![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij heeft een hele tijd geleden reeds z'n ontslag gegeven en werkt nu mee aan "UNIE".
![]() |
#322 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#323 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het antwoord werd reeds gegeven, en niet door mij!
![]()
![]() |
#324 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#325 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alhoewel, onderdaan.... Nello had wellicht nog het meeste invloed op de 'voorzitter' . Niettemin hield ook hij het voor bekeken in de bub.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 14 december 2006 om 14:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#326 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#327 |
Banneling
|
![]() Welja, vroeger baseerde ik mij uiteraard op het vrt-nieuws, en dat was dan het wereldbeeld dat ik had. Nu lees ik veel interessanter bronnen, de bbc website bv. Stukken interessanter. Voordeel is dat je zelf ook een selectie kunt maken. Ipv dan naar een ongeval op de E17 te moeten kijken waarbij een vrouw afkomstig van Oostrozebeke een dubbele scheenbeenbreuk opliep, kun je dan lezen hoe de politiek geëvolueerd is in de Balkan na de oorlog, waarom er nog steeds oorlogsmisdadigers rondlopen enz. Als je dan ziet dat men in België gebouwen verkoopt (en ik heb het niet over een gebouwtje waarop men een mooie meerwaarde realiseert, maar op het massaal dumpen op bijzonder korte tijd van massaal veel gebouwen op de markt) terwijl men pakweg in Noorwegen "leeft" van de interesten van hun oliefonds. Jah, dan is de conclusie over de Belgische politiek snel gemaakt. Petit pays, petit esprit, sprak een van onze verstandigere koningen ooit. En hij had gelijk, mij dunkt. Ik zeg niet dat men politici moet afrekenen omdat ze de perfectie niet bereiken. Maar een minimale grens van behoorlijk bestuur wordt hier zelfs in de verste verte niet bereikt. Politici zijn er gewoon niet in geïnteresseerd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#328 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De "unitisten" hebben blijkbaar besloten te betogen voor het koninklijk paleis, terwijl de bubbels onder leiding van hun grootmaarschalk Hans I le Grand ondergrond zijn gegaan. Althans, dat is een veronderstelling daar we sedert die uitzending niets meer van de doorluchtige Voorzitter-Leider hebben gehoord.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#329 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#330 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nello woont in het Antwerpse maar het is niet onoverkomelijk om van daaruit in Brussel te geraken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#331 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#332 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan heeft hij halsbrekende toeren uitgehaald om over de grens te komen. immers, volgens de RTBF-reportage had men de straten rond het Brussels Gewest afgesloten... waardoor het verkeer niet meer doorkon.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#333 |
Parlementslid
|
![]() Siel Van Der Donckt in het journaal van 13 uur: "alleen de extremisten waren tevreden"
Volgens Van Der Donckt telt Vlaanderen 1 miljoen extremisten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#334 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik (en andere mensen van B Plus) werden anderhalf jaar geleden ook gecontacteerd door RTBF maar toen wist ik absoluut nog niet dat dit het eindresultaat zou zijn. Men sprak toen over een reportage die de verschillende intenties van Belgicisten en Vlaams-nationalisten naar voren zou brengen. Uiteindelijk hebben we toen niets meer van RTBF vernomen en als ik nu kijk naar de uitzending van gisteren, heeft hun basisconcept een hele verandering ondergaan. Eén doel is zeker bereikt: hun reportage is hot news voor de rest van de week. Zoals ik andere topic reeds stelde: ik denk niet dat de reportage politieke gevolgen zal hebben. Mensen "vergeten" nl. redelijk snel. Kijk maar naar het gedoe met N-Va en Dedecker: in het begin van de week stonden de krantenkoppen er vol van, vandaag lees je er amper nog iets over.
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 14 december 2006 om 14:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#335 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe wist deze "Seniel" dat "alleen "de" extremisten tevreden waren"? Heeft hij een grote enquête gehouden onder die "extremisten"?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#336 |
Banneling
|
![]() Petit pays, petit esprit, sprak een van onze verstandigere koningen ooit.
En hij had gelijk, mij dunkt. Ik zeg niet dat men politici moet afrekenen omdat ze de perfectie niet bereiken. Maar een minimale grens van behoorlijk bestuur wordt hier zelfs in de verste verte niet bereikt. Politici zijn er gewoon niet in geïnteresseerd. --------------------------- Dus de meerderheid van bevolking ook niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#337 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#338 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan was de doorluchtige Voorzitter-Leider ongetwijfeld zijn versterkt buitenverblijf in "la vraie patrie, la France" waarschijnlijk aan het klaarmaken om Albert II, diens familie en de grote hoop vrouwelijk schoon te ontvangen en er te huisvechten...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#339 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#340 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
nu nog laten indringen dat het nergens een rampscenario hoeft te zijn ... bestuurstechnisch, en qua dynamisch beleid gaan zowel Vlamingen als Walen erop vooruitgaan volgens mij. in die zin denk ik dat de reportage wel zal 'blijven hangen' ... en hopenlijk iedereen een beetje uit de loopgraven kan halen. |
|
![]() |
![]() |