Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 december 2006, 17:10   #1201
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Homoseksualiteit op zich staat geheel los van depressiviteit. De maatschappelijke reactie op ziedelfde homoseksualiteit kan heel gemakkelijk depressiviteit veroorzaken. Als je dit ontkent Kaffer, ga ik niet meer met jou in discussie. Bovendien, als een homo liefdesverdriet heeft dan is dat net zoals bij een hetero. Punt is, dat je eroverheen komt als je steun hebt. Homo's hebben die soms niet omdat uw extreem-rechtse vriendjes slechte ideeën verspreiden over onschuldige mensen. Maar u moet gelijk 1/10 van de wereld afkeuren op hun geaardheid. Veel plezier met uw miezerige leventje.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2006, 17:20   #1202
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Wat kom je hier dan eigenlijk doen? Zeggen dat er geen normen moeten zijn voor jou dat perversiteiten niet bestaan en dat een ieder die daar anders over denkt een homofoob is.

Tja?!

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2006, 17:24   #1203
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Wat kom je hier dan eigenlijk doen? Zeggen dat er geen normen moeten zijn voor jou dat perversiteiten niet bestaan en dat een ieder die daar anders over denkt een homofoob is.

Tja?!

Paulus.
Toch duidelijk? Sexuele handelingen van homo's zijn niet abnormaler of perverser dan die van hetero's.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2006, 17:34   #1204
Kaffer
Banneling

Kaffer's schermafbeelding

Standaard

Dat homo's depressief zijn valt uit de dagdagelijkse realiteit af te leiden .

Niet alle homo's zijn van het verwijfde type , maar er zitten er wel veel tussen .

Ge moet daar eens wat verkeerd tegen zeggen , dat zit een hele nacht te bleiten !

De psychiatrie stelt dat homo's door hun angsten wegvluchten in genot en dat klopt .

70% van de nieuwe AIDS gevallen in Belgie treft homo's .
De overige 30% treft vooral mensen uit Zwart-Afrika .
AIDS treft onder autochtonen meer dan 90% homo's .
Homo's zijn bijgevolg vooral seksverslaafden , en dat is door de psychiatrie heel korrekt vastgesteld , onlustgevoelens worden verdreven door lustgevoelens zoals seks .

Bijgevolg hebben homo's eigenlijk hetzelfde probleem of drugverslaafden , ook zij vluchten weg in lustgevoelens om hun problemen te vergeten .

Laatst gewijzigd door Kaffer : 4 december 2006 om 17:35.
Kaffer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2006, 17:35   #1205
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Waaruit, pray tell, heb jij afgeleid dat ik een afkeer voel voor jou hetero-zijn? Het enige waar ik een afkeer voor voel, Paulus, is jouw homofobie.
Voila je zegt het zelf. Je ziet me als een homofoob.

Citaat:
Je wriemelt en je spartelt dat het lieve lust is. Waarom breng je die "perversiteiten" in dit topic ter sprake als je zelf zegt dat ze niet relevant zijn? Iedereen weet inderdaad dat er perversiteiten bestaan, maar jij brengt ze in verband met dit topic. Het is dan ook niet meer dan normaal (no pun intended) dat je het verband verklarat tussen homoseksualiteit en die perversiteiten die je klaarblijkelijk overal ontwaart...
Dat heb ik gedaan en dat weet je best. De waarheid is dat er voor jou geen perversiteiten bestaan, zolang alles met wederzijdse toestemming gebeurd. Is het niet?

Citaat:
Kijk eens Paulus: verschillende mensen die deelnamen aan dit topic (h)erkennen dat jouw ehm... "argumenten" louter gebaseerd zijn op homofobie.
Er zijn ook verschillende mensen die anders beweren. Trouwens mijn argumenten zijn weldegelijk gebasseerd op de natuurlijke gang van zaken en ik heb al een keer of tien uit gelegd waarom. Maar al de pap daty jij geeft is dat ik een homofoob zou zijn.

Je zei dat er geen enkele aanwijzing was om een verband te zien tussen voortplanting en sexualiteit. Tot ik je er één gaf en je van onderwerp veranderde.

Citaat:
In plaats van je geest zelfs maar een héél klein beetje te openen voor de talloze argumenten die in dit topic al aan bod kwamen, heb jij ervoor gekozen om krampachtig vast te houden aan dat éne enge beeld dat je van seksualiteit hebt, namelijk dat al de menselijke seksualiteit voortvloeit uit iets wat jij het "voortplantingsinstinct" hebt genoemd.
Inderdaad en dat is ook zo. Dat is trouwens nog altijd niet weerlegd geweest; Jullie raken niet verder dan een: het is niet waar homofoob. Heel 'sterk' moet ik zeggen. En dit terwijl ik het verband weldegelijk heb aangetoont door te wijzen op de gevolgen van castratie enzomeer; Maar dat wordt hier allemaal genegeerd met als enige uitleg: 'homofoob'.

Ik lach met zulke lossen onderbouwing van stellingen.

Citaat:
Je weigert pertinent om bewijzen aan te nemen die niet stroken met de axioma's die jij je van bij het begin van dit topic toegeëigend hebt, en dan kom jij mij hier nu vertellen dat je probeert om mij tegemoet te komen?
Ja ik probeer je tegemoet te komen. Ik heb gezegd dat als mijn eikpunt voor de norm dan toch zo verkeerd zou zijn, vertel me dan eens wat voor jou een beter eikpunt is. Maar uiteindelijk geef je geen beter eikpunt. Je zegt eigenlijk dat perversiteiten niet bestaan en dat normen onnodig zijn. Daar komt het volgens mij op neer. Verbeter me maar als ik het verkeerd voor heb.

Citaat:
Desiderius heeft het goed verwoord: "...dat de hele discussie over het al dan niet "normaal" zijn van homoseksualiteit niets meer is dan irrelevante praat voor de vaak. Maar dan wel praat die behoorlijk kwetsend kan zijn."
Kijk. Het gaat er niet over wat mag en wat niet mag. Als een koppel zich met stront en pis wil insmeren en oplikken, dan doen ze dat maar. Maar zeg me toch alsjeblieft niet dat ik dergelijke dingen normaal moet gaan vionden omdat deze mensen dat misschien wel uit liefde en met onderlinge toestemming doen.

Dat is voor mij niet normaal. Dat is voor mij afwijkend sexueel gedrag en ik hoop voor jouw ook. Als dat niet zo is, dan heb ik met je te doen en als dat wel zo is, vertel me dan waar je de grens trekt van wat normaal is van wat niet. Waar ik mijn grens trek weet je al.

Paulus.
Oud 4 december 2006, 17:40   #1206
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Toch duidelijk? Sexuele handelingen van homo's zijn niet abnormaler of perverser dan die van hetero's.
Volgens mij wel en je weet ook waarom. Homosexuelen kunnen binnen hun relatie niet op een normale manier aan kinderen komen. Wat niet op een normale manier kan, kunnen we maar moeilijk normaal gaan noemen.

Twee dekseltjes, dat gaat niet. Twee potjes ook niet. Een potje en een dekseltje, dat is normaal. Dat past bij elkaar en is voor elkaar gemaakt.

Toch duidelijk?

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 4 december 2006 om 17:42.
Oud 4 december 2006, 17:52   #1207
Tashunka
Gouverneur

Tashunka's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Volgens mij wel en je weet ook waarom. Homosexuelen kunnen binnen hun relatie niet op een normale manier aan kinderen komen. Wat niet op een normale manier kan, kunnen we maar moeilijk normaal gaan noemen.

Twee dekseltjes, dat gaat niet. Twee potjes ook niet. Een potje en een dekseltje, dat is normaal. Dat past bij elkaar en is voor elkaar gemaakt.

Toch duidelijk?

Paulus.
Als ik u goed begrijp meet je "normaal"seksueel gedrag af aan de mogelijkheid tot voortplanting te komen. Als ik uw maatstaf toepas moet ik dus noodgedwongen concluderen dat een heterokoppel met vruchtbaarheidsproblemen niet aan normale seks doen maar zich overgeven aan perversiteiten. Zij kunnen immers ook niet op een natuurlijke u noemt het normale manier aan kinderen komen en zoals u zegt wat niet op normale manier kan kunnen we moeilijk normaal gaan noemen. Is elke seksuele handeling die niet gericht is op voortplanting pervers volgens u? Wat is uw standpunt dan over orale seks? Hier komt ook geen bevruchting uit voort.
Tashunka is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2006, 17:54   #1208
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Volgens mij wel
Het zij zo. Nog altijd geen reden om hier daarom jouw mening als het "absolute gelijk" in die materie te willen claimen.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2006, 17:59   #1209
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaffer Bekijk bericht

Niet alle homo's zijn van het verwijfde type , maar er zitten er wel veel tussen .

Ge moet daar eens wat verkeerd tegen zeggen , dat zit een hele nacht te bleiten !

De psychiatrie stelt dat homo's door hun angsten wegvluchten in genot en dat klopt .

Homo's zijn bijgevolg vooral seksverslaafden , en dat is door de psychiatrie heel korrekt vastgesteld , onlustgevoelens worden verdreven door lustgevoelens zoals seks .

Bijgevolg hebben homo's eigenlijk hetzelfde probleem of drugverslaafden , ook zij vluchten weg in lustgevoelens om hun problemen te vergeten .
OK, laten we voor elk woord ''homo'' het woord ''sommige'' zetten, en dan is het al een heel stuk beter dan dit generaliserende stukje.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2006, 18:13   #1210
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tashunka Bekijk bericht
Als ik u goed begrijp meet je "normaal"seksueel gedrag af aan de mogelijkheid tot voortplanting te komen.
Je begrijpt me goed.

Citaat:
Als ik uw maatstaf toepas moet ik dus noodgedwongen concluderen dat een heterokoppel met vruchtbaarheidsproblemen niet aan normale seks doen maar zich overgeven aan perversiteiten. Zij kunnen immers ook niet op een natuurlijke u noemt het normale manier aan kinderen komen en zoals u zegt wat niet op normale manier kan kunnen we moeilijk normaal gaan noemen.
Een heterokoppel dat niet op een normale manier aan kinderen kan komen vind ik dus inderdaad niet normaal, maar afwijkend. Vaak gaan ze, precies omw<ille van dat 'foutje', bij de dokter te rade om hulp, in de hoop geholpen te kunnen worden. En vaak lukt dat ook.

Maar ik noem dat nog geen perversiteit. Dat is wat u er van maakt. Ik hou het op een afwijking.

Citaat:
Is elke seksuele handeling die niet gericht is op voortplanting pervers volgens u? Wat is uw standpunt dan over orale seks? Hier komt ook geen bevruchting uit voort.
Neen, niet elke sexuele handeling die niet gericht is op voortplanting is pervers. Ik meet normaal sexueel gedrag af aan de mogelijkheid om zich voort te planten. Mogelijkheid is geen verplichting. Maar onmogelijkheid wijst wel op een mankement.

Mocht u een beter eikpunt hebben om normaal sexueel gedrag te duiden dan zal ik daar heel graag naar luisteren.

Paulus.
Oud 4 december 2006, 18:14   #1211
Heftruck
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Geeuw. Na 61 pagina's mag toch wel blijken dat Kaffer, Paulus en Carlgusstaaf hopeloze gevallen zijn die je nooit zal kunnen overtuigen?
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2006, 18:15   #1212
Casca
Minister

Standaard

Citaat:

Toch duidelijk?

Paulus.
Waarom zeg je in het vervolg gewoon niet vetgedrukte stukje, en hou je de rest van je kinderlijke logica, die seks reduceert tot niks dan een voortplantingsdaad, voor je?
Oud 4 december 2006, 18:16   #1213
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Het zij zo. Nog altijd geen reden om hier daarom jouw mening als het "absolute gelijk" in die materie te willen claimen.
Jawel want daar gaat de thread over.

Paulus.
Oud 4 december 2006, 18:18   #1214
Kaffer
Banneling

Kaffer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tashunka Bekijk bericht
51% van mensen die aan obesitas leiden hebben symptomen van depressie (http://www.seniorama.be/archief/vers.../obesitas.htm)
Het betreft hier wel een link van seniorama , tja , daar kan je alle kanten mee uit .

Ik moet persoonlijk nog altijd de eerste depressieve dikkerd tegenkomen , bleitende homo's daarentegen ...
Kaffer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2006, 18:20   #1215
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Casca Bekijk bericht
Waarom zeg je in het vervolg gewoon niet vetgedrukte stukje, en hou je de rest van je kinderlijke logica, die seks reduceert tot niks dan een voortplantingsdaad, voor je?
Omdat dat niet zo is uiteraard. Sex is meer dan voortplanten alleen. Dat weet toch iedereen?

Laat eens wat horen van jou logica dan? Een ander afbreken is gemakkelijk, maar zelf iets beters in de plaats stellen, doe je ook niet.

Wat is voor jou dan de norm om sexueel gedrag als normal, dan wel als afwijkend te gaan beschouwen?

Paulus.
Oud 4 december 2006, 18:21   #1216
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:

Tja?!

Paulus.
Zeg je nu al dat homo's pervers zijn ja??
De homofobie scheert hier hoge héél hoge toppen, héél spijtig genoeg .

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2006, 18:23   #1217
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:

Gelieve nu eens al die nonsens die je hier neergepoot hebt eens te bewijzen aub.

Oud 4 december 2006, 18:23   #1218
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:

Toch duidelijk?

Paulus.
Dus een onvruchtbaar koppel, koppels die geen kinderen wensen dat gaat dus ook niet volgens jou enge denkwereld?

Oud 4 december 2006, 18:24   #1219
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Het betreft hier wel een link van seniorama , tja , daar kan je alle kanten mee uit .

Ik moet persoonlijk nog altijd de eerste depressieve dikkerd tegenkomen , bleitende homo's daarentegen ...
En een homo die weent is in jouw ogen dus al direct depressief?

Oud 4 december 2006, 18:33   #1220
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje Bekijk bericht
Dus een onvruchtbaar koppel, koppels die geen kinderen wensen dat gaat dus ook niet volgens jou enge denkwereld?
Voor zowat de tiende keer bartje, het gaat om de mogelijkheid tot...de wens van de ouders staat daarbuiten. Het biologisch functioneren van de geslachtsorganen waarvoor zij bedoeld zijn door moedertje natuur.

Laat eens horen wat jouw norm is voor wat we als een 'normale sexuele relatie' kunnen beschouwen? Dan is dat eens wat anders, dan je bijdragen tot nog toe.

Het is zo gemakkelijk om langs de kant te staan en kritiek te spuien. Al de gemakkelijk, mijn gedacht.

Paulus.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be