![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1701 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar zit de persoonlijke aanval , waar zit de vuilbekkerij ? Om het over hetero's te hebben : koppels die harde SM bedrijven hebben een geestelijke stoornis , geen seksuele toch ? Als je lustgevoelens krijgt door een ander te zien lijden is dat geen foutje van de natuur maar een ernstig psychisch probleem . Waarom bestaan verkrachters ? Niet omdat hun seksuele genen dit bepalen , wel omdat ze graag domineren , geestelijk dus . Vandaar , een geestelijke afwijking leidt tot een seksuele afwijking . Logica ! Laatst gewijzigd door Kaffer : 14 december 2006 om 22:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1702 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1703 |
Banneling
|
![]() Als je de logica van sommigen hier volgt hebben mensen die een erectie krijgen door het verkrachten van een lijk geen geestelijk probleem , enkel een seksuele afwijking .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1704 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat weet niemand. Blijkbaar vond moedertje natuur het nodig.
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1705 |
Minister-President
|
![]() Ik vraag het aan Kaffer, nogmaals, wat hij hier heeft zitten neerpennen wat heeft dat te maken met een topic over homo's.
![]() |
#1706 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb u nu al 5X uitgelegd dat de biologische afwijking die homoseksualiteit geheel los staat van de geest. Hypofyse heeft dan ook niks met gedrag te maken, enkel met seksuele drang. Een steekje los hebben is een heel ander verschijnsel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1707 |
Minister-President
|
![]() De homofobie slaat hier weer in alle hevigheid los en viert jammer genoeg weer hoogtij; triest intriest dat dit nog allemaal bestaat anno 2006
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1708 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tallozen alhier vonden dit vuilbekkerij op basis van een logica die mij ontgaat . Als jullie stellen dat er geen geestelijke achtergrond is voor een seksuele afwijking dan zeg je dus ook dat de oozaak van verkrachting niet te wijten is aan zotheid of psychopatie , maar dat dit slechts een foutje is van de natuur . Je kunt hier natuurlijk beginnen stellen dat alle seksuele afwijkingen behoudens homofilie te wijten zijn aan geestelijke afwijkingen , maar erg logisch is dat niet . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1709 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is dan ook niet voor niets dat alleen naïeve en domme mensen homophobie hebben. Domme mensen omdat ze niet verder kunnen kijken en naïve mensen omdat ze niet verder w�*llen kijken. Daarom ook dat D66 (heeft de hele top minstens Gymnasium) en PvdA/VVD initiatiefnemers waren van het homohuwelijk, en dat Christelijke partijen dat niet wilden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1710 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1711 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waaruit logisch gedacht volgt dat andere afwijkingen tot en met seksueel getinte lustmoord ook geen geestelijke oorzaak heben . In American : kiss me and i know who you are . Het seksuele vertelt alles over je geest . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1712 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1713 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Harde SM is een zware seksuele afwijking die zich meestal onder hetero-koppels afspeelt . Welnu : ik zeg dit heeft een geestelijke oorzaak . Wie gaat mij daarin tegenspreken ? geen enkel zinnig mens . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1714 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1715 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ga ik daarvoor bleiren bij de mods ? No way , ik ben beter dan dat . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1716 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En bewijs maar eens dat het een geestelijke oorzaak heeft.
![]() |
![]() |
#1717 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 14 december 2006 om 22:51. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1718 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ook, ik heb niet gebleird bij de mods. Het zijn de feiten en is geen persoonlijke aanval.
Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 14 december 2006 om 22:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1719 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is dit een seksuele afwijking ? Nee , dit is een geestelijke afwijing . Ook die mensen vertonen verliefdheidshormonen en feromonen . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1720 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |