Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 december 2006, 12:57   #1181
Eternity
Parlementsvoorzitter

Eternity's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaffer Bekijk bericht
De pers wijst er de afgelopen week nochthans op dat 70% van de nieuwe AIDS-gevallen in Belgie homo's zijn , of moet ik dat nu ook al bewijzen ?

Het liederlijk gedrag van homo's kan enkel te danken zijn aan depressie .

Een vrouw versieren kost moeite , homo's zien die moeite niet zitten , ze zien trouwens niets zitten .

Dan maar vlug op een vent , de lustgevoelens zullen de depressie wel verdrijven .

Dat is de oorzaak van homofilie , en dat heeft in essentie niets met seks te zien , wel met psychose .
Een lesbienne is dan iemand die teveel moeite wilt doen? een strever zeg maar

Of heeft zij gewoon de juiste man (u misschien?) nog niet ontmoet?

Frank Dane
Eternity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2006, 12:58   #1182
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eternity Bekijk bericht
Een lesbienne is dan iemand die teveel moeite wilt doen? een strever zeg maar

Of heeft zij gewoon de juiste man (u misschien?) nog niet ontmoet?
Kaffer weet niet waar hij het over heeft. Hij is een baken van onwetendheid.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2006, 13:17   #1183
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Dat hoeft niet persé met woorden, Paulus. Je afkeer van homoseksualiteit en homoseksuelen blijkt uit je woorden, gedragingen, lichaamstaal, ...
Niet meer dan jouw afkeer voor mijn hetero-zijn Raf.

Citaat:
Wat voor "perversiteiten", Paulus?
Dat specifiëren zou ons te ver van het onderwerp brengen vrees ik. Dat hoeft ook niet. Iedereen weet dat perversiteiten bestaan. Nog een woord dat ik niet heb uitgevonden, maar weldegelijk bestaat.

Citaat:
Jij hebt ondertussen al zovele van mijn vragen en opmerkingen genegeerd, Paulus...
Je bedoelt natuurlijk dat ik jou een antwoord heb gegeven waarmee je niks kon aanvangen om je gelijk te halen. Als het weigeren van specifiëren van perversiteiren bijvoorbeeld, voor jouw, onder het negeren van 'vragen en opmerkingen' rekent, dan mag ik zeker stellen dat mijn vraag van een hele andere aard is. Ik probeer je tegemoet te komen, om jou te begrijpen. Jij wil je vastklemmen op details. Tenminste zo, zie ik het.

Jij wil mij helemaal niet begrijpen. Enkel veroordelen. Precies datgene wat je mij verwijt, maar niet hard kan maken.

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 4 december 2006 om 13:25.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2006, 13:23   #1184
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Qua seksuele voorkeuren is het niet nodig om normen te stellen zolang anderen daar geen nadelen of schade van ondervinden. Waarom dat wel zo zou zijn, heb je nog steeds niet kunnen uitleggen.
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1150

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2006, 13:25   #1185
Tashunka
Gouverneur

Tashunka's schermafbeelding

Standaard

Ik begrijp het probleem eigenlijk niet goed.
Homosexualiteit is van alle tijden en die mensen doen niemand kwaad. De seksuele voorkeur van iemand behoort tot zijn privé leven en hij is vrij dat te beleven zoals hij wil (uiteraard binnen de grenzen van onze wet).
Ik begrijp dan ook de holebi fobie niet, ik begrijp niet waarom sommige mensen dit blijkbaar zien als een nefaste invloed op de maatschappij.
Tashunka is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2006, 13:42   #1186
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
ER ZIJN GEEN NORMEN NODIG VOOR ZAKEN WAAR NIEMAND LAST VAN HEEFT.

http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1094

http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1099

http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1160

Laatst gewijzigd door Edina : 4 december 2006 om 13:46.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2006, 14:05   #1187
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niet meer dan jouw afkeer voor mijn hetero-zijn Raf.
Waaruit, pray tell, heb jij afgeleid dat ik een afkeer voel voor jou hetero-zijn? Het enige waar ik een afkeer voor voel, Paulus, is jouw homofobie.

Citaat:
Dat specifiëren zou ons te ver van het onderwerp brengen vrees ik. Dat hoeft ook niet. Iedereen weet dat perversiteiten bestaan. Nog een woord dat ik niet heb uitgevonden, maar weldegelijk bestaat.
Je wriemelt en je spartelt dat het lieve lust is. Waarom breng je die "perversiteiten" in dit topic ter sprake als je zelf zegt dat ze niet relevant zijn? Iedereen weet inderdaad dat er perversiteiten bestaan, maar jij brengt ze in verband met dit topic. Het is dan ook niet meer dan normaal (no pun intended) dat je het verband verklarat tussen homoseksualiteit en die perversiteiten die je klaarblijkelijk overal ontwaart...

Citaat:
Je bedoelt natuurlijk dat ik jou een antwoord heb gegeven waarmee je niks kon aanvangen om je gelijk te halen. Als het weigeren van specifiëren van perversiteiren bijvoorbeeld, voor jouw, onder het negeren van 'vragen en opmerkingen' rekent, dan mag ik zeker stellen dat mijn vraag van een hele andere aard is. Ik probeer je tegemoet te komen, om jou te begrijpen. Jij wil je vastklemmen op details. Tenminste zo, zie ik het.

Jij wil mij helemaal niet begrijpen. Enkel veroordelen. Precies datgene wat je mij verwijt, maar niet hard kan maken.

Paulus.
Kijk eens Paulus: verschillende mensen die deelnamen aan dit topic (h)erkennen dat jouw ehm... "argumenten" louter gebaseerd zijn op homofobie. In plaats van je geest zelfs maar een héél klein beetje te openen voor de talloze argumenten die in dit topic al aan bod kwamen, heb jij ervoor gekozen om krampachtig vast te houden aan dat éne enge beeld dat je van seksualiteit hebt, namelijk dat al de menselijke seksualiteit voortvloeit uit iets wat jij het "voortplantingsinstinct" hebt genoemd. Je weigert pertinent om bewijzen aan te nemen die niet stroken met de axioma's die jij je van bij het begin van dit topic toegeëigend hebt, en dan kom jij mij hier nu vertellen dat je probeert om mij tegemoet te komen?

Desiderius heeft het goed verwoord: "...dat de hele discussie over het al dan niet "normaal" zijn van homoseksualiteit niets meer is dan irrelevante praat voor de vaak. Maar dan wel praat die behoorlijk kwetsend kan zijn."
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2006, 15:07   #1188
Kaffer
Banneling

Kaffer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metal Tom Bekijk bericht
Kunt u me nog eens wijzen alwaar u dit onomstotelijk, wetenschappelijk verantwoord en objectief hebt aangetoond. Ik heb het geloof ik gemist.
Je hebt inderdaad een deel van de discussie gemist .

Sites die gemaakt zijn door homo's geven zelf toe dat depressie een typische homoziekte is .

Dit komt NIET door discriminatie , immers , andere groepen zoals negers en dikke mensen die ook permanent gediscrimineerd worden hebben niet meer depressies dan andere mensen .

Homofilie is heel wat meer dan enkel een seksuele afwijking .
Kaffer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2006, 15:20   #1189
Tashunka
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Je hebt inderdaad een deel van de discussie gemist .

Sites die gemaakt zijn door homo's geven zelf toe dat depressie een typische homoziekte is .

Dit komt NIET door discriminatie , immers , andere groepen zoals negers en dikke mensen die ook permanent gediscrimineerd worden hebben niet meer depressies dan andere mensen .

Homofilie is heel wat meer dan enkel een seksuele afwijking .
Man spreekt van 4,8% zemf gerapporteerde depressies in Vlaanderen (2004). Het valt op dat het percentage bij vrouwen dubbel zo hoog is als dat bij mannen.
Zijn lesbische vrouwen dan dubbel zo vatbaar?
Men vindt overigens pieken bij mensen tussen de leeftijd van 35-44 (wat is het verband met het holebi zijn?)
Temeer is er een significante verhoging van het aantal gevallen bij mensen die enkel lager onderwijs hebben afgemaakt. (zijn homo's dan minder goed opgeleid?)

Ik denk dat de conclusie eerder elders te vinden is. Want deze cijfers lijken niet overeen te stemmen met uw bewering.

bron:http://aps.vlaanderen.be/sgml/largereeksen/1489.htm
Oud 4 december 2006, 15:23   #1190
Kaffer
Banneling

Standaard

Alle sites die door homo's zijn gemaakt vertellen nu éénmaal dat depressie een typische homoziekte is .

Kan ik dat helpen ?

Ik kan enkel maar lezen wat de homo's zelf vertellen niet ?
Oud 4 december 2006, 15:31   #1191
Tashunka
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Alle sites die door homo's zijn gemaakt vertellen nu éénmaal dat depressie een typische homoziekte is .

Kan ik dat helpen ?

Hebt u daar een link of voorbeeld van?
Oud 4 december 2006, 15:41   #1192
Kaffer
Banneling

Standaard

Tik eens in google in " homoseksualiteit depressie " , je merkt direkt diverse links die het depressieprobleem bij homo's aankaarten .

Een van die links , gisteren stond hij op 3 stelt dat depressie bij lesbiennes de tweede belangrijkste ziekte is en bij homo's de derde .

Laatst gewijzigd door Kaffer : 4 december 2006 om 15:42.
Oud 4 december 2006, 15:50   #1193
Tashunka
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Tik eens in google in " homoseksualiteit depressie " , je merkt direkt diverse links die het depressieprobleem bij homo's aankaarten .

Een van die links , gisteren stond hij op 3 stelt dat depressie bij lesbiennes de tweede belangrijkste ziekte is en bij homo's de derde .
van de site die u me aanried:
Oorzaken van de problemen

Een belangrijk deel van de gezondheidsproblemen lijkt toe te schrijven te zijn aan discriminatie en marginalisering van homo- en lesbische leefstijlen. De negatieve houding van een deel van de bevolking ten opzichte van homoseksualiteit leidt ook tot gezondheidsproblemen. Soms direct en fysiek, bijvoorbeeld via antihomoseksueel geweld, soms indirect en psychisch, bijvoorbeeld doordat men eenzaam en depressief wordt na het overlijden van een partner, waarmee men jarenlang een de buitenwereld onzichtbare relatie heeft gehad. Ook kunnen de randvoorwaarden voor gezondheid niet geregeld zijn, bijvoorbeeld doordat de mogelijkheid tot kunstmatige inseminatie voor lesbische vrouwen wordt beperkt of doordat GGD’s geen aanbod hebben voor homospecifieke hiv-preventie.

Hierbij wordt gesteld dat het een reactie is op de omgeving, niet een of andere biologische oorzaak.
Dus wat is dan eigenlijk het probleem met holebi's?
Oud 4 december 2006, 15:55   #1194
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:

Kan ik dat helpen ?

ALLE sites, kan je dan eens ALLE homosites op een rijtje zetten die door homo's gemaakt zijn... ben echt benieuwd naar het resultaat...

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2006, 16:05   #1195
Kaffer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje Bekijk bericht
ALLE sites, kan je dan eens ALLE homosites op een rijtje zetten die door homo's gemaakt zijn... ben echt benieuwd naar het resultaat...
Hela ,

Moet ik 3 dagen zitten surfen op internet en hier een paar duizend sites op komen zetten ?

Jullie kunnen toch ook surfen .

En eerlijk zijn .

Homo's hebben wel degelijk problemen die te wijten zijn aan zichzelf .

Voorbeeld uit de realiteit ; een homo tracht een hetero te versieren .
De hetero reageert vrij agressief , wat zijn recht is .
Resultaat , de homo begint te bleiten en voelt zich gediscrimineerd .

Vraagje , wie heeft hier het probleem gecreerd , de homo of de hetero ?
Oud 4 december 2006, 16:08   #1196
bartje
Minister-President

Standaard

En weeral geen antwoord op mijn vraag voor de elvenderstige keer; een paar duizend sites zeg je, je mag ze hier allemaal noteren, van de eerste tot de laatste, maar dan wel homosites gemaakt door homo's hé zoals je zo duidelijk zei.

En wat je vraag betreft: beide hebben schuld, de homo had hem niet zo direct moeten versieren en de hetero moet ook niet agressief reageren.
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2006, 16:08   #1197
Tashunka
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Hela ,

Moet ik 3 dagen zitten surfen op internet en hier een paar duizend sites op komen zetten ?

Jullie kunnen toch ook surfen .

En eerlijk zijn .

Homo's hebben wel degelijk problemen die te wijten zijn aan zichzelf .

Voorbeeld uit de realiteit ; een homo tracht een hetero te versieren .
De hetero reageert vrij agressief , wat zijn recht is .
Resultaat , de homo begint te bleiten en voelt zich gediscrimineerd .

Vraagje , wie heeft hier het probleem gecreerd , de homo of de hetero ?
Dus als ik uw stelling goed begrijp en corrigeer me moest ik fout zijn, hebben alle depressieve homo's een hetero man proberen te versieren en zijn dan depressief geworden van de reactie van die heteroman?
Oud 4 december 2006, 16:14   #1198
Kaffer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tashunka Bekijk bericht
van de site die u me aanried:
Oorzaken van de problemen

Een belangrijk deel van de gezondheidsproblemen lijkt toe te schrijven te zijn aan discriminatie en marginalisering van homo- en lesbische leefstijlen. De negatieve houding van een deel van de bevolking ten opzichte van homoseksualiteit leidt ook tot gezondheidsproblemen. Soms direct en fysiek, bijvoorbeeld via antihomoseksueel geweld, soms indirect en psychisch, bijvoorbeeld doordat men eenzaam en depressief wordt na het overlijden van een partner, waarmee men jarenlang een de buitenwereld onzichtbare relatie heeft gehad. Ook kunnen de randvoorwaarden voor gezondheid niet geregeld zijn, bijvoorbeeld doordat de mogelijkheid tot kunstmatige inseminatie voor lesbische vrouwen wordt beperkt of doordat GGD’s geen aanbod hebben voor homospecifieke hiv-preventie.

Hierbij wordt gesteld dat het een reactie is op de omgeving, niet een of andere biologische oorzaak.
Dus wat is dan eigenlijk het probleem met holebi's?
Dat is wat ik nu al enkele pagina's tracht te vertellen .

Homoseksuelen worden inderdaad gediscrimineerd ( en toegegeven , ik ben er hier ook al wat te grof ingevlogen hier en daar ) maar ook andere groepen worden zwaar gediscrimineerd .

Zoals Stella hier aanbracht blijken dikke mensen volgens diverse studies de meest gediscrimineerde groep te zijn .

Welnu , ik moet nog altijd de eerste wetenschappelijke studie zien die aantoont dat er een verband zou bestaan tussen dikke mensen en depressie .

Ik heb het hier al vermeld , het cliché van de gezellige dikkerd en de probleemhomo is volgens mijn persoonlijke ervaringen terecht .
Oud 4 december 2006, 16:19   #1199
Kaffer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tashunka Bekijk bericht
Dus als ik uw stelling goed begrijp en corrigeer me moest ik fout zijn, hebben alle depressieve homo's een hetero man proberen te versieren en zijn dan depressief geworden van de reactie van die heteroman?
Het gaat toch duidelijk over een voorbeeld .

Ik ga hier geen duizenden voorbeelden geven en geen duizenden links zoeken , ik heb wel wat anders te doen , zoals nu naar de G.B. gaan .
Oud 4 december 2006, 16:20   #1200
Tashunka
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Dat is wat ik nu al enkele pagina's tracht te vertellen .

Homoseksuelen worden inderdaad gediscrimineerd ( en toegegeven , ik ben er hier ook al wat te grof ingevlogen hier en daar ) maar ook andere groepen worden zwaar gediscrimineerd .

Zoals Stella hier aanbracht blijken dikke mensen volgens diverse studies de meest gediscrimineerde groep te zijn .

Welnu , ik moet nog altijd de eerste wetenschappelijke studie zien die aantoont dat er een verband zou bestaan tussen dikke mensen en depressie .

Ik heb het hier al vermeld , het cliché van de gezellige dikkerd en de probleemhomo is volgens mijn persoonlijke ervaringen terecht .
51% van mensen die aan obesitas leiden hebben symptomen van depressie (http://www.seniorama.be/archief/vers...1/obesitas.htm)
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be