![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de zevende dag werd pijnlijk duidelijk hoe de Bart De Wever dat varkentje waste samen met de tsjeven.
![]() |
#242 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#243 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dat misschien een van de 'keiharde garanties' die BDW van de CD&V kreeg net voor de 'redder-brulboei-van-drie-dagen' in zijn blote kont werd gezet?
![]() |
![]() |
#244 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Heel heel veel heel heel goede stuurlui aan de wal hier....
mensen toch, hou even rekening met de realiteiten van de samenleving, opgebouwd in eeuwen en decennia... men voert geen beleid in en voor die samenleving met een "hond in het kegelspel" mentaliteit... het ACW en de standen, kortom het establishment schakelt men niet zomaar uit... vooral wanneer het coommunautair en racistisch geblaf en gemem niet toelaten een samenving met miljoenen mensen te regelen en te laten functioneren... dat kunnen noch de enkele tientallen getalenteerden in het VB (de rest zijn meelopers en eveneens "postjes" bezetters onder de mom van mandatenbekleders... FWM, Annemans en enkelen anderen kunnen geen alternatief laten functioneren, laat staan succesvol te maken.... de arbeiders in de syndicaten, de organisaties van heren en of madammen, de boerenbond, etc... die zeggen het hoe het moet en kan... de rest is apekool.... en een windhaan als JMDD onder de mom van van alles en nog wat is enkel en alleen een "hond in het kegelspel", die als hij te ambetant wordt, weggejaagd wordt... en de anti conformisten en anti-establishment aanklevers... nooit sterk genoeg om de boel te laten volledig in het honderd lopen.... gelukkig maar.... laat ze hun zegje doen, laat ze hun spelleke spelen, laaat ze hun subversieve showkes opvoeren... en voor de rest is het goed dat er een met verantwoordelijkheidszin beladen meerderheid de zaak in goede banen blijft leiden... nu eens met centrum-linkse en dan eens met centrum-rechtse preponderantie... maar altijd de best mogelijke gemeenschappelijke delers om te zorgen dat wij het nog zo slecht niet hebben hier te lande en in onze Westerse samenleving... mensen toch... brood en spelen... da's wat de samenleving drijft... de rest is prullerij... |
![]() |
![]() |
![]() |
#245 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hilarisch, die pseudo-vlaams-nationalistjes van Nivea... Dat roept en dat tiert en dat krijst en als puntje bij paaltje komt knikt het braafjes ja om toch maar die kostbare postjes niet te verliezen. Hoe kan je daar nu in hemelsnaam respect voor opbrengen?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 11 december 2006 om 09:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
BDW weet intussen dat hij zijn, toch al kleine partij, verdeeld heeft en dat hij voorgoed aan de tsjeven vastzit. En de CD&V beseft dat deze tsjevenstreek haar, zelfs met de 'versterking' van dat deel van de N-VA dat ze aan zich geklonken heeft, geen stem extra zal opbrengen. Integendeel. Krantencommentaren niet vergeten te lezen vandaag.... http://www.mediargus.be/NL/index.asp |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie wel dat de gebeurtenissen van de laatste week de paarsen opnieuw hoop op machtsbehoud schenkt.
De ene zijn dood is de andere zijn brood. Ook en vooral in de politiek. |
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen hoor, dat heb ik nooit verzwegen.
Een prachtvoorbeeld van wat de paarsen aan lekkers te wachten staat werd zopas gegeven in Lier waar, na meer dan twee maanden vechten om er de grootste partij te kunnen uithouden, de gemeentelijke postjes werden verdeeld onder zes partijen. Wat zal het dan worden met een sixpartite in de federale regering waarmee er ook nog 'communautair evenwicht' moet bereikt worden? Laatst gewijzigd door Knuppel : 11 december 2006 om 09:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#250 |
|
![]() Is het ooit anders geweest?
Gisteren is er op de VRT een mirakel gebeurd. Oorspronkelijk was er een klassiek beschadigingsdebat voorzien tussen JMDD en De Winter. Maar net nu laat de NVA haar ware gelaat zien... Heerlijke TV ons gebracht door het lot....
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 11 december 2006 om 10:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#251 |
|
![]() Ik vind dat ik nu wel excuses verdien van al degenen die mijn nva-baschen hebben verweten en voor het vuil van de straat hebben uitgemaakt. Ik had al altijd gelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#253 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() laat ons eerder zeggen : BDW: iemand met gezond verstand en verantwoordelijkheidszin...
![]() |
#254 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als speciale attentie voor Zorroaster en zijn voorzitter dit paragraafje uit BVL:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Spijtig dat het zo moet gaan ze hadden alleszins m'n stem.. nu niet meer.
![]() |
![]() |
#256 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de blauwe gazet wordt namelijk deze vergelijking getrokken: Citaat:
![]() |
![]() |
#257 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik hou niet van De Decker, maar wat NVA nu uithaalt lijkt mij ethisch onaanvaardbaar. Intriest schouwspel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hopelijk blijft ons Steenbokske overtuigd van het 'gezond verstand en de verantwoordelijkheidszin' van BDW als hij resultaat gaat voelen van de gebeurtenissen van het voorbije weekend.... Citaat:
![]() |
![]() |
#259 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#260 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
1) JMDD niet binnenhalen (redenen genoeg om dat niet te doen) 2) JMDD wel binnenhalen en zich aan die keuze houden Ik zie echt niet hoe het van verantwoordelijkheidszin getuigd om eerst met veel tamtam een omstreden figuur binnen te halen en hem dan na een week weer uit te spuwen. Hoe je het ook draait of keert, het heeft de N-VA en de politiek in het algemeen geen goed gedaan. |
|
![]() |
![]() |