![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#981 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#982 |
|
Parlementslid
|
In de vruchtbare leeftijd is er onder de Belgische bevolking een tekort aan vrouwen (bron: NIS)
Alternatieven: - een vrouw importeren - homo worden |
|
|
|
|
|
#983 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#984 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Dringend eens wat meer holebi's leren kennen dan!!! Ondanks het feit dat er nog steeds mensen met even bekrompen ideeën rondlopen dan jij, is de meerderheid van de holebi's perfect gelukkig.
Laatst gewijzigd door Edina : 2 december 2006 om 16:25. |
|
|
|
|
|
#985 |
|
|
Dat staat er helemaal niet. Er staat alleen dat het vaker voorkomt bij holebi's. Maar er staat ook bij waarom dat zo is. Je hebt duidelijk nog niet de moeite gedaan om dat te lezen.
|
|
|
|
|
|
#986 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#987 |
|
Minister-President
|
Maar blijkbaar zijn er diet dat gewoon niet willen snappen. Wat is daar nu mis aan, een koppel van toevallig hetzelfde geslacht van 2 mensen die gelukkig zijn... ongelofelijk dat er nog zo'n mensen rondlopen die het woord geluk niet kennen...
|
|
|
#988 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik wacht trouwens nog altijd op het argument waarom ik het normaal zou moeten vinden. De enige die daar een redelijk antwoord op gaf was Raf. Hij bekende dat het louter voor zijn persoonlijk voordeel was en dat de rest hem niet kan schelen. Wat ik niet kan aanvaarden natuurlijk. Paulus. |
|||
|
|
|
|
|
#989 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#990 |
|
Minister-President
|
En mensen persoonlijk aanvallen daar heb je blijkbaar ook wel iets van weg.
Als je zo moet beginnen, goe bezig, héél goe bezig. Is dat echt zo plezant homo's aanvallen ja en voortdurend op hun kap zitten?
|
|
|
#991 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Zit jij daar in een famile van psychologen en psychiaters ? Een depressie is géén psychose ? Ik heb toch liever een zware griep dan een depressie . Nu ga je zeggen dat een griep ook geen ziekte is zeker . |
|
|
|
|
|
|
#992 | ||||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus. |
||||||||
|
|
|
|
|
#993 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Angsten en depressies staan bij holebi-vrouwen op 2 waar het ziekten betreft en op 3 waar het holebi-mannen betreft . En nogmaals , ook negers en inderdaad dikkerds worden permanent gediscrimineerd , hoe komt het dan dat depressie geen typische ziekte is voor die groepen ? Ik ken toevallig nogal wat homo's en dikkerds , welnu , het cliché van de gezellige dikkerd en de probleemhomo klopt . |
|
|
|
|
|
|
#994 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#995 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
2 geestelijke stoornis gekenmerkt door bedroefdheid, pessimisme en een gebrek aan zelfvertrouwen 3 gevoel van neerslachtigheid Psychose 1 geestesziekte waarbij men wanen heeft ![]() Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 2 december 2006 om 16:43. |
|
|
|
|
|
|
#996 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#997 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Paulus. |
||
|
|
|
|
|
#998 | ||
|
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#999 |
|
Minister-President
|
De homofobie begint hier voor de verandering weer héél hoge toppen te scoren.
Nu ja het lijkt duidelijk als het in sommigen hun kraam niet past heeft niemand recht op dat beetje geluk, liefde en tederheid in het leven... Walgelijk eigenlijk! |
|
|
|
|
|
#1000 | |
|
|
En waar staat dat homoseksualiteit normaal is omdat het natuurlijk is schatje. Dat het natuurlijk is, is een evidentie. Dat ontkennen is idioot. Het is namelijk algemeen voorkomend in het dierenrijk.
Waarom het geen afwijking is en dus normaal is, schreef ik hier: Citaat:
|
|
|
|
|