|
|
|
|
#662 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#663 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik wed dat je niet eens weet over welke vragen ik het heb en nee, ik herhaal ze niet meer voor jou. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#664 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Een potje die denkt dat hij een dekseltje is of een deksel dat denkt dat hij een potje is, is volgens mij niet normaal. Het is toch niet zo aartsmoeilijk om vast te stellen waarom sexuele organen van mensen precies zo gemaakt zijn toch? Als mensen liever op hun handen zouden lopen, zou je dat ook normaal vinden? Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#665 | |
|
|
Citaat:
En dan stel ik nu voor dat je eens antwoordt op mijn vragen uit deze post. |
|
|
|
|
|
|
#666 | |
|
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Edina : 30 november 2006 om 11:24. |
|
|
|
|
|
|
#667 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Het is zeer bevreemdend dat iemand een bepaalde eigenschap met hand en tand wenst te catalogeren als iets negatiefs, maar dat diezelfde persoon zegt dat mensen die dan die eigenschap ook daadwerkelijk bezitten, daar niet op beoordeeld worden... Wat is dan het nut van die catalogering? Waarom wenst u dat dan toch zo te verdedigen? Ik zie geen andere mogelijkheid dan dat u net op basis van die catalogering bepaalde zaken gaat weigeren aan die mensen (bvb. het aangaan van een huwelijk), waardoor u natuurlijk net wel die mensen zuiver gaat beoordelen op hun (in uw ogen negatieve) eigenschap.
|
|
|
|
#668 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De dieren kunnen er dan ook niet over praten, just do it! |
|
|
|
|
|
|
#669 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#670 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Neen!
Citaat:
Citaat:
Ik herhaal het nog een keertje... Als ik zeg dat kleurenblindheid een afwijking is, zegt toch ook niemand dat ik mensen met deze eigenschap in het verdomdhoekje stop. Maar o wee als je dat zegt van homosexualiteit. Dan ben je van alles en nog wat. Laten we dus maar in het midden laten wie hier de hypocriet is. Paulus. |
||
|
|
|
|
|
#671 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
|
#672 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Ik begin het inderdaad te snappen: u roert zich als een duivel in een wijwatervat om de logische conclusie te omzeilen. Waarom is het anders zo moeilijk om te antwoorden op een simpele vraag?
Dus: ik herhaal het nog een keertje, omdat u het blijkbaar niet snapt of wilt snappen: Citaat:
Out of the blue, into the black Laatst gewijzigd door Turkje : 30 november 2006 om 11:39. |
|
|
|
|
|
|
#673 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#674 |
|
|
Als het geen lichamelijke disfunctie (weer een nieuw woord!) is, maar wel meer is dan een statistische afwijking, kan je dan eens precies omschrijven waar de afwijking juist zit???
|
|
|
|
|
|
#675 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Je ontwijkt de vraag, Paulus. Waarom hecht je er zoveel belang aan om homoseksuelen met alle geweld als "abnormaal" of "afwijkend" te catalogeren? Wat levert jou dat op?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#676 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#677 | |
|
Banneling
|
Illusion
Citaat:
Marginalen in de geschiedenis: over beulen, joden, hoeren, zigueners en andere zondebokken. Fernand van Hemelryck uitg Davidsfonds. citaat p192: Door een edict van 6augustus 39O veroordeelde de (christelijke ) keizer Theodosius de homosexuelen tot de brandstapel. ...Gedurende ongeveer 15 eeuwen zullen er brandstapels opgericht worden voor homosexuelen. Laatst gewijzigd door eno2 : 30 november 2006 om 11:50. |
|
|
|
|
|
|
#678 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
En wilt u dan ook individuen bepaalde zaken ontzeggen omwille van die "afwijking van de geaardheid"? Of gaat u, zoals u zelf bij hoog en bij laag beweert, mensen beoordelen op wie ze zijn (in toto), en niet zuiver op basis van die (in uw ogen negatieve) eigenschap?
|
|
|
#679 |
|
|
Het feit dat ze ( en met "ze" bedoel ik het kleine groepje homofundi's) dan geen kinderlevens naar de kloten kunnen helpen door ze te adopteren!
|
|
|
|
|
|
#680 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik vind het gewoon belangrijk om dingen te benoemen zoals ze zijn. Ik hou van duidelijkheid, van orde ook. Als we voortdurend normen en waarden gaan verleggen zitten we straks in een decadente samenleving. Ik vind normen en waarden belangrijk. Ze geven richting in een maatschappij en maken het samenleven gemakkelijker. Ik hou niet zo van dat alles-kan-en-alles-mag gedoe. Ik hou van structuur. Daarbij is het belangrijk om te weten wat binnen dan wel buiten de norm valt. Of met andere woorden, wat normaal is en wat niet. Daarenboven vind ik dat ik goeie redens heb om homosexualiteit als niet normaal te beschouwen. Omdat het niet normaal is. Een penis past niet toevallig in een vagina, het is er voor gemaakt en bedoeld. Je kunt toch niet zeggen dat dit geen argument is zekers?! En jij. Waarom vind jij homosexualiteit wel normaal? Wat levert jou dat op? Paulus. |
|
|
|
|