![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#11541 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niemand?
Citaat:
![]() |
![]() |
#11542 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 7 december 2006 om 17:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11543 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
is dit wat je wil? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11544 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het probleem is dat ik nergens een bron vind die het over een video heeft, behalve dus op Wikipedia, maar dan zonder primaire bron aan te geven. Gewoon vreemd ...
![]() |
![]() |
#11545 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
gewoon vreemd, inderdaad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11546 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Parcifal vat het hierboven eigenlijk best wel samen, maar ik wil je iets meer uitleg geven ook al is het onmogelijk volledig te zijn. Ik zou zeggen: volg de discussie even en binnen de kortste keren ben je mee. Om te bepalen aan welke 'kant' je wil gaan staan deze verduidelijking... Geloof je in tovenaars en heksen, UFO's, ontvoeringen door ruimtewezens en dergelijke meer? Zie je achter alles wat reeds millenia reilt en zeilt op deze wereld de hand van de eeuwenoude organisatie - de NWO (nieuwe wereldorde) genaamd - die hieronder schematisch is voorgesteld? Geloof je dat de WTC-torens door ruimtetuigen zijn neergehaald? Of geloof je dat zich noch in de WTC-torens, noch in het Pentagon ooit vliegtuigen boorden? En geloof je in nog meer van dat? Geloof je dat er een elite is die bijvoorbeeld tandpasta's en douchegels heimelijk vergiftigd zodat het sterftecijfer kan worden gecontroleerd? Geloof je dat er een elite is die geneesmiddelen op de markt brengt ten einde ziektes zoals AIDS te introduceren bij de mens? Geloof je dit alles en nog veel meer en vind je dat het overbodig is deze beschuldigingen hard te maken? Dan ben je een believer of een conspiracy theorist! Vind je echter dat believers al die beschuldigingen - en hierboven is maar een kleine greep uit een massaal aanbod - moeten bewijzen? Dan ben je een non-believer. In deze thread kan je de gekste en fantasierijkste hersenkronkels lezen die uit believershersenen opborrelen. Daarna kan je met degenen die deze kronkels plaatsen in debat gaan door ze te vragen hun 'ding' te onderbouwen met feiten. Dit lukt ze veelal - en dan druk ik me genuanceerd uit - niet en dan zal je vaststellen dat ze voor één van de twee volgende uitwegen kiezen: -ze beginnen je uit te schelden voor van alles en nog wat of; -ze plaatsen een andere hersenkronkel in de hoop dat je hen geen lastige vragen meer stelt over hun fantasie. Have fun!!! Ik doe dat in elk geval.
![]() |
![]() |
#11547 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of je kiest geen kant, zoekt zelf, en maakt je eigen beeld op, via nuances in de grijze waarden, ipv enkel zwart en wit. Dat kan ook natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11548 | |||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Samenvattend: De rechters zijn volgens u oneerlijk of omgekocht, de getuigen zijn volgens u oneerlijk of omgekocht, de wetenschappers zijn volgens u oneerlijk of omgekocht, de documenten zijn volgens u vervalst, de journalisten zijn volgens u oneerlijk of omgekocht. Het boek is volgens u niet meer te vinden of vervalst.... U heeft ongetwijfeld bewijzen hiervoor? |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#11549 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Nu om de overigd 18 NATO-landen te overtuigen heb je wel degelijk bewijzen nodig, dan kom je er niet met wat vage beschuldigingen. Vergelijk dit bvb. eens wat er is gebeurd in de VN veiligheidsraad in Februari 2003 toen dhr. Powell probeerde te bewijzen dat er WMD's in Irak waren? Wie is daar -behalve Groot Brittanië- toen in meegegaan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11550 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als beloofd, de integrale tekst:
English translation Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 7 december 2006 om 18:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11551 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het is toch opvallend Bin Laden eerste ontkende (in september) en daarna zijn verantwoordelijkheid toegaf (volgens sommige bronnen, ik kan geen uitspraak doen over hun authenticiteit) in december 2001. Wat is er gebeurd tussen september en decenber? De invasie en bezetting van Afghanistan. Dus, mijn theorie is: eerst ontkende Bin Laden, omdat hij zijn gastheren, de Taliban, niet in gevaar wilde brengen. Toen bleek dat Bush niet met de Taliban wilde onderhandelen, en in twee maanden tijd (veel vlugger dan verwacht) het regime viel, pas toen gaf Bin Laden zijn verantwoordelijkheid voor 11 september toe, omdat dit nu toch geen implicaties meer had voor Mullah Omar en de Taliban. Lijkt dit redelijk? Het is natuurlijk maar speculatie.
Be an independent thinker. There is no other kind. Laatst gewijzigd door Dr. Strangelove : 7 december 2006 om 18:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11552 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#11553 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Deze draad heeft gewoon te veel pagina's om alles te herlezen voor je reageert.
![]() |
![]() |
#11554 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Affijn, 't lijkt me best spannend... Ik zal eens een tijdje meelezen hier. ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11555 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#11556 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11557 |
Vreemdeling
|
![]() Hallo allemaal, en dan vooral firestone.
Ik ben al effe niet meer hier geweest maar ik ga er hier toch alweer even tussenin springen. ![]() Kijk hier eens naar de data, meerbepaald de grafiek. Opium productie in Afghanistan... dan komt bij mij direct 1 vraag op. En er zijn zoveel mogelijke antwoorden. ![]() op onderstaande site is een rapport over opiumproductie. Zij gaan op mijn vraag niet echt in. http://reform.house.gov/UploadedFile...imer,%20II.doc En niemand kan zeker ook de data bezien in het 9/11 commission final report, onder de kop "passports" "Four of the hijackers’ passports have survived in whole or in part. Two were recovered from the crash site of United Airlines Flight 93 (noot: daar waar dus geen vliegtuig meer was) in Pennsylvania. One belonged to a hijacker on American Airlines Flight 11. A passerby picked it up (noot: van de grond dus waarschijnlijk) and gave it to an NYPD detective shortly before the World Trade Center towers collapsed. A fourth passport was recovered from luggage that did not make it from a Portland flight to Boston onto the connecting flight, which was American Airlines Flight 11. In addition to these four, some digital copies of the hijackers’ passports were recovered in post-9/11 operations." bron: http://www.9-11commission.gov/staff_...tatement_1.pdf Is er, buiten de holocaustwet, 1 andere wet die er toe gedient is de waarheid van een gebeurtenis te beschermen? Ik zag maanden geleden op nederland 3 een praatprogramma (weet de naam niet meer, maar t was vrijdags geloof ik). Een Nederlands politicus zei dat hij wel voor zo'n gelijkaardige wet zag zitten voor 9/11, tegen de "goedpraters". Iedereen moest achter de regering gaan staan en in de oorlog tegen terrorisme, zo was de sfeer daar. De oorlog tegen terrorisme is fel overroepen. We zien gewoon meer weerstand in de wereld tegen hoe alles gemanipuleerd wordt. En wij noemen die mensen dan terroristen, maar je moet alles in perspectief bekijken. Die mensen hebben daar hun levensdoel van gemaakt, en daar moet dan toch een heel goede reden voor zij geweest he. Dan krijg ik de rillingen hoor. Ik vind niet dat zulke specifieke wetten mogen bestaan. Er zijn toch genoeg wetten die zo'n dingen (geweld, xenofobie) aan banden kunnen leggen? ![]() Misschien wist je dan ook dat de Amerikanen in Irak nieuwe wapens testen? http://ikwordwakker.blogspot.com/200...kiezingen.html (2de video) Geert Van Moorter, een dokter en vrijwilliger geweest in Irak, wordt erin geinterviewd. Heb je de 9/11 commission final report al gelezen? Over de officiele verklaring zijn ze, net als mij, kort en bondig. Het was een samenzwering. Ik geloof alleen niet dat de samenzwering als doel had "Allah te dienen" ofzo. Meer het doel om de wereld in de zoveelste "oorlog tegen..." te sleuren. En als laatste, de demolitions expert aan het woord laten... http://ikwordwakker.blogspot.com/200...lland-hup.html Hij moest commentaar geven op WTC 7. Een must see (maar 4 minuutjes) ciall
![]() |
#11558 | ||||||||||||||||||||
Banneling
|
![]() Ik heb betere dingen te doen dan deze demagogische onzin te weerleggen.... zoals werken, wanneer ik op kantoor zit. Ik ga het hier dan ook bij laten wat deze draad betreft en laat jullie verder wentelen in jullie onwetenheid. Het enige wat ik verder nog wil toevoegen is de volgende commentaren op de bron van AEVanLoon mbt Loose Change , die ik ondertussen gelezen heb. (Ik lees dus wel degelijk een artikel wanneer ik zeg dat ik dat zal doen, in tegenstelling tot jullie). Het artikel bevestigt trouwens de meerderheid van de stellingen die ik al de hele tijd poneer. Het is daarom des te ironischer dat net een "non-believer" ermee afkomt.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
De ingenieurs die wel degelijk op de hoogte zijn van de feiten en ook nog eens het lef hebben om naar buiten te komen (daarmee hun job riskerende), worden vaak gemeden door de mainstream media, of men probeert hen op één of andere manier te descrediteren en zo hun boodschap te negeren. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Echter, de het bij "Loose Change" werkelijk gaat om black-ops propaganda, zoals de auteur suggereert, lijkt mij dat vrij vergezocht. Tenslotte zijn er duizenden zo niet miljoenen mensen die alles in "Loose Change" als feit beschouwen na het zien ervan, en die al evenmin overtuigd kunnen worden van hun onwaarheid als de "non-believers" kunnen overtuigd worden van de onwaarheid hunner ideeën. Het erg zwakke "Fahrenheit 9/11" en het soms absurde "In Plane Site" hebben daarentegen een veel minder zware impact gehad. Bij dezen is het heel wat minder onwaarschijnlijk dat het gaat om black-ops propaganda. Citaat:
![]() Citaat:
Denkt hier iemand dat die documenten ook zouden zijn vrijgelaten als de VS die plannen wel degelijk had uitgevoerd?! ![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Ik kan mij eerlijk gezegd niet herinneren dat deze argumenten ook werden gebruikt in Loose Change 2. I guess I missed that part. De kritiek slaat hier alleszins vooral op "In Plane Site", waar de makers van Loose Change 2 al dan niet met slechte bedoelingen van hebben gekopieerd. Ik vermoed dat het hier eerder gaat om naieviteit... om het onvoldoende controleren van een bron waarvan zij dachten dat deze betrouwbaar was. Citaat:
Citaat:
Wat zou dan het motief kunnen zijn? In tegenstelling tot de WTC mocht het Pentagon niet tot aan de grond gelijk gemaakt worden. Waar het de bedoeling was dat het WTC totaal van de aarbodem verdween, was het de bedoeling dat het Pentagon op een gecontroleerde manier werd geraakt op een plaats die op dat moment onder renovatie was. Zo zou een minimaal aantal slachtoffers veroorzaakt worden alsook een minimale hoeveelheid inftrastructurele schade en zo het Amerikaanse veiligheidsapparaat geen schade kunnen oplopen. Een raket was daarom geschikter. Waarom mocht het WTC wel instorten? De dagelijkse kosten van die gebouw waren enorm. Als ik mij niet vergis, liep de WTC zelfs verlies. Larry Silverstein had daarenboven pas enkele maanden eerder de WTC gekocht en met de verzekeringspolis die hij toen heeft afgesloten een fortuin verdiend na 9/11. Er zijn verder nog geruchten over een goudvoorraad die zich in haar kelders zou hebben bevonden en die nooit zou zijn teruggevonden, maar ik weet niet of hier enig geloofwaardig bewijs voor is. Er is echter geen twijfel mogelijk dat er twee vliegtuigen in de WTC zijn gevlogen. Vanuit analogie gaan daarom veel mensen uit dat dit ook het geval wat met het Pentagon, maar dat is lang niet zo vanzelfsprekend. Ook hier is de kritiek van de auteur trouwens vooral gericht naar de makers van "In Plane Site". Citaat:
Citaat:
Heel wat van deze argumenten zijn trouwens specifiek voor de Pentagon crash die in het hierboven al aangehaalde flash filmpje veel beter is behandeld. Desondanks wil ik best aannemen dat er wel degelijk een vliegtuig in het Pentagon is gecrashed. Mocht dit wel degelijk een feit zijn, dan nog is er voldoende bewijs dat de officiële theorie rond 9/11 een grote klucht is. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Mijn conclusie is dat de makers van Loose Change een beetje naief waren en daardoor sommige feiten verkeerd interpretteerden. Verder zaten enkele argumenten die beter in de film zouden zitten, er niet in, zoals de auteur terrecht opmerkte. Ik zie hier geen reden om kwaad opzet te vermoeden, in tegenstelling met de film "In Plane Site". Hoe dan ook, zijn er heel wat vragen rond 9/11 die nog steeds niet door de "non-believers" worden beantwoord. Deze "non-believers" gaan met veel enthousiasme de fouten, aangehaald door de auteur, te lijf, maar negeren de stapel van andere bewijzen die met veel succes de officiële theorie tot schroot verwerken. Net zoals Creationisten focussen ze zich op enkele fouten bij hun tegenstanders om de visie der tegenstanders in discrediet te brengen, maar slagen ze er noch in om hun eigen theorie te bewijzen, noch om de vele andere bewijzen de addresseren. |
||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#11559 |
Vreemdeling
|
![]() die video van de tripod heb ik nog online gezet in youtube toen ik die site pas kende
![]() Wie niks vreemd vind aan deze video moet toch eens naar de oogarts gaan. http://www.youtube.com/watch?v=ZVDaAufKnLc
![]() |
#11560 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Voor U is het voldoende, maar niet voor iedereen. En dat wil niet zeggen dat die mensen perse een alternatieve theorie hebben, zij geloven gewoon de officiele versie niet, that's all!!. Natuurlijk zijn de Firestone's er als de kippen bij om die mensen direct in het "believers"kamp te zetten, en jij doet daaraan mee. Van Firestone verwacht ik niet anders, van u valt me dat tegen. (btw, waarom geen antwoord op m'n vraag over de Nistsimulatie?) Citaat:
Want ken dat ondertussen. Zoals Illusion ondertussen ook heeft opgemerkt is jullie "kritisch vermogen" een stuk toleranten towards de pipo's die de officiele versie napapegaaien. Het zou trouwens ook interessant zijn als jij eens dat lijstje "gereputeerde experts" toont dat de officiele versie openlijk ondersteund.
![]() |