![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#701 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met welk doel, Paulus? Is het alleen maar om neer te kunnen kijken op je medemens, of heb je ook nog een ander doel voor ogen? Ik klop daarvoor niet aan bij "de rest", Paulus, maar wel bij degenen die de touwtjes in handen hebben en die de gelijke rechten dwingend kunnen opleggen. Wat "de rest" daar verder over denkt, laat me koud.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#702 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#703 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een jongen of een meisje om mee te trouwen, dat is net hetzelfde. Hij is vier jaar aljebief.... Ik noem dat aanmoedigen ja. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#704 | ||||
|
![]() Je geeft dus toe dat je geen argumenten hebt voor je onnozele stelling?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En denk je nu dat dit enkel voorkomt in Turkse gevangenissen? Nu begint de ware aard toch wel echt boven te komen hoor! En nee, je hebt dat niet gezegd, maar wel gesugereed. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#705 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#706 |
|
![]() Denk je nu echt dat iemand van zo'n pamfletje holebi wordt??? Er wordt enkel aangemoedigd om te aanvaarden dat het normaal is als je homoseksueel BENT!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#707 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik neem een pauze het gaat me toch te snel hier.
Misschien vragen aan Edina en Raf om een, samenvattende stelling te formuleren waarin we de discussie enigsinds kunnen hervatten. Het gaat me te snal om te kunnen volgen. Intussen wek ik een andere discussie af. Een kleine pauze hier. Mijn mailbox zit trouwens ook overvol. Paulus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#708 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik moet volgens jou eens uitleggen wat homosexualiteit is en wat een afwijking is...? Kijk in het woordenboek he zeg, en tracht eens inhoudelijk te discuteren. pAULUS; |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#709 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#710 |
Minister
|
![]() Met het zelfde gemak kan ik stellen dat de aanvaardingsdrang van holebi's voortkomt uit de even existentiële angst door het bewustzijn van een essentiële contradictie in hun sexualiteit tussen de finaliteit en het voorwerp ervan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#711 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#712 |
Minister
|
![]() Wilt u dit eens tegen Pieke zeggen? Die beschouwt het immers als een bonus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#713 |
|
![]() mij geen woorden in de mond leggen. Ik stel dat het evolutionair gezien een voordeel oplevert, anders zou de natuur het er wel uitgekegeld hebben. Iets anders dan wat u ervan maakt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#714 | |
Minister
|
![]() Citaat:
In wezen slaan uw voorbeelden grotendeels ook op voortplanting omdat paarbinding en aanverwanten van belang zijn bij het opvoeden van het nageslacht. Denkt u nog eens aan mijn eerder vraag naar het al dan niet bestaan van verschillen in frequentie en spreiding van sexuele activiteit tussen soorten waar de vruchtbaarheid van de vrouwtjes aan de mannetjes bekend is en die waar dit niet het geval is? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#715 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#716 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#717 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#718 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Blijft natuurlijk de vraag of het nu gaat om een afwijking of een variante. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#719 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is die orde of die structuur dan in het gedrang wanneer twee mannen of twee vrouwen met wederzijdse toestemming het bed met elkaar delen? Op welke manier komt het onderscheid tussen mensen die jij als "normaal" beschouwt en degenen die jij als "abnormaal" beschouwt de orde en de structuur van de maatschappij ten goede?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#720 |
|
![]() |
![]() |
![]() |