![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#861 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#862 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Kan je dan eventjes een studie aanhalen die dat aantoont? Want het zal waarschijnlijk als een schok aankomen, maar homoseksuelen hebben altijd al kinderen opgevoed. Zonder enige nadelen. En nee de seksuele voorkeur van die kinderen, verschilt niet van die van kinderen opgevoed in heteroseksuele koppels. Dat homoseksuele koppels nu kinderen kunnen adopteren, verandert overigens weinig. Want ook nu al gebeurde dat, maar dan kon slecht één van de partners officiëel adoptieouder zijn. In praktijk hadden ze natuurlijk 2 ouders van hetzelfde geslacht. Nu is dat officiëel gemaakt zodat ouders en kinderen alle rechten krijgen die ze verdienen.
|
|
|
|
|
|
#863 |
|
|
ROFL, natuurlijk was het doelbewust! De ironie van mijn "toevallig" was je waarschijnlijk ontgaan. Je vroeg mij een objectieve definitie van afwijking en die heb ik gegeven. Omdat je die gewoon niet kan weerleggen, verklaar je het nu als "niet de moeite waard". Op jouw objectieve definitie is het daarentegen nog steeds wachten.
|
|
|
|
|
|
#864 |
|
|
De toon is enkel een kwestie van stijl (en strategie). De inhoud van zijn posts tonen duidelijk aan dat hij wel degelijk homofoob is. Iemand die gelooft dat het aanzien van homoseksualiteit leidt tot de verspreiding ervan en bijdraagt aan een decadente samenleving, is wel degelijk homofoob. Zijn posts in andere topics tonen ook aan dat het niet zijn enige fobie is.
|
|
|
|
|
|
#865 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat de norm is en waarom zeg ik hier:http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=744 En nee. Ik ben helemaal geen homofoob. Moest dat wel zo zijn zou ik dat zeker durven zeggen. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#866 |
|
Parlementslid
|
Er zijn veel mensen op dit forum die waarlijke meesters zijn in het camoufleren van hun talloze fobieën achter een ingewikkeld en semi-rationeel discours, het zou hen sieren moesten ze voor één keer eens eerlijk uitkomen voor wat ze echt denken. In dat opzicht heb ik meer respect voor een carlgustaaf die tenminste een eerlijke klootzak is dan voor al die andere pseudo-intellectuelen die via taal-en redeneringsspelletjes hun eigen haat en vooroordelen verbloemen.
Laatst gewijzigd door Metal Tom : 1 december 2006 om 14:35. |
|
|
|
|
|
#867 | ||
|
|
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Edina : 1 december 2006 om 14:38. |
||
|
|
|
|
|
#868 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hoe gaan we deze mensen noemen? Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#869 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 1 december 2006 om 14:41. |
|
|
|
|
|
|
#870 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#871 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#872 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#873 |
|
Staatssecretaris
|
Volgens mij zijn die er omwille van de voortplanting (voorlopig toch nog), maar zoals hier al tot vervelens toe herhaald is, gaat het bij homosexualiteit duidelijk niet om voortplanting. Voortplanting is hier dus geen criterium.
|
|
|
#874 |
|
|
als we de enkel de criteria van de voorstanders mogen gebruiken heeft discussie hier geen zin en gaat u beter op een holebi-forum debatteren.
Laatst gewijzigd door jan hyoens : 1 december 2006 om 14:52. |
|
|
|
|
|
#875 |
|
Staatssecretaris
|
Dat heeft niets met voor- of tegenstanders te maken. Sexualiteit en voortplanting zijn nu eenmaal niet gelijk aan elkaar. Dat is de evidentie zelf. Waarom dan toch zo krampachtig blijven vasthouden aan een drogargument?
Laatst gewijzigd door Manuel* : 1 december 2006 om 15:01. |
|
|
|
|
|
#876 |
|
Minister-President
|
Hoe heet die uitdrukking ook alweer van die pot en die ketel en iets van zwart zien?
|
|
|
#877 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik weet ook wel dat niet elke vrijpartij een kind als resultaat beoogt, maar dat neemt niet weg dat we sexuele gevoelens hebben, door en vanuit dat instinct. Daarom is de kunde tot voortplanten, waarvoor inderdaad twee geslachten nodig zijn, te rekenen onder normaliteit. Daarvoor en met die functie zijn er jongens en meisjes en hebben we sexuele gevoelens. Homosexualiteit buiten die norm, niet door mij maar door de natuur bepaald in alle objectiviteit. Moest ik sexueel actief moeten zijn met een homosexuele man om aan kinderen te kunnen komen buiten mijn monogame relatie met mijn vrouw, dan zou mij dat zeer onwennig, onnatuurlijk en abnormaal overkomen. Vandaar mijn bezwaar om het normaal te vinden wat homosexuelen moeten doen om aan kinderen te komen. Dat is niet de natuurlijke weg. Niet de normale weg. niet de normale sexualiteit door de natuur ons gegeven. Je hoeft het niet met me eens te zijn. Maar ik vind mijn argumenten sterk genoeg om niet voor homofoob door te gaan. Het is een welgemeende en gefunderde stelling. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#878 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Ben je zeker dat het niet gewoon jouw hormonen zijn die opspelen?
Laatst gewijzigd door Eternity : 1 december 2006 om 15:09. |
|
|
|
|
|
|
#879 |
|
Parlementslid
|
Pot? Maak het nog wat erger ja!