Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 december 2006, 22:53   #1721
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaffer Bekijk bericht
Ook SM-koppels die elkaar verminken zijn verliefd .

Is dit een seksuele afwijking ?

Nee , dit is een geestelijke afwijing .

Ook die mensen vertonen verliefdheidshormonen en feromonen .
Maar geen afwijking in de hypofyse. Homoseksuelen hoeven niet en zijn dan ook niet in verband te brengen met SM of pedofilie of welke manier van ''making-love'' dan ook.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2006, 22:57   #1722
Kaffer
Banneling

Kaffer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje Bekijk bericht
Ik zie niet in wat er afwijkend is aan harde sm, als dat met wederzijdse toestemming gebeurd, so what?

En bewijs maar eens dat het een geestelijke oorzaak heeft.
Bewijzen , zo ken ik Bartje weer !

In Duitsland is een geval bekend van een man die zijn vriend met diens toestemming had opgegeten , niet .

In eerste instantie werd hij hiervoor vrijgesproken , in tweede instantie veroordeeld .

Moet ik bewijzen dat die 2 die overduidelijk verliefd waren op elkaar een geestelijke stoornis hadden ?

Maar Bartje toch .

Er woonde ooit in Assenede een meisje die bewust met een minirok en jearetelles aan ging paraderen op de gevaarlijkste plaatsen in Antwerpen om zich te laten verkrachten .

Moet ik bewijzen dat dat meisje geflipt was .

Moet ik bewijzen dat mensen die zichzelf verminken en daardoor seksueel opgewonden raken een geestelijke stoornis hebben ?????
Kaffer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2006, 22:59   #1723
bartje
Minister-President

Standaard

En weeral slaagt Kaffer erin rond de pot te draaien en niet te antwoorden op mijn vragen en uit te pakken met de meest belachelijkheden. Dus nog altijd geen bewijzen dat SM een geestelijke oorzaak zou zijn.

Laatst gewijzigd door bartje : 14 december 2006 om 22:59.
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2006, 23:00   #1724
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Nee, een siamese tweeling is een apart geval. Tweelingen komen in de natuur eigenlijk nauwelijks voor omdat die meestal veroorzaakt wordt door conceptiesimulanten. Als er dan ook nog een siamese tweeling ontstaat dan komt dat door een gebrek aan de baarmoeder, en dat heeft niks met genetica te maken.
Jaja dat zeg je nu. Maar eerst zei je dat homosexualiteit normaal was, omdat het in de natuur voorkomt. Tenminste zo had ik het begrepen. Vandaar dat ik wees op onmiskenbare abnormaliteiten die ook in de natuur voorkomen.

Citaat:
Het was niet echt een stelling waarop ik antwoordde. Als u mijn stelling nog eens na wil lezen, kijk dan op www.d66.nl. Ik heb mijn stelling wel duidelijk gemaakt lijkt mij.
Ik heb geen zin om gans die website uit te pluizen. Hebt u dan geen eigen mening? Zo niet, kopieer dan even de mening van uw partij naar hier alsjeblief.

Citaat:
Wordt wederom bepaald door genetische overdracht (dat is homoseksualiteit zoals u weet niet) of fout tijdens de verwachting (in de baarmoeder).

Tuurlijk wel, alleen homoseksualiteit is naar mijn mening natuurlijk en moet niet als een afwijking worden beschouwd, hoogstens een natuurlijke afwijking. Dat is toch iets heel anders dan een genetische afwijking.
Als ik het goed begrijp maak je een onderscheid tussen een genetisch overdraagbare afwijking en een niet genetisch overdraagbare afwijking, waarbij u het laatste als onbestaand beschouwd. Klopt dat?

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2006, 23:03   #1725
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En weeral slaagt Kaffer erin rond de pot te draaien en niet te antwoorden op mijn vragen en uit te pakken met de meest belachelijkheden. Dus nog altijd geen bewijzen dat SM een geestelijke oorzaak zou zijn.
bartje jongen...

Vind jij mensen die sexueel opgewonden raken bij het zien/ervaren van fysische pijn normaal?

Tja?!

Paulus.
Oud 14 december 2006, 23:08   #1726
Kaffer
Banneling

Standaard

Citaat:
PFFFFFFFFFFFFFT

Nee , Bartje ik kan niet bewijzen dat mensen die aan wurgseks doen ,daarom opgewonden geraken , steeds verder gaan tot ze dood gevonden worden een geestelijke afwijking hebben .

Dat kan ik niet bewijzen Bartje .

Laatst gewijzigd door Kaffer : 14 december 2006 om 23:09.
Oud 14 december 2006, 23:09   #1727
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Jaja dat zeg je nu. Maar eerst zei je dat homosexualiteit normaal was, omdat het in de natuur voorkomt. Tenminste zo had ik het begrepen. Vandaar dat ik wees op onmiskenbare abnormaliteiten die ook in de natuur voorkomen.
Maar er zijn wezelijke verschillen tussen afwijkingen. Je moet elke afwijking ook in zijn context houden en dan een oordeel vellen over normaal of abnormaal.
Citaat:
Ik heb geen zin om gans die website uit te pluizen. Hebt u dan geen eigen mening? Zo niet, kopieer dan even de mening van uw partij naar hier alsjeblief.
Voil�*. http://www.d66.nl/9359000/1/j9vvhc6c...9/vhdee63816sv
Maar nogmaals, ik denk dat ik mijn mening wel verkondigd heb onderhand.

Citaat:
Als ik het goed begrijp maak je een onderscheid tussen een genetisch overdraagbare afwijking en een niet genetisch overdraagbare afwijking, waarbij u het laatste als onbestaand beschouwd. Klopt dat?

Paulus.
Neen, niet helemaal. Ik maak drie onderscheiden. Genetisch overdraagbare afwijkingen (Syndroom van Down bv.), genetisch bepaalde afwijkingen (homoseksualiteit bv.) en niet-genetisch bepaalde afwijkingen (Siamese tweeling). En ik beschouw ze allemaal als bestaand.

Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 14 december 2006 om 23:13.
Oud 14 december 2006, 23:11   #1728
Apocalyps
Minister

Apocalyps's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat is dan die functionaliteit?

Paulus.
Misschien om religieuzen en homofoben te plezieren?
Oud 14 december 2006, 23:14   #1729
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Jouw waardeoordelen zijn alles behalve instinctief. Ze zijn aangeleerd.
en de jouwe?Jij vind homos dus niet wansmakelijk, als ik het goed begrijp.Integendeel waarschijnlijk.Waar heb je dat aangeleerd? Familie? Op school, van een onderwijzer?Waar heb jij homos leren appreciëren? Als je zulke dingen toch moet aanleren?
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2006, 23:14   #1730
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Apocalyps Bekijk bericht
Misschien om religieuzen en homofoben te plezieren?
Kom kom kom. Beledigingen komen volgens de argumentatieleer pas als de argumenten op zijn.

Geef liever toe dat u het ook niet weet. Dat heeft veel meer stijl. Geloof me.

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 14 december 2006 om 23:15.
Oud 14 december 2006, 23:17   #1731
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
en de jouwe?Jij vind homos dus niet wansmakelijk, als ik het goed begrijp.Integendeel waarschijnlijk.Waar heb je dat aangeleerd? Familie? Op school, van een onderwijzer?Waar heb jij homos leren appreciëren? Als je zulke dingen toch moet aanleren?
Mensen zijn niet wansmakelijk. U kunt alleen de seks wansmakelijk vinden. Het is feit dat homophobie wordt verspreid. Aangeleerd is mss een wat overdreven term, maar de haat is niet zomaar uit de lucht komen vallen. Je hoeft trouwens ook helemaal niet homo te zijn om sympathie voor ze te hebben.

Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 14 december 2006 om 23:18.
Oud 14 december 2006, 23:21   #1732
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
PFFFFFFFFFFFFFT

Nee , Bartje ik kan niet bewijzen dat mensen die aan wurgseks doen ,daarom opgewonden geraken , steeds verder gaan tot ze dood gevonden worden een geestelijke afwijking hebben .

Dat kan ik niet bewijzen Bartje .
En hoe we hier weer afgedwaald zijn van het thema en uuiteraard om homo's in het slechte daglicht te stellen.

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
Oud 14 december 2006, 23:21   #1733
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Maar er zijn wezelijke verschillen tussen afwijkingen. Je moet elke afwijking ook in zijn context houden en dan een oordeel vellen over normaal of abnormaal.

Voil�*. http://www.d66.nl/9359000/1/j9vvhc6c...9/vhdee63816sv
Maar nogmaals, ik denk dat ik mijn mening wel verkondigd heb onderhand.
Sorry hoor, maar ik vind daar echt geen stelling geformuleerd over wat we als ijkpunt kunnen nemen bij het bepalen van wat nu als normaal beschouwd kan worden en wat niet.

Ik hou het op de functionaliteit als norm. Homosexualiteit biedt geen meerwaarde. Het is onnodig, overboding en heeft geen enkele functie waaran hererosexualiteit niet aan kan voldoen.

Citaat:
Neen, niet helemaal. Ik maak drie onderscheiden. Genetisch overdraagbare afwijkingen (Syndroom van Down bv.), genetisch bepaalde afwijkingen (homoseksualiteit bv.) en niet-genetisch bepaalde afwijkingen (Siamese tweeling). En ik beschouw ze allemaal als bestaand.
We zijn het met mekaar eens. Het is inderdaad een afwijking.

Paulus.
Oud 14 december 2006, 23:22   #1734
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
bartje jongen...

Vind jij mensen die sexueel opgewonden raken bij het zien/ervaren van fysische pijn normaal?

Tja?!

Paulus.
Het is ook niet aan mij besteed maar wat doen die mensen daar kwaad mee? Zolang er geen onwilligen mee betrokken zijn zie ik niet in wat het probleem daarvan kan zijn.

Oud 14 december 2006, 23:23   #1735
bartje
Minister-President

Standaard

Nu soit hoe hard de homofoben het best doen, er is helemaal niets maar dan ook helemaal niets die ook maar enigzins bewijst dat homoseksualiteit een afwijking is, dat ze daarvoor de meest waanzinnige zaken erbij halen tja dat stemt echt héél triest en bewijst nog maar eens waar toe sommigen in staat zijn om de homo's af te breken, triestig, intriestig :s.
Oud 14 december 2006, 23:25   #1736
Kaffer
Banneling

Standaard

Citaat:
Het is ook niet aan mij besteed maar wat doen die mensen daar kwaad mee? Zolang er geen onwilligen mee betrokken zijn zie ik niet in wat het probleem daarvan kan zijn.
En wie is nu rond de pot aan het draaien .

De discussie gaat erover of een seksuele afwijking normaal is .

Als 2 mensen elkaar dood willen folteren en daar een stijve van krijgen doen ze er inderdaad een ander geen kwaad mee .

Maar ze hebben wel een geestelijke afwijking in het kwadraat .
Oud 14 december 2006, 23:26   #1737
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Ik probeer mij toch meer op rede te baseren.
leifde, haat, afkeer en aantrekkingskracht luisteren niet naar de rede.Als ik iets niet graag zie, dan is dat gewoon zo.Men hoeft mij dat niet aangeleerd te hebben...
Oud 14 december 2006, 23:27   #1738
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het probleem is dat sommige mensen er plezier aan beleven, zichzelf te beschadigen. Maar je hebt gelijk, ze doen er niemand anders kwaad mee. Ze plezieren zelfs iemand die graag anderen pijn doet.

Maar om dat nu normaal te vinden bartje?

Paulus.
Oud 14 december 2006, 23:29   #1739
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
En wie is nu rond de pot aan het draaien .

De discussie gaat erover of een seksuele afwijking normaal is .

Als 2 mensen elkaar dood willen folteren en daar een stijve van krijgen doen ze er inderdaad een ander geen kwaad mee .

Maar ze hebben wel een geestelijke afwijking in het kwadraat .
En daar dwalen we weer af van jewelste.

Dus een vrouw die onvruchtbaar is heeft dus ook een seksuele afwijking, want daar blijft het altijd verdacht stil rond.

Oud 14 december 2006, 23:29   #1740
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund Bekijk bericht
Idem, wat weet jij daar nu van. Kun je met de dieren praten?

Alomtegenwoordig, laat me eens goed lachen. Hoeveel dieren neuken elkaar eigenlijk in elkaars kont?
de honden doen enkel alsof, in ieder geval.Machtsvertoon...bij apen is dat net hetzelfde, de dominante aap beklimt de onderdanige alsof het een wijfje was, om hem te kleineren, te laten zien wie de baas is.Maar hij duwt er zijn piet niet IN, en gaat zeker geen langdurige amoureuze relatie aan met zo een onderworpen specimen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be