![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#141 |
|
Banneling
|
Die bomma met een plastieken zak over haar geföhnde plukken doet dat om haar verse mise-en-plis te beschermen. Die doet dat niet omdat ze er via haar godsdienst van overtuigd werd dat haar kruin een erogene zone is die afgeschermd moet worden van moslims (die hun manieren niet kunnen houden bij het zien van een naakt hoofd).
|
|
|
|
|
|
#142 |
|
Minister
|
Ik hoop dat ik straks die thread vind die je zou beginnen over verplichte huwelijken.
|
|
|
#143 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#144 |
|
Minister
|
In 1925, zelfs in 1932 bleven ze nog "vriendelijk". In 1939 was hun houding al enigszins veranderd ...
|
|
|
#145 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#146 | |
|
Minister
|
Citaat:
Het volledige artikel dient gelezen te worden, maar ik citeer hier slechts een héél klein gedeelte. Het artikel is van iemand die weet waarover hij praat. Desgewenst kan ik nog wel wat meer van hem brengen. http://www.geocities.com/mediacontro...a20022002.html NRC Handelsblad, 20 februari 2002 Nederland is blind voor moslimextremisme Hafid Bouazza, NRC Handelsblad, 20 februari 2002 ... Verder werden de mensen opgeroepen zich te laten ontslaan, want geen moslim mocht voor de ongelovigen werken, ze moesten andere mensen bekeren en zoveel mogelijk tijd in de moskee doorbrengen. Velen bleven er zelfs slapen. Dat was de bekende `rugpijnperiode', waarin veel eerste generatie Marokkanen in de ziektewet gingen. En ik zal nooit vergeten dat mijn vader een keer met de kopie van een krantenknipsel aan kwam zetten waarin stond dat Michael Jackson zich tot de islam had bekeerd en de grootste moskee van de wereld wilde bouwen, terwijl hij moeite had het bouwwerk van zijn eigen gezicht staande te houden. ...
|
|
|
|
#147 | |
|
Minister
|
Citaat:
En sommigen onder ons herinneren zich de woorden van Niemöller: Als die Nazis die Kommunisten holten, habe ich geschwiegen, ich war ja kein Kommunist. Als sie die Sozialdemokraten einsperrten, habe ich geschwiegen, ich war ja kein Sozialdemokrat. Als sie die Gewerkschafter holten, habe ich geschwiegen, ich war ja kein Gewerkschafter. Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.
Le drame de notre temps, c'est que les gens bêtes pensent. Laatst gewijzigd door Basy Lys : 11 december 2006 om 21:02. |
|
|
|
|
|
|
#148 | |
|
Minister
|
Citaat:
Wat de vraagstelling betreft: zie onze correspondentie terzake.
|
|
|
|
#149 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#150 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Of is bemoeizucht uw hobby misschien? |
|
|
|
|
|
|
#151 | ||
|
Minister
|
Citaat:
Citaat:
Je mag zelfs een topic starten! Ik kijk daar verlangend naar uit...
|
|
|
|
#152 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#153 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Was liefde op het eerste gelees/gezicht (van mijnentwege, de mens is getrouwd! - één van mijn desillusies op latere leeftijd ) Ik ontdekte hem in het programma Zomergasten, lang geleden. Spijtig genoeg té laat ingezapt. Ondertussen weet ik dat er buiten 72 Denzel Washingtons ook 72 Hafidjes Bouazza klaar staan voor mij in mijn paradijs. Laatst gewijzigd door circe : 11 december 2006 om 21:20. |
|
|
|
|
|
|
#154 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#155 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#156 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik denk dat hij gewoon veronderstelt dat je van "vrouwelijke sexe" zijt Online.
Die zijn "bemoeizuchtig" en moeten zwijgen en zich onder lappen stof voortbewegen als ze toch willen buitenkomen (uit het HUIS van hun Heer/echtgenoot/bedgenoot/eigenaar).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#157 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#158 |
|
Banneling
|
Konjij maar simpel zijn, dan was uw zever tenminste nog beargumenteerbaar!
Om terug bij het onderwerp te blijven: die dame met hoofddoek aan de kassa is tenminste beleefd geweest. Die vent is gewoon een pretentieuze zak, daarom dat ge u daarmee zo goed kunt identificeren! |
|
|
|
|
|
#159 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#160 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 11 december 2006 om 21:37. |
|
|
|
|