Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 december 2006, 22:25   #1701
Kaffer
Banneling

Kaffer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Tja, te veel om op te noemen. Laten we het op ''bijna al uw berichten'' houden.
Ik heb hier van meetaf gezegd dat ik vind dat een seksuele afwijking een geestelijke oorzaak heeft .
Waar zit de persoonlijke aanval , waar zit de vuilbekkerij ?

Om het over hetero's te hebben : koppels die harde SM bedrijven hebben een geestelijke stoornis , geen seksuele toch ?

Als je lustgevoelens krijgt door een ander te zien lijden is dat geen foutje van de natuur maar een ernstig psychisch probleem .

Waarom bestaan verkrachters ?
Niet omdat hun seksuele genen dit bepalen , wel omdat ze graag domineren , geestelijk dus .

Vandaar , een geestelijke afwijking leidt tot een seksuele afwijking .

Logica !

Laatst gewijzigd door Kaffer : 14 december 2006 om 22:27.
Kaffer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2006, 22:27   #1702
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Nee, en aan dat soort discussies met dergelijke ziekelijke insinuaties, neem ik niet meer deel.
"Neen het is niet waar en ik wil er ook niet over praten."

Is dat het wat je op een dicussieforum komt plaatsen?

Tja? Moet kunnen blijkbaar.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2006, 22:29   #1703
Kaffer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
"Neen het is niet waar en ik wil er ook niet over praten."

Is dat het wat je op een dicussieforum komt plaatsen?

Tja? Moet kunnen blijkbaar.

Paulus.
Als je de logica van sommigen hier volgt hebben mensen die een erectie krijgen door het verkrachten van een lijk geen geestelijk probleem , enkel een seksuele afwijking .
Oud 14 december 2006, 22:30   #1704
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat is dan die functionaliteit?
Dat weet niemand. Blijkbaar vond moedertje natuur het nodig.

Citaat:
Ik kan best wat kritiek verdragen, zeker op 'forumstellingen'. Maar moet je dan niet iets beters in de plaats kunnen stellen?
You tell me!

Citaat:
Dat er geen trend in het aantal zit, is het normaal?
Omdat het niet alleen bij mensen voorkomt, is het normaal?
Omdat het niet genetisch overdraagbaar is, is het normaal?
Wat ik hiermee wou aantonen is dat evolutie zich richt op functionaliteit. Als homoseksualiteit in het algemeen geen functie zou hebben, dan zou het niet bestaan. Evenzo bij dieren, zij geven er een argument bij omdat je het niet langer als een afwijking van het menselijke systeem moet beschouwen, maar onderdeel van de natuur.

Citaat:
Dat is toch ook geen redeneren hé?!
Ik dacht dat u de volgende stap wel zou kunnen maken.

Citaat:
Wat is dan volgens u een ijkpunt waaraan we normaal of niet normaal kunnen afwegen? Per slot van rekening staat het woordje 'doodnormaal' in de titel van de thread.
Denken is ook niet normaal. Het heeft in wezen geen functie. We worden er niet beter op ofzo.

Citaat:
Tot zolang hou ik het op functionaliteit.
Dat moet u geheel zelf weten.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2006, 22:32   #1705
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Er is wel meer dat je niet ziet hé bartje?!

Paulus.
Ik vraag het aan Kaffer, nogmaals, wat hij hier heeft zitten neerpennen wat heeft dat te maken met een topic over homo's.

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2006, 22:33   #1706
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaffer Bekijk bericht
Ik heb hier van meetaf gezegd dat ik vind dat een seksuele afwijking een geestelijke oorzaak heeft .
Waar zit de persoonlijke aanval , waar zit de vuilbekkerij ?

Om het over hetero's te hebben : koppels die harde SM bedrijven hebben een geestelijke stoornis , geen seksuele toch ?

Als je lustgevoelens krijgt door een ander te zien lijden is dat geen foutje van de natuur maar een ernstig psychisch probleem .

Waarom bestaan verkrachters ?
Niet omdat hun seksuele genen dit bepalen , wel omdat ze graag domineren , geestelijk dus .

Vandaar , een geestelijke afwijking leidt tot een seksuele afwijking .

Logica !
U LUISTERT NIET!!!
Ik heb u nu al 5X uitgelegd dat de biologische afwijking die homoseksualiteit geheel los staat van de geest. Hypofyse heeft dan ook niks met gedrag te maken, enkel met seksuele drang. Een steekje los hebben is een heel ander verschijnsel.
Oud 14 december 2006, 22:34   #1707
bartje
Minister-President

Standaard

De homofobie slaat hier weer in alle hevigheid los en viert jammer genoeg weer hoogtij; triest intriest dat dit nog allemaal bestaat anno 2006 .
Oud 14 december 2006, 22:36   #1708
Kaffer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje Bekijk bericht
Allé daar gaan we weer voor de elvendertigste keer, alles wat je hier boven gesteld hebt, kan je eens nader verklaren wat dit te maken heeft in een topic over homo's want ik zie het verband helemaal niet.
Awel , ik had hier gepost dat ik vond dat homoseksualiteit te wijten was aan een geestelijke stoornis die een seksueel gevolg had .

Tallozen alhier vonden dit vuilbekkerij op basis van een logica die mij ontgaat .

Als jullie stellen dat er geen geestelijke achtergrond is voor een seksuele afwijking dan zeg je dus ook dat de oozaak van verkrachting niet te wijten is aan zotheid of psychopatie , maar dat dit slechts een foutje is van de natuur .

Je kunt hier natuurlijk beginnen stellen dat alle seksuele afwijkingen behoudens homofilie te wijten zijn aan geestelijke afwijkingen , maar erg logisch is dat niet .
Oud 14 december 2006, 22:38   #1709
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De homofobie slaat hier weer in alle hevigheid los en viert jammer genoeg weer hoogtij; triest intriest dat dit nog allemaal bestaat anno 2006 .
Het is dan ook niet voor niets dat alleen naïeve en domme mensen homophobie hebben. Domme mensen omdat ze niet verder kunnen kijken en naïve mensen omdat ze niet verder w�*llen kijken. Daarom ook dat D66 (heeft de hele top minstens Gymnasium) en PvdA/VVD initiatiefnemers waren van het homohuwelijk, en dat Christelijke partijen dat niet wilden.
Oud 14 december 2006, 22:39   #1710
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Awel , ik had hier gepost dat ik vond dat homoseksualiteit te wijten was aan een geestelijke stoornis die een seksueel gevolg had .

Tallozen alhier vonden dit vuilbekkerij op basis van een logica die mij ontgaat .

Als jullie stellen dat er geen geestelijke achtergrond is voor een seksuele afwijking dan zeg je dus ook dat de oozaak van verkrachting niet te wijten is aan zotheid of psychopatie , maar dat dit slechts een foutje is van de natuur .

Je kunt hier natuurlijk beginnen stellen dat alle seksuele afwijkingen behoudens homofilie te wijten zijn aan geestelijke afwijkingen , maar erg logisch is dat niet .
En uw logica is: Mijn wil is wet? Want u hebt nog geen enkele keer willen antwoorden op elke keer dat ik u uitlulde.
Oud 14 december 2006, 22:40   #1711
Kaffer
Banneling

Standaard

Citaat:
U LUISTERT NIET!!!
Ik heb u nu al 5X uitgelegd dat de biologische afwijking die homoseksualiteit geheel los staat van de geest. Hypofyse heeft dan ook niks met gedrag te maken, enkel met seksuele drang. Een steekje los hebben is een heel ander verschijnsel.
Dus u stelt homofilie heeft niets te zien met een geestelijke afwijking .

Waaruit logisch gedacht volgt dat andere afwijkingen tot en met seksueel getinte lustmoord ook geen geestelijke oorzaak heben .

In American : kiss me and i know who you are .

Het seksuele vertelt alles over je geest .
Oud 14 december 2006, 22:40   #1712
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat weet niemand. Blijkbaar vond moedertje natuur het nodig.
in uw redeneren is een siamese tweeling, een mongooltje een (noem maar op) geen foutje van moeder natuur maar een nodigheid. Je begrijpt dat ik het daat niet mee eens kan zijn.

Citaat:
You tell me!
Mijn stelling staat er. Het is de jouwe waar we op wachten. Je weet toch dat je mijn stelling afbreekt zonder argumenten en zonder iets beters in de plaats te stellen?

Citaat:
Wat ik hiermee wou aantonen is dat evolutie zich richt op functionaliteit.
Daar ben ik het volledig mee eens. Het is een fundament van mijn stelling.

Citaat:
Als homoseksualiteit in het algemeen geen functie zou hebben, dan zou het niet bestaan.
Dat is niet waar. Er worden nog steeds kinderen met gebreken geboren, die helemaal geen functie hebben. Denk maar aan een open rug of zo.

Citaat:
Evenzo bij dieren, zij geven er een argument bij omdat je het niet langer als een afwijking van het menselijke systeem moet beschouwen, maar onderdeel van de natuur.
In uw redeneren bestaan er eigenlijk geen afwijkingen hé? Zo kunnen we blijven praten natuurlijk. Vind je nu zelf niet...? Je weet toch het onderwerp van de thread?

Citaat:
Ik dacht dat u de volgende stap wel zou kunnen maken.
Als je vanuit een verkeerde stelling vertrekt, ga ik daar niet verder uit reageren tenzij om de consequenties van uw denken aan te tonen.

Citaat:
Denken is ook niet normaal. Het heeft in wezen geen functie. We worden er niet beter op ofzo.
Dat zou ik niet gezegd willen hebben.

Citaat:
Dat moet u geheel zelf weten.
U ook.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2006, 22:42   #1713
Kaffer
Banneling

Standaard

Citaat:
Waarom is het zo moeilijk daarover te praten .

Harde SM is een zware seksuele afwijking die zich meestal onder hetero-koppels afspeelt .

Welnu : ik zeg dit heeft een geestelijke oorzaak .

Wie gaat mij daarin tegenspreken ?
geen enkel zinnig mens .
Oud 14 december 2006, 22:42   #1714
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dus u stelt homofilie heeft niets te zien met een geestelijke afwijking .

Waaruit logisch gedacht volgt dat andere afwijkingen tot en met seksueel getinte lustmoord ook geen geestelijke oorzaak heben .

In American : kiss me and i know who you are .

Het seksuele vertelt alles over je geest .
Verliefdheid heeft met hormonen en feromonen te maken, niet seksuele geaardheid. Die geaardheid is bepaald tijdens de versmelting van de chromosomen. Pedofilie e.d. wordt veroorzaakt door tekort aan aandacht van de ouders en andere verwante problemen. Verklaart u mij dan maar eens hoe hartstikke gelukkige kinderen er toch achterkomen dat ze homo/lesbisch zijn.
Oud 14 december 2006, 22:48   #1715
Kaffer
Banneling

Standaard

Citaat:
Het is dan ook niet voor niets dat alleen naïeve en domme mensen homophobie hebben. Domme mensen omdat ze niet verder kunnen kijken en naïve mensen omdat ze niet verder w�*llen kijken. Daarom ook dat D66 (heeft de hele top minstens Gymnasium) en PvdA/VVD initiatiefnemers waren van het homohuwelijk, en dat Christelijke partijen dat niet wilden.
En hier is de persoonlijke aanval al .

Ga ik daarvoor bleiren bij de mods ?

No way , ik ben beter dan dat .
Oud 14 december 2006, 22:50   #1716
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Waarom is het zo moeilijk daarover te praten .

Harde SM is een zware seksuele afwijking die zich meestal onder hetero-koppels afspeelt .

Welnu : ik zeg dit heeft een geestelijke oorzaak .

Wie gaat mij daarin tegenspreken ?
geen enkel zinnig mens .
Ik zie niet in wat er afwijkend is aan harde sm, als dat met wederzijdse toestemming gebeurd, so what?

En bewijs maar eens dat het een geestelijke oorzaak heeft.

Oud 14 december 2006, 22:50   #1717
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
in uw redeneren is een siamese tweeling, een mongooltje een (noem maar op) geen foutje van moeder natuur maar een nodigheid. Je begrijpt dat ik het daat niet mee eens kan zijn.
Nee, een siamese tweeling is een apart geval. Tweelingen komen in de natuur eigenlijk nauwelijks voor omdat die meestal veroorzaakt wordt door conceptiesimulanten. Als er dan ook nog een siamese tweeling ontstaat dan komt dat door een gebrek aan de baarmoeder, en dat heeft niks met genetica te maken.

Citaat:
Mijn stelling staat er. Het is de jouwe waar we op wachten. Je weet toch dat je mijn stelling afbreekt zonder argumenten en zonder iets beters in de plaats te stellen?
Het was niet echt een stelling waarop ik antwoordde. Als u mijn stelling nog eens na wil lezen, kijk dan op www.d66.nl. Ik heb mijn stelling wel duidelijk gemaakt lijkt mij.

Citaat:
Daar ben ik het volledig mee eens. Het is een fundament van mijn stelling.
De mijne ook, en op basis daarvan trok ik mijn conclusies.

Citaat:
Dat is niet waar. Er worden nog steeds kinderen met gebreken geboren, die helemaal geen functie hebben. Denk maar aan een open rug of zo.
Wordt wederom bepaald door genetische overdracht (dat is homoseksualiteit zoals u weet niet) of fout tijdens de verwachting (in de baarmoeder).

Citaat:
In uw redeneren bestaan er eigenlijk geen afwijkingen hé? Zo kunnen we blijven praten natuurlijk. Vind je nu zelf niet...? Je weet toch het onderwerp van de thread?
Tuurlijk wel, alleen homoseksualiteit is naar mijn mening natuurlijk en moet niet als een afwijking worden beschouwd, hoogstens een natuurlijke afwijking. Dat is toch iets heel anders dan een genetische afwijking.

Citaat:
Als je vanuit een verkeerde stelling vertrekt, ga ik daar niet verder uit reageren tenzij om de consequenties van uw denken aan te tonen.
Welke verkeerde stelling is dat dan?

Citaat:
Dat zou ik niet gezegd willen hebben.
Het is de waarheid. De mens was nuttiger als holbewoner dan als aardbewoner. Punkt.

Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 14 december 2006 om 22:51.
Oud 14 december 2006, 22:51   #1718
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En hier is de persoonlijke aanval al .

Ga ik daarvoor bleiren bij de mods ?

No way , ik ben beter dan dat .
Ik ook, ik heb niet gebleird bij de mods. Het zijn de feiten en is geen persoonlijke aanval.

Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 14 december 2006 om 22:51.
Oud 14 december 2006, 22:51   #1719
Kaffer
Banneling

Standaard

Citaat:
Verliefdheid heeft met hormonen en feromonen te maken, niet seksuele geaardheid. Die geaardheid is bepaald tijdens de versmelting van de chromosomen. Pedofilie e.d. wordt veroorzaakt door tekort aan aandacht van de ouders en andere verwante problemen. Verklaart u mij dan maar eens hoe hartstikke gelukkige kinderen er toch achterkomen dat ze homo/lesbisch zijn.
Ook SM-koppels die elkaar verminken zijn verliefd .

Is dit een seksuele afwijking ?

Nee , dit is een geestelijke afwijing .

Ook die mensen vertonen verliefdheidshormonen en feromonen .
Oud 14 december 2006, 22:52   #1720
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Indd alhoewel hier in België de CD&V verdeeld was over dat thema maar het weze duidelijk enkel het homohatende VB heeft als enige Vlaamse partij integraal tegen zowel het huwelijk en adoptie gestemd! En raar maar waar maar al die homohatende praat op het forum komt van aanhangers van één wel bepaalde partij...

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be