![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#721 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij zei dat er geen aanwijzingen waren die het verband tussen sexualiteit en voortplanting ondersteunen. Ik zeg jawel; een zaadlozing is een duidelijk aanwijsbaar verband. Ik ga niet als een kleinzieligaard naar de functie van een zaadlozing vragen, dat ligt immers voor de hand. Neen zeg jij nu want mensen kunnen ook genieten zonder zaadlozing. Staat er soms 'dom' op mijn voorhoofd of zo? Waar heb ik het over genieten? Daar gaat het toch niet over? Je vroeg een aanwijzing en je hebt er één gekregen. Een beetje ernstig blijven hé?! Je zegt toch ook niet dat er geen enkel verband is tussen zien en het oog omdat sommige mensen blind zijn. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 30 november 2006 om 15:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#722 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#723 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar gaat het bij JOU inderdaad niet over, beste Paulus, omdat je er nog steeds niet in slaagt op sekualiteitsbeleving los te zien van voortplanting. Voor mij zijn dat twee zaken die los staan van elkaar. Waarom? Omdat menselijke seksualiteit in de overgrote meerderheid van de gevallen niets met voortplanting te maken heeft en alles met lust en genieten. Zie je het verschil?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#724 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vertaling: ik kan de argumenten niet meer weerleggen, dus negeer ik ze maar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#725 |
Minister-President
|
![]() Waarom dan steeds in een topic over homo's; homoseksualiteit over pedofilie beginnen???
![]() |
#726 |
|
![]() Ik en anderen hebben je al definities gegeven voor afwijking. Volgens jou viel homosexualiteit onder geen van die definities. Maar toch blijf je het een afwijking noemen. Daarom vraag ik je: wat is jouw definitie van afwijking? Als het niet louter gaat om een procentueel minder voorkomende eigenschap en ook niet over een lichamelijk gebrek, dan weet ik immers niet waar je het precies over hebt. En vraag 2: wat zijn de nadelen van die afwijking? Want een afwijking zonder nadelen lijkt mij een beetje een contradictio in terminis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#727 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vraag maar eens aan de apotheker wat zijn best verkochte product is. Ik zie ook dat je nu de nadruk verlegt naar de 'beleving', maar daar ging het niet over he Raf. Je draait rond de pot. Je vroeg een aanwijzing naar het verband tussen sexualiteit en voortplantin,g en ik heb je die gegeven. Nu blijkt dat voor jou niet belangrijk meer omdat je weet dat ik met dit verband mijn stelling dat homosexualiteit geen normaliteit is kan funderen. Niet helemaal eerlijk me dunkt. Waarom vroeg je naar dat verband? Ik gaf je het en je doet er niks mee. Je verlegt de dicussie eerst naar genieten en nu weer naar de beleving. Doch dit alles, zowel de lust het spel het genieten en klaarkomen komt voort uit ons voortplantingsinstinct dat de oorzaak is van alles. En dat weet je best. Maar je ontkent het. Je ontkent dat je sexueel gedrag buiten het normale valt. Zonder enig fundament. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#728 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#729 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#730 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe komt het dat homoseksualiteit bestaat en dat dit ook bij vele andere diersoorten voorkomt? Wat zou, gezien dit bij andere diersoorten ook lang niet ongewoon is, de functie zijn van homoseksualiteit? Moeten wij, na deze punten onderzocht te hebben, als samenleving besluiten homoseksualiteit te accepteren als iets wat deel van ons uitmaakt, namelijk de gezonde natuur, en niet als een afwijkende groep mensen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#731 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#732 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#733 |
|
![]() Vanuit het zwembad is internetten nogal moeilijk. Ik ben pas terug thuis. En ik heb geen posts genegeerd, die niet in mijn kraam pasten hé.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#734 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#735 |
|
![]() Het gaat dan ook niet over het liever zien van blote vrouwen, maar om de hypocriete houding om seks tussen mannen af te keuren en terzelfdertijd wel te geilen op en te fantaseren over seks tussen vrouwen. Je moet seks tussen mannen helemaal niet prikkelend vinden om het als normaal te beschouwen hé. Om de één of andere reden wordt hier steeds over mannen gepraat als het over homoseksualiteit gaat. Voor vrouwen is dat blijkbaar meer aanvaard. En dat is wel degelijk hypocriet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#736 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 30 november 2006 om 17:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#737 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Misschien moet jij Paulus eens proberen te helpen om een definitie te geven voor afwijking. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#738 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Raf een concrete vraag.
Zie jij een zaadlozing als aanwijzing voor het verband tussen sexualiteit en voortplating, ja of neen? Paulus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#739 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#740 |
Secretaris-Generaal VN