![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1161 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
|
#1162 |
|
Minister-President
|
Als mensen van elkaar houden kan je dat indd liefde noemen ja... Trouwens er zijn hetero's die dat ook doen éh en nogmaals niet alle homo's doen dat maar blijkbaar wil je dat gewoonweg niet lezen.
|
|
|
#1163 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Natuurlijk heb je gelijk, maar er is meer... De vergelijking met homoseksualiteit gaat echt niet op. Want bij gehandicapten is er wel degelijk sprake van het niet (meer) (correct) functioneren van bepaalde organen of lichaamsdelen, iets wat bij holebi's natuurlijk totaal het geval niet is. En daarmee wil ik natuurlijk niet zeggen dat je gehandicapten wel als abnormaal moet gaan beschouwen! Maar wel dat het appelen met peren vergelijken is.
Laatst gewijzigd door Edina : 4 december 2006 om 10:44. |
|
|
|
|
|
#1164 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
|
#1165 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het liederlijk gedrag van homo's kan enkel te danken zijn aan depressie . Een vrouw versieren kost moeite , homo's zien die moeite niet zitten , ze zien trouwens niets zitten . Dan maar vlug op een vent , de lustgevoelens zullen de depressie wel verdrijven . Dat is de oorzaak van homofilie , en dat heeft in essentie niets met seks te zien , wel met psychose . |
|
|
|
|
|
|
#1166 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#1167 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ja, homoseksuelen dragen een grotere kans op HIV en aids in, maar dat is geen referentiekader om wat jij tof vindt op te dringen aan anderen. Stoort het je? Doe vooral verder. Heb je er geen last van, zitten ze niet in jouw slaapkamer? Probeer er dan vooreerst mee te leven.
|
|
|
|
#1168 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wie heeft hier dit onderwerp opgestart ? Een homo die meende te kunnen bewijzen dat homoseksualiteit normaal is . Als je dan kan bewijzen dat het niet normaal is moet je plots zwijgen . Het niveau . |
|
|
|
|
|
|
#1169 |
|
Parlementslid
|
Kunt u me nog eens wijzen alwaar u dit onomstotelijk, wetenschappelijk verantwoord en objectief hebt aangetoond. Ik heb het geloof ik gemist.
|
|
|
#1170 |
|
|
Ik vermoed dat Kaffer gewoon aan coprolalie lijdt.
|
|
|
|
|
|
#1171 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
En nogmaals je spreekt jezelf weer tegen ivm wat je eerder zei. Trouwens blijkbaar is het woord liefde, echte liefde, respect, tederheid, genegenheid je vreemd hé?
|
|
|
|
#1172 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#1173 |
|
|
Toch klopt het niet helemaal. Het punt is dat anale seks een hoger risico op HIV besmetting inhoudt als het onbeschermd gebeurt. Ook hetero's hebben een grotere kans op HIV-besmetting wanneer ze onbeschermd anale seks hebben.
Homoseksuelen die geen anale seks hebben, lopen een kleinere kans op een HIV-besmetting dan heteroseksuelen. En voor homoseksuele vrouwen is het risico op HIV besmetting sowieso kleiner dan voor heteroseksuele vrouwen. En ook het aantal partners waarmee je onbeschermde seks heeft, bepaalt de kans op HIV-besmetting. Of je nu heteroseksueel of homoseksueel bent. Laatst gewijzigd door Edina : 4 december 2006 om 11:59. |
|
|
|
|
|
#1174 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Kinderen van moeders met HIV/aids, vrouwen die verkracht worden (subcultuur in Zuidelijk Afrika) en mannen met homoseksuele contacten zijn gewoon hogere risicogroepen.
|
|
|
|
|
#1175 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar in deze thread gaat het er net over. Het gaat er net om dat een homosexueel iemand zijn geaardheid als een normaliteit wil gaan bewijzen. Dit is een forum. Onderdeel Maatschappelijke problemen. Als je mijn reageren in die context beledigend noemt...tja? Dan is er geen dialoog meer mogelijk uiteraard. Ikzelf ben nochtans in deze thread verschillende keren welbewust en welbedoeld beledigd geweest met daartoe bedoelde scheldwoorden... Ik denk dan als je daar echt niet tegen kunt ben je eigenlijk niet rijp om op fora te discuteren. Het is trouwens een algemeen erkend feit dat wanneer iemand om de man begint te spelen ipv op de bal, de argumenten meestal opgebruikt zijn. Tenminste, volgens de argumentatieleer. Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1127 Paulus. |
||
|
|
|
|
|
#1176 |
|
|
De correcte feiten geven, heeft niets te maken met marginaliseren. Het aantal mensen dat onbeschermd (analse) seks heeft (homo- of heteroseksueel) is nu eenmaal niet marginaal.
|
|
|
|
|
|
#1177 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1178 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ja, zeer fijn, maar het neemt niet weg dat het percentage HIV/aids-lijders onder homoseksuelen groter is dan onder heteroseksuelen, en dat bij die heteroseksuelen ook een grotere factor van onwil (verkrachting, via de moeder) meespeelt. Dat de oorzaak daarvan ten dele het feit is dat er tussen homoseksuelen een percentueel groter aantal (onbeschermde) contacten zijn dan bij heteroseksuelen, tja.
Laatst gewijzigd door lombas : 4 december 2006 om 12:24. |
|
|
|
|
|
#1179 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
U knoopt namelijk touwtjes aan elkaar vast die er niet zijn. |
|
|
|
|
|
|
#1180 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|||
|
|
|