![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als je de stijl van de regimepers eens vergelijkt met de objectieve stijl van De Tijd:
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Tiens, en ik die dacht dat de Vlaamse regering zo goed bezig was?
|
|
|
#24 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Minister
|
Ik vind het vandaag héél opvallend hoe verscheidene kranten (oa HLN & HBVL) zo op de NVA liggen te pushen om Dedecker toch maar weg te krijgen. "want dan is de NVA terug welkom bij de CD&V"
Moest ik NVA'er zijn, dan kon de CD&V m'n g*t kussen na zulks verraad.
|
|
|
#26 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Ik denk dat als de NVA een kartel vormd met he Vlaams Belang, de NVA nog meer kan groeien dan ze ooit heeft gedaan. Veel Vlaams Belang CD&V stemmers zouden op NVA gaan stemmen omdat hun partij na deze splitsing waarschijnlijk een minder rechtse koers gaat varen.
|
|
|
|
#27 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
De soap rond het stranden van het kartel CD&V-NVA is volgens mij de perfekte negenproef voor diegenen die nog zoekende zijn naar de juiste weg, de goede aanpak, kortom de perfekte strategie voor vlaamse ontvoogding.
We hebben nu in Vlaanderen enerzijds een partij als het VB dat totaal radikaal en wars van elk kompromis vrijuit gaat voor Vlaamse onafhankelijkheid. Anderzijds hebben we een andere separatistische partij, de NVA, die zich aan ALLES wilde kompromiteren (zelfs kartelvorming met de meest onbetrouwbare en meest belgicistische partij van Vlaanderen) om maar niet in hetzelfde daglicht als het VB te worden gesteld. Dat de eerste partij (VB) door de vier schatplichtige machten van dit koninkrijk door parlement, justitie, staatsveiligheid en media wordt voorgesteld, behandeld ja zelfs veroordeeld als verzuurd, racistisch, onverdraagzaam, achterlijk, xenofoob, dom, vuil, vunzig enz is niet alleen een aanfluiting van de democratie maar ook een ethische en politiek-morele calamiteit. Dat de tweede partij door de machten werd geduld was enkel en alleen te danken aan het feit dat ze apert ongevaarlijk (lees: geneutraliseerd door de tjeven) waren. We zien nu reeds welk een tsunami van oneerlijke, achterbakse en onder de gordel-slagen ze te verwerken krijgen nu ze, nog geen 72 uren na de feiten, terug staatsgevaarlijk zouden kunnen worden in hun natuurlijke habitat. Men moet mij excuseren als ik geen enkele traan pleng voor dit reeds lang voorspelde lot van de NVA. Zijzelf hebben van hu!n kant ook niets, maar dan ook niets, ondernomen om het onrecht dat hun natuurlijke flamingantische bondgenoten werd aangedaan op welke wijze dan ook aan te vechten of af te zwakken. Dat neemt echter niet weg dat ik walg van diegenen die nu van hun kant aan deze tjevenstreek gefundenes fressen hebben om onze vlaamsvoelende NVA-vrienden op hun beurt belachelijk te maken want....eigenlijk lachen ze daarbij met zichzelf.... Dus: hou zee beste NVA vrienden...way to go...and...good luck... flamingant Fi... |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik ga met je mee, Fieseler.
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Banneling
|
jazeker, onze onafhankelijke politiek analist.
nu nog een pseudoniem hé, zoals alle groten. ik doe alvast een paar voorstellen: -zwette jan -uw verkleefde verknochte berkenkranske -jazere di -viriel verschaeve -den blauwfoef ... Laatst gewijzigd door Mitgard : 4 december 2006 om 19:36. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nu nog eentje voor jou, Freya Van de Botten.
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Gouverneur
|
|
|
|
#34 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Minister
|
Vandaag was er weer een grove fout in de berichtgeving over de discussie in het Vlaamse parlement.
Daar werd er droogjes gezegd dat dedecker de afkoelingsperiode (eergisteren 04.12.2006) had gebroken alhoewel Leterme ná de aangekondigde afkoelingsperiode (gisteren 05.12.2006) nog maar eens zei dat de CD&V niet op één lijst zou gaan staan met Dedecker. |
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Voor mij begint het er trouwens hoe langer hoe meer op te lijken dat men de N-VA terug het kartel in wil 'pushen' om er de controle over te kunnen behouden, getuige de manier waarop de regimepers slaafs de smeekbede van CD&V lijkt te volgen en men er alles aan doet om de figuur van De Decker door het slijk te halen. Misschien is men toch wel bang dat een onafhankelijk opkomende N-VA een te onberekenbare (en dus potentieel gevaarlijke) factor zou blijken?
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Minister
|
Dat is nu eens een contradictio in terminis te noemen !!!
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|