![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nochtans is erover geschreven geweest in de kranten....
![]() |
#122 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Weet je, het kan mij op dit moment niks schelen. 'Wat er geschreven is in de kranten' of wat 'de oh zo objectieve en standvastige' forum-Belangers hierover te zeggen hebben.
Jezus, alleen al omdat er idioten als ilfalco en hyoens in het VB zitten, zou ik er niet voor stemmen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat zou jou zoveel aantrekkelijker voor de N-VA maken dan De Decker?
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Voor zover bekend stapt ze niet uit de partij, Knuppel.
Defoort was trouwens geen lid van de Bende van Vier, dat waren Bourgeois, Brepoels, Karel Van Hoorebeke en Danny Pieters. |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat niet wil zeggen dat ze altijd en helemaal ongelijk hebben. Het was echter niet alleen wegens Clemens en Juan dat ik me bedacht...
![]() |
![]() |
#127 | |
|
![]() Citaat:
Daarin wordt bevestigd dat BDW een pleidooi voor het kartel heeft gehouden, door ... BDW zelf. Onvoorstelbaar eigenlijk. Verhofstadt , de leugenaar , heeft zijn meester gevonden in BDW.
![]() |
![]() |
#128 |
|
![]() Uiteraard niet, want ze herhalen enkel en alleen wat hun partijtop hen voorkauwt. Daar zijn ze nog net slim genoeg voor: ze begrijpen dat hun eigen argumentjes geen zak waard zijn.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Alleen willen sommigen de weg van de geleidelijke verandering volgen terwijl anderen de weg van de 'big bang' gekozen hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
|
![]() Citaat:
Vrijdag avond al na de afspraken met cd&v stond het lot van jmdd vast. Althans voor BDW.
![]() |
![]() |
#131 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Karel van Hoorebeke is echter ook allang weg. Met Brepoels erbij zijn er dat de helft. Matthias Storme bleef trouwens ook zogezegd in de partij. Als hij je echter in het publiek antwoordt op je vraag of hij nog lid is met: 'ik betaalde geen lidgeld meer', dan weet je toch wat dat betekent, hé? Je kan evenmin ontkennen dat Defoort een van de drijvende krachten was achter Bourgeois om gedaan te maken met de strijd die binnen de VU woedde en desnoods een nieuwe, Vlaams-nationalistische partij op poten te zetten. Ook hij zei in het pubiek dat hij 'voor de verrottingsstrategie zou kiezen' indien de N-VA in 2007 kartel naar de federale verkiezingen zou gaan. Desalniettemin was mijn verbazing groot toen Eric Defoort het woord nam op de IJzerWAKE. Ik weet dat het zinloos is jou te proberen overtuigen maar alles wijst erop dat de N-VA leegloopt. De reden daarvoor lijkt mij te zijn dat er geen Vlaams heil gezien wordt in de kartelvorming met de CD&V, maar eerder in het opbreken van de stellingen tussen de beide, Vlaams-nationalistische partijen.
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Wat was zijn leuze ook weer? < Eigen gezin eerst? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar gaat de mooie theorie van Brugge Leefbaar en veilig....
![]() |
![]() |
#135 |
Banneling
|
![]() Voor mij is het voorbij. Ik ben altijd een pragmatisch idealist geweest en kon veel slikken als het voordeel opbracht. Maar dit is erover. Ik kan geen verschil meer zien tussen de vld die op een congres het migrantenstemrecht toch aanvaardt of de n-va die haar kar nu keert. Onvoorstelbaar... Ik weet niet of ik triest of kwaad moet zijn. Bijna vijf jaar steek je tijd en moeite in iets waar je in geloofd, iets wat je verdedigt en iets waar je voor gaat. En dan laten ze alles gewoon vallen... Ik kan het gewoon niet geloven. Dit doet pijn, veel pijn. Maar ik heb er genoeg van. Woensdag geef ik persoonlijk mijn lidkaart af aan de partijtop. Daarna ga ik mijn eigen weg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had het kunnen denken.....
![]() |
#137 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Van maerlant geloof het blijkbaar niet en scheldt mij liever uit voor idioot... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
|
![]() Citaat:
En trouwens, ik scheld u niet uit: ik constateerde gewoon een feit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wil je aub mijn poll beantwoorden in 'Ik zou wel eens willen weten...'? Ik zou niet alleen zelf heel graag weten wie er deze keer allemaal teleurgesteld afhaakt. Als Bart De Wever dan nog eens op dit politiek forum komt poolshoogte nemen weet ook hij wat hij de N-VA kiezers heeft aangedaan.
![]() |
![]() |
#140 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Alleen haalde de N-VA mss 7% (15% is totaal ongeloofwaardig), maar zelfs als ze 15% haalde, en het VB 22 �* 25%, dan nog heb je niet genoeg en sta je totaal buiten spel. De strategie die de N-VA volgt is: de traditionele partijen meekrijgen. En dat is ook de enige weg. Bart wist ook dat hij door (extreem)rechts nu nog harder gaat aangepakt worden, en dat komt nu ook uit. Respect voor Bart. Van Hoorebeke steunde de N-VAcampagne in Gent en Brepoels neemt geen ontslag uit de partij vooralsnog. Die halvering vd Bende van Vier is voorlopig niet aan de orde. |
|
![]() |
![]() |